Mulla on rahaa tilillä 0.29€ ja seuraavat tuet maksetaan 1. Joulukuuta, miten selviän sinne asti ilman ruokaa? 😭
Minulla on nälkä! Kuka auttaa tässä tilanteessa?
Neuvoja otetaan vastaan.
Kommentit (38)
Ihana miten eräs ryhmittymä räjähtää aina kun näkee trollauksesi.
Onkohan se kuolemantuottamus, jos menetöihin jankkaajalta katkeaa päästä verisuoni. Löytöhetkellä auki vauva.
Viimeinen asia minkä näkee.
Muuta telttaan ja syö jäniksiä metsästä
Ruokaa rahoilla ei olutta ja röökiä. Elämä voittaa.
Saat satalappusen, jos imet mun suonikastayrpää. Tv. homoJorkki 70v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tule kertomaan voinnistani tänne päivittäin, miten selviät. Näkyy netti- tai puhelinlaskuun ainakin olevan varaa.
Äiti maksaa minun netin ja puhelimen
ap
Kerro siis rahaongelmasi äidille. Kyllä äiti, joka on vauvana sinua imettänytkin, tietää, että ruoka on paljon tärkeämpää kuin netti ja puhelin.
Vierailija kirjoitti:
Pillu töihin.
Ei mulla ole 😔
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pillu töihin.
Ei mulla ole 😔
Ap
Suu ja perse sit ja lopeta saatanan kitinäs.
Vierailija kirjoitti:
Töihin meno, olisko mitään?
En jaksa aamuisin herätä 😔
Ap
Vierailija kirjoitti:
Muuta telttaan ja syö jäniksiä metsästä
Ei mulla ole telttaa paitsi joskus aamuisin 😔
Ap
Vierailija kirjoitti:
Saat satalappusen, jos imet mun suonikastayrpää. Tv. homoJorkki 70v
En jaksa imeä 😔
Ap
Onhan se tosi vakavaa, jos nälkäkuolema meinaa uhata. Lausu "levolle lasken Luojani, armias ole suojani, jos en sijailtain' nousisi, taivaaseen ota tykösi" tai "Isä meidän, joka olet taivaassa, pyhitetty olkoon sinun nimesi, tulkoon sinun valtakuntasi, tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä niin kuin taivaassa, anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme ja anna meille meidän syntimme anteeksi, niin kuin mekin annamme anteeksi niille, jotka ovat meitä vastaan rikkoneet, äläkä sata meitä kiusaukseen, vaan päästä meidät pahasta, sillä sinun on valtakunta, voima ja kunnia iankaikkisesti, aamen."
Et mitenkään. Noin pitkään ei ihminen selviä ilman ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Pillu töihin.
Ja miehellä peppureikä töihin 👍
Ei ole töitä
ap