En tajua mistä nelikymppiset naiset löytää puolta nuorempia kumppaneita
Itse saan istua baarissakin ihan rauhassa eikä ole pelkoa siitä, että kukaan lähestyisi missään mielessä. Korkeintaan tulee kysymään, että saako tän ylimääräisen tuolin ottaa ja viedä omaan pöytäänsä.
N44
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Miehet on helppoja.
Tämä on joku naisten ysärivitsi. Asiassa on kyse tästä:
-Miehille ei ole ongelma antaa jotain itsestään. Moni nainen taas raivostuu siitä ajatuksesta, että rumalla miehellä toisella puolella maapalloa olisi hyvä elämä tai joku "hyötyisi" hänestä
-Miesten elämä on vaikeaa. On normaalia, että menee monta vuotta ilman seksiä ja suhteessa nainen saattaa epäironisesti hajottaa miehen itsetuntoa "kyllä nainen on kauniimpi" tyyppisillä kommenteilla
Jos naisen mielestä on seksikästä pieraista nenään paljaalla pepulla, miehen pitää kehua miten ihanaa se oli, tai jää ilman.
Mitä mieltä siitä jos nainen 6 vuotta vanhempi?
Vierailija kirjoitti:
Jos nelikymppinen nainen ottaa parikymppisen miehen. Se käy, mutta ongelmat alkaa hyöhemmin. Tilanne muuttuu ajan myötä. Ajattele kun sama nainen on kahdeksankymppinen niin mies on nelikymppinen. Aikamoinen häpeä tulisi.
Ööö, mitä?
Vierailija kirjoitti:
Jos nelikymppinen nainen ottaa parikymppisen miehen. Se käy, mutta ongelmat alkaa hyöhemmin. Tilanne muuttuu ajan myötä. Ajattele kun sama nainen on kahdeksankymppinen niin mies on nelikymppinen. Aikamoinen häpeä tulisi.
Tuota noin...Palaapa nyt kiltisti takaisin sinne matikantunneille, koska laskeminen ei ilmeisesti ole vahvin puolesi...
Olen viisikymppinen. Hoikka, meikkaan, trendikkäät pitkät hiukset, trendikäs pukeutuminen.
Ihan s24:n treffipalstalla puolet nuoremmat lähestyvät.
Syy: Seksi, mulla ei ole lapsia / en halua lapsia. Monen viisikymppisenä naisen mielestä parisuhteet on jo nähty, joten etsitään jotain kevyempää.
Ei siis vaatimuksia, draamaa tai paineita mistään. Saa mennä ja tulla miten haluaa.
Välillä tuo sitten muodostuu parisuhteeksi.
Tältä kantilta katsoen huvittaa kaikki kuusikymppiset, varatut ja rumat ukot kuvattomista profiileista, jotka etsivät seksiseuraa 10v nuoremmista sinkkunaisista.
Pitäisi siis ottaa Lada, vaikka saa Ferrarin.
Meikkaa nyt edes ap. Värivoide, huulipuna, ripsiväri, eyeliner ja luomiväri riittävät. Eivät ole kalliita.
Opettele ompelemaan, vaikka käsin. Kirppikseltä hame, jonka lyhennät minihameeksi.
Ei kananp. tukkaa, vaan pitkä. Värjää kotona, jos on harmaita.
Notku baaritiskillä, äläkä mene liian hienoon paikkaan.
Taatusti saat seuraa. Se vaan, että kelpaako sen tasoinen seura, mitä on tarjolla.
Hyviä yli viisikymppisiä miehiä on vähän, ja niistä käydään kovaa kilpailua.
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla pilkettä silmäkulmassa
Mulla on,mutta ei pelkoa että miestä enää löytäisi näin nelikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Olen nelikymppinen enkä haluaisi puolta nuorempaa kumppania vaan samoja ikiä olevan tai max 50- sen. Mutta jotkut tykkää nuoremmista. En ole ikinä tykännyt ikääni nuoremmista.
