Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan ei jaksa katsella eikä kuunnella alkoholisoitunutta ihmistä.

Vierailija
18.11.2025 |

Todella raskasta kuunnella ja katsella humalaista ihmistä, jolla on alkoholi ongelma.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toinen tenukeppi jaksaa, varsinkin jos ensimmäisellä on rahaa ja/tai alkoholia.

Vierailija
2/21 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta.  🤣🤣🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Non keskustelkaahan naiset aiheesta illan ratoksi 🤭

Vierailija
4/21 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksatko katsella ja kuunnella raitista alkoholistia? Olen sellainen jo kuudetta vuotta.

Vierailija
5/21 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mä oon alkoholisti ja mulla on paljon läheisiä ja ystäviä (juoppo kavereita ei yhtään kun en milloinkaan juo seurassa, en pidä siitä ja taidan olla ainoa tuntemani juoppo, suvun toinen, se eka on kuollut 27 vuotta sitten mun ollessa nuori) ja olemme päivittäin yhteyksissä, eikä edes mun aloitteesta, mä kun viihtyisin itsekseni paljon enemmän, mutta kun ystävä piiri on laaja, niin aina joku on soittamassa ja tulossa kahville, pyytämässä seuraksi syömään, leffaan, reissuun jne.. Et en jaksa uskoa. Riippuu varmaan juoposta. Juoppo olen ollu aina, tää suuri ystäväpiiri isolla kasalla myös uusia tulokkaita on yhtälailla ollu aina. Harvan kanssa on ystävyys joskaan katkennut, muistan vain kaksi ja toinen kuoli auto onnettomuudessa, toinen muutti ulkomaille ja etääntyi kaikista. Joku sun jutus siis mättää. 

Vierailija
6/21 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä toinen tenukeppi jaksaa, varsinkin jos ensimmäisellä on rahaa ja/tai alkoholia.

No tämä

Vierailija
7/21 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksatko katsella ja kuunnella raitista alkoholistia? Olen sellainen jo kuudetta vuotta.

Muutuitko niuhoksi samalla 

Vierailija
8/21 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ryypätä yksin niin kukaan ei joudu kuuntelemaan humalaisen juttuja. Kännissä voi kirjoittaa vaikka tälle palstalle. Siinä on seuraa ihan tarpeeksi.

Vierailija
9/21 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mä oon alkoholisti ja mulla on paljon läheisiä ja ystäviä (juoppo kavereita ei yhtään kun en milloinkaan juo seurassa, en pidä siitä ja taidan olla ainoa tuntemani juoppo, suvun toinen, se eka on kuollut 27 vuotta sitten mun ollessa nuori) ja olemme päivittäin yhteyksissä, eikä edes mun aloitteesta, mä kun viihtyisin itsekseni paljon enemmän, mutta kun ystävä piiri on laaja, niin aina joku on soittamassa ja tulossa kahville, pyytämässä seuraksi syömään, leffaan, reissuun jne.. Et en jaksa uskoa. Riippuu varmaan juoposta. Juoppo olen ollu aina, tää suuri ystäväpiiri isolla kasalla myös uusia tulokkaita on yhtälailla ollu aina. Harvan kanssa on ystävyys joskaan katkennut, muistan vain kaksi ja toinen kuoli auto onnettomuudessa, toinen muutti ulkomaille ja etääntyi kaikista. Joku sun jutus siis mättää. 

Mun tuttu alkoholisti raahasi niitä tölkkejään aina mukana milloin minnekkin, jopa lastenkutsuille ja mustikkametsään. Sitten muutenkin ne jutut - ei niissä ollut enää mitään suodatusta ja sai kiksejä varsinkin jonkun pöytäporukan jäsenen noloja tapahtumia muistelemalla ja taivastelemalla kovaan ääneen sellaisillekin jotka eivät niitä ennestään tienneet. Lakkasin käymästä noissa tilaisuuksissa (ja kyse ei ollut siis edes illanistujaisista) niin en tiedä kuinka paljon sitten selän takana minustakin vielä jauhaa. Harrasti myös rattijuoppoutta mitä en voinut enää hyväksyä. Että sellainen alkoholisti ja ystävyyttä oli takana 30 vuotta kun lähdin.

Vierailija
10/21 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta kauheeetaaaa...

Vierailija
11/21 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen väite sillä tunnen paljon alkoholisteja joilla on kaikki puitteet kunnossa, paljon ystäviä, sukulaisia ja läheisiä. Ovat hyvissä töissä olevia siististi pukeutuvia "uraohjuksia", suosittua seuraa ja aina menossa ties missä riennossa ja ulkomaan reissussa. Osa on minunkin läheisiä ystäviäni.

