Pian lähtee lento Singaporeen, busineksessa totta kai
Ihana parin viikon loma tiedossa täynnä kulttuuria, shoppailua ja hyvää ruokaa. Iltapäivät luxushotellin altaalla.
Kommentit (21)
Ollaan Finskin loungessa nauttimassa kuplivaa ja pikkupurtavaa. Mies selailee raaka-aineiden kursseja ja minä selaan nettiä muuten vaan. Terkkuja sinne vauvapalstalle!
ap
Tulette kyllästymään siellä kuoliaiksi, mutta omapahan on valintanne. Piipahtakaa välillä vaikka Malesian puolella niin ei käy aika pitkäksi.
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä jaksaisi Singaporessa olla noin kauaa. Pari kertaa olen käynyt pitkän viikonlopun (busineksessä lentäen), mutta kaksi viikkoa putkeen olisi ihan liikaa. Majoitutko Marina Bay Sandsissä?
Intercontinentalissa kuten aina, darling. Lähempänä keskustaa ja paikkoja joissa tykätään käydä : ) Bay Frontissa ei ole oikeen mitään paitsi tietty Gardens.
Mitkä muuten on sun lempipaikat siellä?
ap
Vierailija kirjoitti:
Tulette kyllästymään siellä kuoliaiksi, mutta omapahan on valintanne. Piipahtakaa välillä vaikka Malesian puolella niin ei käy aika pitkäksi.
Tunnen kaupungin aika hyvin. Mut joo kiitos :DDD
AP
Matkailu avartaa ja tarjoaa uusia elämyksiä. Mutta on hyvä silti muistaa, että vaatimattomissakin aineellisissa olosuhteissa elämä voi olla rikasta ja täyttä. Hyvästä esimerkistä käy tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.
Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.
Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.
Ja tästä pitää raportoida vauvapalstalle, koska ___?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä jaksaisi Singaporessa olla noin kauaa. Pari kertaa olen käynyt pitkän viikonlopun (busineksessä lentäen), mutta kaksi viikkoa putkeen olisi ihan liikaa. Majoitutko Marina Bay Sandsissä?
Intercontinentalissa kuten aina, darling. Lähempänä keskustaa ja paikkoja joissa tykätään käydä : ) Bay Frontissa ei ole oikeen mitään paitsi tietty Gardens.
ap
Rafflesissa ollaan tietty majoituttu paitsi formulaviikonloppuna Marina Bay Sandsissa. Shoppailut Orchard roadin alueella ja relaamista Sentosassa. Mutta aikoja sitten ollaan kyllästytty Singaporeen, nyt on ihan muut kohteet mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Ja tästä pitää raportoida vauvapalstalle, koska ___?
koska täällä nyt vaan raportoidaan kaikenlaista. Mun aloitus osui sulla huonoon kohtaan, joten kerropa vähän siitä mikä kävi hermoon!
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Rafflesissa ollaan tietty majoituttu paitsi formulaviikonloppuna Marina Bay Sandsissa. Shoppailut Orchard roadin alueella ja relaamista Sentosassa. Mutta aikoja sitten ollaan kyllästytty Singaporeen, nyt on ihan muut kohteet mielessä.
Oletpas sinä ihanan läpinäkyvä, onnittelut siitä!
ap
Vierailija kirjoitti:
Ollaan Finskin loungessa nauttimassa kuplivaa ja pikkupurtavaa. Mies selailee raaka-aineiden kursseja ja minä selaan nettiä muuten vaan. Terkkuja sinne vauvapalstalle!
ap
Okei no olen myös loungessa Helsinki Vantaalla. Lento bangkokiin.hwiluta kättä niin ntiedän kuka olet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ohis ja en ole ap, mutta vauva av -mammojen kateellinen itku on paras sound track mannertenvälisille lennoille businesluokassa.
fyi mummo, shoppailu on niin gen x 🤢
No ei kukaan heiluta ... Puhut paskaa AP. No ehkä koneessa nähdään kun pitkä matka tosin premium economy mulla. Lento Singapore ja sieltä Bangkok
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Okei no olen myös loungessa Helsinki Vantaalla. Lento bangkokiin.hwiluta kättä niin ntiedän kuka olet
Me istutaan kolmannessa looshissa vasemmalta eka rivissä. Mulla on vaalean harmaa Comme des Garçonsin huppari ja Pranan luumunväriset jooga pants. Tuu moikkaan, en viitsi heilutella, luulevat hulluksi! Mut tuu äkkiä, meillä boarding ihan kohta!!!!
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ohis ja en ole ap, mutta vauva av -mammojen kateellinen itku on paras sound track mannertenv
Kiva kun viihdyt!! Mutta eihän kukaan oikeasti enää tänä päivänä keuli millään Singaporen-matkalla. Joskus ysärillä ja milleniumin vaihteessa se oli kova mesta.
Toinen ohis.
Vierailija kirjoitti:
No ei kukaan heiluta ... Puhut paskaa AP. No ehkä koneessa nähdään kun pitkä matka tosin premium economy mulla. Lento Singapore ja sieltä Bangkok
Kuka hullu lentää Bangkok Singaporen kautta Finskillä????