Onko yleistä että asperger/autistit luulee että kaikki inhoaa heitä?
Kommentit (38)
Ihmiset sanoo sen ihan suoraan sekä ovat ilkeitä, ei ole mikään luulo.
Ei heistä pidetä, mutta inho on liian voimakas sana.
Itse ainakin tulkitsen useimpien ihmisten eleet ja puheet inhoksi itseäni kohtaan. Joskus varmaan tulkitsen väärin mutta useimmiten olen oikeassa.
Olen assi enkä välitä tuon taivaallista mitä normoturaanit musta ajattelee. Pellet.
Ihmiset eivät nykyään pidä kenestäkään. Luotettava ja lojaali ihminen on nykypäivänä kultaakin kalliimpi.
Joo. Joidenkin harvojen ihmisten kohdalla tätä tunnetta ei tule mutta muuten pitää paikkansa.
Autisti on periaattessa tyhjä taulu syntyessään, kuten kaikki muutkin tietysti, mutta eri tavalla puhtaampi. Siihen tarttuu opettamalla kaikki. Jos kasvattajat on vainoharhaisia, autistista tulee samalla tavalla pelokas. Reippaat kasvattajat kasvattaa reippaita autisteja.
No minä ainakin ajattelen. Yritän olla mukava ihmisille, mutta ei kukaan oikein tykkää minusta. Olen kaikkien mielestä vissiin jotenkin outo ja ärsyttävä. Itsestäni outoa on se, että monista omasta mielestäni ikävistä, ärsyttävistä ja jopa ilkeistä ihmisistä taas monet pitävät. En tajua.
Vierailija kirjoitti:
Olen assi enkä välitä tuon taivaallista mitä normoturaanit musta ajattelee. Pellet.
Mikä on normoturaani? 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Turaanit?? Näin ylilauta leviää
kyllä me niitä vihaamme. ne ovat rasittavia ihmisraakileita
Jep itse olen nepsy ja olen aina ajatellut, että jopa oma perheeni inhoaa minua.
Monesti inho on ihan selvää jo ennen kuinnolen mitäön edes tehnyt tai sanonut. En tiedä syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on normoturaani? 😂😂
Ylilaudan teinin asteelle jääneet incelit käyttävät tuollaista kieltä.
Ei se ole mitään kuvittelua tai vainoharhaisuutta. Ihmiset on ihan tajuttoman vihamielisiä, pyörittelee silmiään, alkaa puhumaan selkokielellä kuin taaperolle jos kysyy tarkentavaa kysymystä, jättää vastaamatta jos niille puhuu suoraan, jättää ryhmän ulkopuolelle, haukkuu ja juoruaa muista seurassa (...eli haukkuu ja juoruaa minusta sitten vuorostaan muille?) jne jne jne. Seurassa puhutaan päälle, istutaan toiseen pöytään vaikka olet eka ravintolassa, kaikkien muiden ehdotuksista innostutaan muttei sinun. Jne.
Vain aniharvaan tulee vastaan ihmisiä jotka ei osallistu tuollaisiin sosiaalisiin paskapeleihin. Tyhmempikin vetää johtopäätöksen että loput ei ole sitten hirveän mukavia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mitään kuvittelua tai vainoharhaisuutta. Ihmiset on ihan tajuttoman vihamielisiä, pyörittelee silmiään, alkaa puhumaan selkokielellä kuin taaperolle jos kysyy tarkentavaa kysymystä, jättää vastaamatta jos niille puhuu suoraan, jättää ryhmän ulkopuolelle, haukkuu ja juoruaa muista seurassa (...eli haukkuu ja juoruaa minusta sitten vuorostaan muille?) jne jne jne. Seurassa puhutaan päälle, istutaan toiseen pöytään vaikka olet eka ravintolassa, kaikkien muiden ehdotuksista innostutaan muttei sinun. Jne.
Vain aniharvaan tulee vastaan ihmisiä jotka ei osallistu tuollaisiin sosiaalisiin paskapeleihin. Tyhmempikin vetää johtopäätöksen että loput ei ole sitten hirveän mukavia ihmisiä.
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Autisti on periaattessa tyhjä taulu syntyessään, kuten kaikki muutkin tietysti, mutta eri tavalla puhtaampi. Siihen tarttuu opettamalla kaikki. Jos kasvattajat on vainoharhaisia, autistista tulee samalla tavalla pelokas. Reippaat kasvattajat kasvattaa reippaita autisteja.
Totta. Minun äiti oli vainoharhainen ja arka, minäkin olen sellainen vaikka näennäisesti reipas ja ilmeisesti osaan feikata olevani jotenkin mukava ja normaali.
Olihan joku tutkimuskin tehty jonka mukaan useat nepsyt kohtaavat ulkopuolisuutta ja negatiivista hyväksymättömyyttä niin paljon enemmän kuin normot että tuolta se sitten ihan aiheestakin alkaa tuntua eikä ole mikään pelkkä luulo.