Mihin sinä kuluttaisit rahaa, jos voisit ja haluaisit?
Itsellä olisi tarve laittaa rahaa remontointiin, sisustamiseen ja puutarhaan. Myös vaatteille olisi tarvetta. Samoin myös tykkäisin käydä kauneushoitoloissa ja kahviloissa.
Valitettavasti kaikki rahani menevät perustarpeisiin. Ruokaan, sähköön, nettiin, autoon.
Kommentit (14)
Aion laittaa pari tonnia laskettelureissuun rukalle. Mökkimajoitukseen menee joku 800 euroa. Suksien vuokraus ja hissiliput varmaan 400 euroa, bensaan menee varmaan 150 euroa kun matkaa on edestakas 1600 km. Ruoka ja muut kulut niin kyllä pari tonnia menee.
Kävisin usein Prismassa ostelemassa. :)
Mä kyllä voin, mutta en oikein halua. Tai no tänään menen ostamaan itselleni farkut. Mulla on jo kaikkea, vähän liikaakin.
Miksi ostaisin mitään muuta kuin tarpeellista kodin kulutus tuotteita ja ruokaa kun niitä tarvitsen? Mulla on jo kaikkea eikä kiinnosta elämykset ja matkustelu. En ole lammas
Ihan kaikkeen samaan mihin tähäkin mennessä mutta ihan alkajaisiksi yrittäisin ostaa Joel Hokalta seksiä.
Rahaa olisi hiukan enemmänkin käytettävänä, mutta juuri nyt ei ole mitään haluja sitä käyttää.
Jos saisin vaikkapa 50.000€, joka siis olisi pakollista kuluttaa, tekisin seuraavia asioita:
- Remonttia (noin 20.000€)
- Matka koko perheelle (10.000€)
- Sähköauto (20.000€)
Kauneudenhoitoon ja hyvinvointipalveluihin.
Matkustelu. Ei enää pahemmin muu elämässä kiinnnosta/tuo eloa paitsi matkustelu, syöminen ja nukkuminen.
Jos olisi pakko kuluttaa x määrä rahaa tavaraan, ostaisin suomalaista käsityötä ja taidetta ja kestäviä mielellään Suomessa tehtyjä vaatteita. Jos voisi käyttää muuhunkin kuin tavaraan, kävisin konserteissa, teatterissa ja elokuvissa monta kertaa viikossa.
Ottaisin koiran. Kävisin enemmän leffoissa ja teatterissa. Ja kävisin säännöllisesti hieronnassa.
Matkustaisin vieläkin enemmän, nyt 5kk vuodesta ulkomailla.
Remonttiin 30 000€. Kävisin perheen kanssa kerran vuodessa lomamatkalla. Ostaisin vaatteita.
Kävisin paljon konserteissa, teatterissa ja baletissa. Matkustelisin, lahjoittaisin varsinkin lapsille ja eläimille. Maksaisin lapselle ratsastustunnit.