Finnairin palautukset puoli vuotta myöhässä
Satoja euroja maksaneet ateriat (isolle joukolle) eivät toteutuneet. Edelleen palautuslomake käsittelyssä. Voiko tästä olla yhteydessä kuluttajansuojaviranomaiseen? Mitä te tekisitte tässä tilanteessa?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Laita viestiä sinne
Olen ollut asiakaspalveluun yhteydessä. Puhuvat vain ruuhkasta. Yhteyden saa vain uudella lomakkeella, joka myöskin käsittelyssä.
Kyllä tästä opimme että mietin kahdesti lähteäkö kokeilemaan Finnairia. Täältä Turusta vie SAS helposti Kööpenhaminaan niin jatkossa se ensisijainen valinta sen sijaan että lähtisin Helsingin kautta Finnairilla mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tästä opimme että mietin kahdesti lähteäkö kokeilemaan Finnairia. Täältä Turusta vie SAS helposti Kööpenhaminaan niin jatkossa se ensisijainen valinta sen sijaan että lähtisin Helsingin kautta Finnairilla mihinkään.
Kyllä se finnair itseltäkin nyt jää. Oli vain viime kesänä ainut lentoyhtiö, joka lensi suoraan kohteeseen.
Laita viestiä sinne