Hienoa että susia saa metsästää!
Hyvä juttu, susia pitää ehdottomasti vähentää. Sitä ei veke paskaa mussuttava ituhippi ja puunhalaaja ymmärrä.
Kommentit (8)
Joo, saatana. Tapetaan kaikki. Sudet, kotkat, ilvekset, karhut, ahmat, ketut, siilit ja punatulkut. Oppivat perkeleet olemaan.
Näin on jämpti!
Vierailija kirjoitti:
Joo, saatana. Tapetaan kaikki. Sudet, kotkat, ilvekset, karhut, ahmat, ketut, siilit ja punatulkut. Oppivat perkeleet olemaan.
Näin on jämpti!
Ei tapeta vaan hoidetaan kantaa.
Surullista kun ihmisellä on aina kumma murhanhimo eläimiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Näin on jämpti!
Perkele unohtu vielä mainita ne saatana pallopäät hylkeet, niin ja vaskitsat ja perhoset ja sudenkorennot, kaikki vaan hengiltä että mulla on tilaa. Kalatkin pitäisi vissiin räjäyttää kaikki, tää on mun meri. Ei tänne tartte tulla. Kukat vois myrkyttää samalla, ihan turhia. Ja pölyttäjistä ei ole kuin haittaa, ne mä myrkytin.
Susia pitäisi siirtää Vantaalle ja Espooseen.
Voisivat ihmiset käydä ihailemassa niitä.
Kannan hoiitaminen on järkevää ja ymmärrettävää, se mikä ei oo ymmärrettävää on aikuisten ihmisten silmitön vihakiima jotain kohtaa mitä he eivät ymmärrä, se vaan kielii heikosta itsetunnosta ja pelkuruudesta
Vierailija kirjoitti:
Kannan hoiitaminen on järkevää ja ymmärrettävää, se mikä ei oo ymmärrettävää on aikuisten ihmisten silmitön vihakiima jotain kohtaa mitä he eivät ymmärrä, se vaan kielii heikosta itsetunnosta ja pelkuruudesta
Kyllä. Vähän aikaa sitten oli oikeudessa tämä yksi "sankariporukka" jotka päästivät päiviltä kaikki kohtaamansa eläimet. Eivät säästäneet edes joutsenia eivätkä ilveksen pieniä pentuja. Lisäksi vielä oikein ylpeilivät raukkamaisilla teoillaan. Surkeita, pelokkaita ja pieniä miehiä.
Taidat olla yhtä yksinkertainen kuin nekin.