On hyvä, kun ikää tulee. Nuoremman kanssa jaksaa matkustaa, patikoida. En jaksaisi vanhan tahdissa odotellen.
Seksiä saisi helposti. Parisuhde on ihan eri juttu.
N.43
Nelikymppinen nainen on paljon mukavampi kuin kolmekymppinen sinkkuäiti.
Tarkoittaako AP nyt seksikumppaneita vai parisuhdetta?
Ensimmäiseen varmasti löytyy miehiä lähtijöiksi.
Meillä ei ole ihan noin paljon ikäeroa, mutta itse iskin sen miehen. Kun on aikuinen, voi hyvin ottaa haluamansa, eikä odotella seinäruusuna.
Vierailija kirjoitti:
Seksiä saisi helposti. Parisuhde on ihan eri juttu.
N.43
Jep. Olen 52 vee ja kyllä satunnaista seksiä saattaisi saada vielä tälläkin iällä esim. 25 - 30 vee miehistä, mutta oikeasti ovat ikäistensä naisten perässä jos parisuhdetta ajatellaan.
No hyi hitto joku reilusti nuorempi. Mä olen 46v ja mun lapsi on 22v. Ei todellakaan kiinnosta oman lapsen ikäiset pojat. Kyllä, tuon ikäiset on mun näkökulmasta poikia. Mä olen aina tykännyt vanhemmista miehistä ja jopa 10 vuotta nuorempi on liian nuori mulle. Tällä hetkellä mulla on seksisuhde 17 vuotta vanhemman miehen kanssa, mutta jos joskus vielä parisuhteen haluan, niin voisi tämän ikäisenä katsella enemmän oman ikäistä seuraa. Alkaa nuo vanhemmat miehet olla jo niin vanhoja. :D
Vierailija kirjoitti:
Huh.. muistan sen miten haaveilin nuorena miehenä että päätyisin puuman seksisaaliiksi.
Voihan se toimiakin mutta todennäköisempää on että miestä motivoi suhteessa lähinnä seksi.
Ei kai kukaan aikuinen nainen kuvittelekaan, että tuollaisessa kuviossa miestä motivoisi mikään muu kuin seksi. Tai sitä naista itseäänkään.
Vierailija kirjoitti:
No eikö ole aika sairasta että nainen haluaisi kutakuinkin oman lapsensa ikäisen kumppanin. Tai yleensä mieskään haluaisi oman tyttärensä ikäisen kumppanin. Hyi hitto.
Miehille oman tyttären ikäinen kumppani vaikuttaa olevan nykyään liian vanha.
Vierailija kirjoitti:
On olemassa miehiä jotka panee kaikkea mikä liikkuu, eivät he mihinkään suhteisiin ala, he haluavat persettä. Siihen riittää kunhan on joku reikä johon voi työntää munansa, ei muuta.
2 jalkaa ja ruumiinlämpö yli 35, siinä kriteerit.
Amerikassa joku tumma otti tajuttomalta, en muista oliko sairauskohtaus vai mikä, sai raiskaussyytteet ja puolustus oli: luulin kuolleeksi.
Tuttavani on noin 40v ja usein tulee jopa alle 30v miehet pokailemaan. On kyllä hyvännäköinen eikä uskoisi ikäisekseen.
Ja usein kuulee tätä "en voisi oman lapseni ikäisen kanssa lähteä". No minun tuttavapiireissäni kaikki lapsensa saaneet olleet yli 30v tai jopa yli 40v, en tunne tällaisia 20v lapsia tehneitä juurikaan.
Osa miehistä ei uskalla edes puhua naisille ja ne nuoret miehet on helppoa saalista ja helppo kouluttaa sänkypuuhiin. Eli katso baarista miehiä jotka ovat hiljaisia.
Vierailija kirjoitti:
No eihän noissa nyt "oteta" mitään pidempiaikaista puolin tai toisin, ihan hauskanpitoahan tuo on :D