En tajua mistä nelikymppiset naiset löytää puolta nuorempia kumppaneita
Itse saan istua baarissakin ihan rauhassa eikä ole pelkoa siitä, että kukaan lähestyisi missään mielessä. Korkeintaan tulee kysymään, että saako tän ylimääräisen tuolin ottaa ja viedä omaan pöytäänsä.
N44
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan järkevä nainen haluaisi puolet nuoremman kumppanin? Esim 4kymppinen 2kymppisen mahdollisesti oman pojan ikäisen kumppanin. Juu ei. Liian lapsellinen ja kypsymätön luultavasti. Ja ihan eri elämänvaiheessa. Pelkkä seksi ei normaalille ihmiselle riitä vaan pitää olla muutakin yhteistä.
Itsekin ihmettelen samaa, vaikka nykyään tää on kai joku "normi" sitten? Ei kyl kiinnosta epäkypsä kumppani. Toisaalta, ikä ei tuo automaattisesti kypsyyttä, ....
Olen nelikymppinen enkä haluaisi puolta nuorempaa kumppania vaan samoja ikiä olevan tai max 50- sen. Mutta jotkut tykkää nuoremmista. En ole ikinä tykännyt ikääni nuoremmista.
Jämäpoikia jotka eivät kelpaa omanikäisilleen.
Olen aina tykännyt vain vanhemmista tai oman ikäisistä. Oma poika 25v niin ei kyllä sen ikäiset miehet kiinnosta. Mieheni on 3 vuotta vanhempi kuin minä ja se on aina ollut ok.
Minut he löysivät yleensä rock-klubeilta keikoilta. Nyt olen itsekin no nelikymppinen.
No älä odota vaan lähesty itse. Niin ne muutkin tekee.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on helppoja.
Niin. Oletko itse vaikea? Haluatko olla helppo vai vaikea?
Pitää olla pilkettä silmäkulmassa
No eikö ole aika sairasta että nainen haluaisi kutakuinkin oman lapsensa ikäisen kumppanin. Tai yleensä mieskään haluaisi oman tyttärensä ikäisen kumppanin. Hyi hitto.
Siis näin aikuisen pojan äitinä kyllä suoraan sanottuna olisin yllättynyt jos hän tapailisi oman äitinsä ikäistä naista.
Vierailija kirjoitti:
No eikö ole aika sairasta että nainen haluaisi kutakuinkin oman lapsensa ikäisen kumppanin. Tai yleensä mieskään haluaisi oman tyttärensä ikäisen kumppanin. Hyi hitto.
Hyvin harvalla nelikymppisellä on 20 - 25 vuotiasta lasta.
On olemassa miehiä jotka panee kaikkea mikä liikkuu, eivät he mihinkään suhteisiin ala, he haluavat persettä. Siihen riittää kunhan on joku reikä johon voi työntää munansa, ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on helppoja.
Jostain syystä, jos olisin yhtä helppo kuin miehet, miehet haukkuisivat minua rumilla nimillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on helppoja.
Jostain syystä, jos olisin yhtä helppo kuin miehet, miehet haukkuisivat minua rumilla nimillä.
Ketkä miehet? Mitäs jos et olisi sellaisten miesten seurassa, jotka haukkuvat sinua tai ketään muutakaan?
Vierailija kirjoitti:
No eihän kaikilla ole lapsia. Ja vaikka olisikin, niin jotkut saavat lapsensa vasta nelikymppisinä tai lähellä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on helppoja.
Ketkä miehet? Mitäs jos et olisi sellaisten miesten seurassa, jotka haukkuvat sinua tai ketään muutakaan?
Ja näin me teeskentelemme, että yhteiskunnassa ei ole yleistä halveksia seksuaalisesti vapaita naisia. Seksinmyyjiä arvostetaan, OF-naisia arvostetaan, ja yhden illan suhteita harrastavia naisia arvostetaan, eikä haukuta. Niinkö? En haaskaa enempää aikaa kanssasi, koska olet tietoisesti sokea.
Huh.. muistan sen miten haaveilin nuorena miehenä että päätyisin puuman seksisaaliiksi.
Voihan se toimiakin mutta todennäköisempää on että miestä motivoi suhteessa lähinnä seksi.
Käyt vaan sanomassa, että nyt saa helpolla, niin varmasti löytyy.
Onhan noita tyrkyllä joka paikassa ihan työpaikkaa myöten. N44