Harva edes tietää ystävien/sukulaisten/tuttavien ja muiden läheisten alkoholismista. Suurimmassa osassa tapauksista tulee jopa niille hyvin läheisille ihmisille, jopa vuosikymmeniä kestänyt piilodokailu täytenä yllätyksenä. Suurimmassa osassa tapauksista korkeintaan samassa taloudessa asuvat on tietoisia, jos hekään. Alkoholisti on erinomainen peittämään jälkensä niin halutessaan. Iso osa alkoholisteista juopottelee yksin eikä todellakaan soittele kännissä yhtään mihinkään ja/tai liikuskele julkisesti humalassa.

Tilastollisesti sinunkin elämässä on alkoholisteja joiden alkoholismista sä et tiedä yhtään mitään, etkä olisi koskaan osannut edes arvata. Harvasta alkoholistista kun koskaan tulee mitään "puistojen miestä", muita häiriköivää sönköttäjää ja julkisesti juovaa häirikköä. Harva koskaan näyttää kännissä naamaansa missään tai pitää mitään yhteyttä ihmisiin juodessaan.

Vierailija
12/21 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tuttu alkoholisti raahasi niitä tölkkejään aina mukana

Miten se häneen liittyy? Miksi häntä lainasit? Hän tuossa selvästi kertoi että hän juo yksin, eikä koskaan muiden seurassa. Ei se "sun juoppos" ole yhtä kuin kaikki muut juopot joten kun hän kirjoitti ITSESTÄÄN niin miksi sä koet tarvetta hänelle tulla sönköttämään jostain omasta kaveristasi? Onko hän jotenkin vastuussa sun idiootti ystävästäsi koska on itsekkin juoppo? 

Vierailija
13/21 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan erityisesti kännissä herkistyviä juoppoja.

Vierailija
14/21 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan erityisesti kännissä herkistyviä juoppoja.

Ja näitä "Anteeksi kun mä oon vähän ottanut" 17 kertaa tunnissa.

Vierailija
15/21 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juha Vuorinen on niin raskas että ei kyllä jaksa kuunnella. Hän on tehnyt raskaudestaan ammatin kirjoittamalla ihan skeidaa. Joku niitä lukee.

Vierailija
16/21 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutuitko niuhoksi samalla 

Miksi olisin muuttunut? Muutuin ainoastaan raittiiksi. Ei ole vaikutanut millään tavalla siihen että juhlin, tanssin, laulan, käyn ravintoloissa, illanistujaisissa ja pidän haiskaa ystävieni kanssa. Annan muiden olla juuri sellaisia kuin ovat, juoda tai olla juomatta eikä vähempää voisi kiinnostaa tuomita, nillittää, niuhottaa, jeesustella tai arvostella ketään yhtään mistään. En ollut sellainen juovana alkoholistina enkä ole sellainen ollut 15 vuoteen nyt selvänäkään. 

Vierailija
17/21 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei pitäisi joutua kuuntelemaan juoppoa jos ei halua.

En arvosta yhtään juoppoa ihmistä koska hän ei hoida sairauttaan vaan juo.

Hyi ankeus juopon jankkaamista ja toistoja ja turhan lässytyksiä.

Vierailija
18/21 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka luulette et kukaan ei tiedä juomistanne salaa niin olette väärässä.

Juominen näkyy.

Vierailija
19/21 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen väite sillä tunnen paljon alkoholisteja joilla on kaikki puitteet kunnossa, paljon ystäviä, sukulaisia ja läheisiä. Ovat hyvissä töissä olevia siististi pukeutuvia "uraohjuksia", suosittua seuraa ja aina menossa ties missä riennossa ja ulkomaan reissussa. Osa on minunkin läheisiä ystäviäni.

Harva edes tietää ystävien/sukulaisten/tuttavien ja muiden läheisten alkoholismista. Suurimmassa osassa tapauksista tulee jopa niille hyvin läheisille ihmisille, jopa vuosikymmeniä kestänyt piilodokailu täytenä yllätyksenä. Suurimmassa osassa tapauksista korkeintaan samassa taloudessa asuvat on tietoisia, jos hekään. Alkoholisti on erinomainen peittämään jälkensä niin halutessaan. Iso osa alkoholisteista juopottelee yksin eikä todellakaan soittele kännissä yhtään mihinkään ja/tai liikuskele julkisesti humalassa.

Tilastollisesti sinunkin elämässä on alkoholisteja joiden alkoholismista sä et tiedä yhtään mitään, etkä oli

Ei voi olla oikea alkoholisti jos käy töissä, se on käytännössä mahdotonta juoda pari litraa vodkaa päivässä ja pysyä työkykyisenä.

Vierailija
20/21 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilastollisesti sinunkin elämässä on alkoholisteja joiden alkoh

Hyvin moni alkoholisti käy töissä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän