Jos selvästi 40+ vanhemmat liikkuvat pienen vauvan kanssa, niin katsotteko halveksuen vai nauratteko?
Kommentit (28)
Miten joku kehtaa ylpeillä olevansa " nuori" mummu, eli teiniäiti ja lapsi samassa sarjassa...
että teidän suvussa naiset rupsahtaa aikaisin.
Tosissaanko tuon kirjoitit? Meidän 2,5-vuotias sanoo naapurin 14-vuotiasta sedäksi.:)
kyllä -onneksi- mummot pitävät kovaa meteliä siitä että ovat mummoja. Liekö saaneet kokea sen että heitä niin usein luullaan vauvojen/pienten lasten äideiksi.
Vierailija:
Tosissaanko tuon kirjoitit? Meidän 2,5-vuotias sanoo naapurin 14-vuotiasta sedäksi.:)
Toinen lapsista kitisi vähän ja mies puheli, että äiti tulee ihan kohta. Ajattelin että kyseessä on isoisä joka on tyttären ja tyttärenlasten kanssa ostoksilla. Nuo tuo äiti tulikin kohta ja oli selkeästi yli 40-v, hieman nolostuin omaa ennakkolluloisuuttani kun en aluksi voinut kuvitella että tuo mies olisi lasten isä. Kassajonossa hieman huvitti, kun kuulin pariskunnan lastenvaatelaskun loppusumman: yli 400 euroa (eivätkä maksaneet luotolla). Ainakin taloudellinen puoli kunnossa :)
Nyt vasta tajusin, että joku voi luulla minua teiniäidin teiniäidiksi. Yöks.
40+ tai vaikka 35+. Itse olen yli 30 ja luullaan 20-vuotiaaksi. Taidat olla vainoharhainen.