Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olet yhteydessä netin kautta mieheen

Vierailija
20.11.2025 |

Jotenkin löysimme toisemme ja sovimme jotenkin yhteenkin ainakin mielipiteiden ja muiden asioiden kautta. 

Kerroin ystävättärelle miehestä ja sanoin että ollaan oltu yhteydessä jonkin aikaa , mutta nyt olen lopettanut , koska emme voi tavata enkä halua aukaista elämääni aivan vieraalle ihmiselle , en ainakaan ennen ensitapaamista jos sitä tulee tapahtumaan.

Miksi olet yhteydessä häneen, sanoi ystävätär.   Olen kuullut sen jo moneltakin tutullta.

Toinen sanoi ; Miten voi olla tekemisissä aivan oudon ihmisen kanssa. Mistä keskustelette?

Kolmas; Ole varovainen,

Sanoin että on se merkillistä että ihan fiksu ihminen toisessa päässä ja varoitetaan joka suunnasta.

En ole huomannut mitään huonoa hänessä, mutta odotan jos joskus tapaamme onko sama ihminen. Tunnen että olen hölmö . En ole ihastunut romanttisessa mielessä , niitä tunteita ei ole. On vaan kiva jutella,

Mitä mieltä olette , onko teillä kokemuksia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitäisi aikuisena ihmisenä muistaa, että netissä kuka vain voi olla mitä vain.

Vierailija
2/2 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin paljon tutustunut netin kautta ihmisiin, että enemmänkin ihmettelen millaisia tuttuja ap:lla on.

Normaalilla järjellä varustettu ihminen ymmärtää olla varovainen, eikä heti kerro pankkitilin numeroa ja missä asuu. Jos toinen on samanlainen toisessa päässä hän tekee ihan samoin. Yhtä lailla ap voit olla jonkun mielestä arvaamaton ja iso riski, joten asioissa edetään kummallekin sopivassa tahdissa. Luottamus lisääntyy ajan myötä tai tapaamalla ihminen livenä. 

Liika varovaisuus voi olla myös elämää rajoittava asia. Jos ei uskalla elää edes pienen riskin ottaen ei oikeastaan kannata sitten hirveästi tutustuakaan ihmisiin.IHmisiä ja elämää voi pelätä paperipussi päässä oman kodin nurkissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi