En tajua mistä nelikymppiset naiset löytää puolta nuorempia kumppaneita
Itse saan istua baarissakin ihan rauhassa eikä ole pelkoa siitä, että kukaan lähestyisi missään mielessä. Korkeintaan tulee kysymään, että saako tän ylimääräisen tuolin ottaa ja viedä omaan pöytäänsä.
N44
Kommentit (52)
Olen 47-vuotias ja kun etsin deitti-ilmoituksella suunnilleen samanikäistä miestä, niin sain vastauksia jopa 20 vuotta nuoremmilta. Seksiähän he varmasti hakivat, mutta itse en satu syttymään huomattavasti nuoremmista joten ei kiinnosta. Haluan seksiinkin suunnilleen samanikäisen. Ikäeroa saa suuntaan tai toiseen olla joku max 6-7 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Jos nelikymppinen nainen ottaa parikymppisen miehen. Se käy, mutta ongelmat alkaa hyöhemmin. Tilanne muuttuu ajan myötä. Ajattele kun sama nainen on kahdeksankymppinen niin mies on nelikymppinen. Aikamoinen häpeä tulisi.
Ei kai parikymppistä tarvitsekaan ottaa. Kolmekymppinen käy oikein hyvin. Elämänkokemusta on jo tuossa iässä, muttei silti mikään ikäloppu kiukkupussi.
Vaihdoin 29-vuotiaana työpaikkaa ja yritin pokata edeliisen työpaikan söpön 21-vuotiaan harjoittelijapojan. Ajattelin että jos hän pitää minua liian vanhana tai ei muuten syty lähestymisestäni, emme näe enää niin kannattaa yrittää.
Siitä kaksi kaljaa ja keskinkertaista seksiä -illasta on nyt 11 vuotta. Pidin häntä vähän pentuna enkä ollut vailla parisuhdetta vaan panoa, mutta niin vaan ollaan nykyisin 5- ja 3-vuotiaiden lasten vanhemmat.
Riippuu ihan siitä kuinka nätti ja menevän oloinen on.
Niin miehet kuin naisetkin on seksin suhteen parhaassa iässä teinistä sinne kolmeenkymppiin. Sitten alamäkeä kummallakin sukupuolella vaikka kuin pyristellään ja väitetään että parasta olisi joskus menopaussimummona. Jos näin on niin aika karu on nuoruus ollut.
Vierailija kirjoitti:
Olen nelikymppinen enkä haluaisi puolta nuorempaa kumppania vaan samoja ikiä olevan tai max 50- sen. Mutta jotkut tykkää nuoremmista. En ole ikinä tykännyt ikääni nuoremmista.
Sama homma miehenä vaikka tämä onkin epäsuosittu mielipide miesten keskuudessa. Se on paras jos kumppanin ikä on +/- 2-3 vuotta omasta iästä. Ainakin näin 50-vuotiaana arvostaa kun on suunnilleen samanlainen elämänkokemus ja odotettu elinikä jotakuinkin samaa luokkaa. Olisi ihan kamalaa olla jonkun 30-vuotiaan kanssa, oltaisiin aivan eri maailmoista. Ja sitten kun olisi joskus 80-vuotias ja mahdollisesti kuolemassa niin siellä toinen olisi 60-vuotias parhaassa iässä eläkepäivät edessä ja suunnilleen heti pääsisi hautajaisia viettämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on helppoja.
Niin. Oletko itse vaikea? Haluatko olla helppo vai vaikea?
Jostain syystä, jos olisin yhtä helppo kuin miehet, miehet haukkuisivat minua rumilla nimillä.
Ketkä miehet? Mitäs jos et olisi sellaisten miesten seurassa, jotka haukkuvat sinua tai ketään muutakaan?
Ja näin me teeskentelemme, että yhteiskunnassa ei ole yleistä halveksia seksuaalisesti vapaita naisia. Seksinmyyjiä arvostetaan, OF-naisia arvostetaan, ja yhden illan suhteita harrastavia naisia arvostetaan, eikä haukuta. Niinkö? En haaskaa enempää aikaa kanssasi, koska olet tietoisesti sokea.
Ei, emme teeskentele. Sen sijaan kieltäydymme osallistumasta siihen paskaan asenteeseen ja toteamme yhdessä, että se on paska. Haaskaan aikaani enemmän sinun kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan järkevä nainen haluaisi puolet nuoremman kumppanin? Esim 4kymppinen 2kymppisen mahdollisesti oman pojan ikäisen kumppanin. Juu ei. Liian lapsellinen ja kypsymätön luultavasti. Ja ihan eri elämänvaiheessa. Pelkkä seksi ei normaalille ihmiselle riitä vaan pitää olla muutakin yhteistä.
Siksi, että pelkkä seksi nykyään riittää normaalille ihmiselle. Ks. uusi normaali.
En saanut edes itse parikymppisenä parikymppisiä miehiä saati nyt kun lähentelen 40.
Ei sitä kumppania oikeasti tarvita muuhun kuin maksamaan puolet talosta, jos haluaa omakotitalossa hyvällä alueella asua. Koska keskustella voi netissäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä kumppania oikeasti tarvita muuhun kuin maksamaan puolet talosta, jos haluaa omakotitalossa hyvällä alueella asua. Koska keskustella voi netissäkin.
On hyvä,että kumppani näyttää hyvältä jos asumme hyvällä alueella ja omaa fiinit keskustelutaidot ja näyttelijän lahjat myös ;)
Olen 49-vuotias mies ja vähän huvittaa seurata näitä juttuja. No viihdettähän tämä.
Silloin joskus oli "yleistä", siis oikeasti tosi vähän, mutta kovaa ääntä pitäviä tapauksia, että vanhat äijät pokaili nuoria naisia/tyttöjä. Näillä nuorilla uhreilla oli toki aina jollain tavalla säälittävä tausta, eihän ne muuten olisi edes katselleet vanhusten perään. Jotenkin surullista ja säälittävää touhua jo silloin.
Nykyään taitaa olla vähän sama tilanne toisilla sukupuolirooleilla vaan. Joillakin nuorilla miehillä menee niin huonosti, että ei muutakaan sisältöä ole, kuin paneskella "mummoja". Ja jostain käsittämättömästä syystä sitten jotkut vanhat naiset haluaa tuota hyväksikäyttää. En ymmärrä, enkä yritäkään, mutta ihmekös tuo, kun nykyisessä somekuplien maailmassa tätä mallia nyt tyrkytetään. Taitaa eräs tällä hetkellä parhaiten tienaavista suomalaisista of-tuottajistakin tienata tuolla puuma-nuori poju sisällöllä.
Mutta meitä on joka junaan. Pedofiileistä negrofiileihin. Älkää kuitenkaan kuplassanne kuvitelko, että tuo on mitenkään normaalia. Onneksi kaikki omatkin lapset sen verran tasapainoisia, että löytäneet ihan ikäistään seuraa.
Jos joku sanomistani totuuksista loukkasi, katso ikäni alusta. Arvaa paljonko tällä elämänkokemuksella kiinnostaa :D