Näin helposti osallistut S-Ryhmän boikottiin
Halutessasi on varsin yksinlertaista osallistua S-ryhmää boikotoivaan kerhoo , jos et pidä sen päätöksestä boikotoida Israelia antamalla tukensa terrorismille.
S-ryhmän kaupat, ravintolat ja hotellit.(Listassa yleisimmät useista paikkakunnilta löytyvät)
ÄLÄ ASIOI
Prisma
Sale
S-market
Sokos tavaratalo
Sokos hotel
Radisson (hotellit)
ABC asemat
Pizzabuffa
Rosso
Amarillo
Coffee house
Kommentit (987)
Eikö kristalliveden kittaaja hell arit ole jo kuollu nälkään.
En asioi mutta entä kun kaikki pankkiasiat on S-pankissa 😅 En minkään yhden boikotin takia ala pankkia vaihtamaan.
Mikä homma? Joukko hyvinpukeutuneita aikuisia naisia oli irtisanomassa S-pankki tilinsä.
Mie tietenki persässä, jos heilä jotaki sisäpiirin tietoa että romahtaa.
Vierailija kirjoitti:
En asioi mutta entä kun kaikki pankkiasiat on S-pankissa 😅 En minkään yhden boikotin takia ala pankkia vaihtamaan.
Onneksi ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K ja Lidl on lähdössä mukaan Israel-boikottiin. Persuloideille tulee pitkä matka kauppaan.
Pelkästään sinun märkää untasi. Ei tietenkään K-ryhmä ja Lidl lähde mukaan kun tietävät voittavansa näin asiakkaita S-kaupoista itselleen ja tulos paranee.
Ei paina pätkääkään kenenkään taseessa muutaman hörhön boikotit.
Taseeseenhan vaikutukset tulevat hitaasti, mutta kyllä kaupparyhmien luvuista näki, että S-ryhmä menetti ihan merkittävästi myyntiä marraskuussa ja joulukuussa 2025.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K ja Lidl on lähdössä mukaan Israel-boikottiin. Persuloideille tulee pitkä matka kauppaan.
Pelkästään sinun märkää untasi. Ei tietenkään K-ryhmä ja Lidl lähde mukaan kun tietävät voittavansa näin asiakkaita S-kaupoista itselleen ja tulos paranee.
Näin on käynytkin. Ainakin K-ryhmä on vienyt asiakkaita S-ryhmältä. Luulen, että hieman myös Lidl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on käynytkin. Ainakin K-ryhmä on vienyt asiakkaita S-ryhmältä. Luulen, että hieman myös Lidl.
Niinhän sä tässä ketjussa koitat jankuttaa päivästä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauhotu. Se "jankutus" on todellisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottahan se on.
Matematiikan ja ihan numeroiden ymmärtäminen on laskenut huolestuttavalle tasolle.
Vierailija kirjoitti:
PIRKKA X JVG - EDELLEEN
%3D%3D
Kova styge ja flexaavat biitit JVG:llä. Hyvä jätkät.
Vierailija kirjoitti:
Aah, just tulin taas Prismasta. Siellä on aina porukkaa, tähänkin aikaan.
Paras kauppa. :)
Samma här! Paljon oli aamullakin väkeä. Ja eikö israelin tuontiboikotti ole hyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun se K-ryhmä on samassa boikotissa. Ollut jo kauemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun se K-ryhmä on samassa boikotissa. Ollut jo kauemmin.
Minulla ei ole, koska ei ole mitään syytä boikotoida K-ketjua.
Boikotti oli varmasti yhtä kattava kuin sairaanhoitajien irtisanoutuminen koronan ja palkankorotusten ja milloin minkäkin takia
Saahan vielä iranilaisisia mausteita yms. S marketista.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aah, just tulin taas Prismasta. Siellä on aina porukkaa, tähänkin aikaan.
Paras kauppa. :)
Samma här! Paljon oli aamullakin väkeä. Ja eikö israelin tuontiboikotti ole hyvä asia.
Ei ole ei. Koska S-Ryhmä ei itse näytä.tajuavan, me voimme edesauttaa heitä pysymällä jatkossakin poissa kantamasta rahaa S-kaupoille.
Myös Sanna Marin kuuluu S-ryhmään.
Ai. Meidän tienoilla (Tampere) ainoat ruuhkat on S- kaupoissa. :)