Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä *** siinä on, että kahdeksankympin alueella on ihan pakko ajaa seitsemääkymppiä?

18.04.2007 |

Ja satasen alueella yhdeksääkymppiä? Sitten nämä hidastelijat keräävät taakseen hirveän jonon, jossa porukka ei malta pitää turvavälejä (mikä sinänsä ei toki ole sen etummaisena ajavan vika)...

Kertokaa minulle, miksi ajatte alinopeutta!!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja taas 70 ajavat ajavat sitä nopeutta vaikka rajoitus olisi 60 tai 80...

Vierailija
2/14 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin motarilla ottaa päähän jos joutuu liittymästä hidastelijan perään. Vasemmalla kaistalla paahdetaan ohi 130 taulussa ja itse körötät 90 km/h. Kaistaakaan ei pääse heti vaihtamaan, kun autoja tulee niin paljon, prkl!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Varsin motarilla ottaa päähän jos joutuu liittymästä hidastelijan perään. Vasemmalla kaistalla paahdetaan ohi 130 taulussa ja itse körötät 90 km/h. Kaistaakaan ei pääse heti vaihtamaan, kun autoja tulee niin paljon, prkl!

jotka eivät saa autoaan (vaikka kuinka uusi tai hieno) kiihtymään 60 suurempaan nopeuteen ennen motarille pyrkimistä? Ruuhka-aikaan toimii tosi hyvin... ainakin niille rampilla hidastelijan perässä tuleville. Näin ainakin täällä Oulun seudulla jossa ilmeisesti moottoritie on ollut liian vähän aikaa???

-2

Vierailija
4/14 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

useinkaan nämä hidastelijat eivät ole " mummoja" , vaan ihan nuorehkoja tai keski-ikäisiä miehiä! :o

Vierailija
5/14 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän autossa nopeusmittari näyttää n. 8km/h liian vähän, joten jos ajaa rajoituksen mukaan on oikea nopeus alhaisempi.

Itse ajan yleensä mittarin mukaan n. 10 km/h yli..

Vierailija
6/14 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

80 rajoituksen alueella ajetaan vähintään 90km/h, mieluummin satastakin. ja 100 alueella 110 tai mieluummin 120.

mua sapettaa myös kun ihmiset eivät osaa muka pitää turvavälejä, edes tuollaisissa nopeuksissa.

Vierailija
7/14 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska merkittävästi hitaampi vauhti on sekin merkittävä turvallisuusriski. Mikä oikeus yhdellä autoilijalla on määrittää piiiitkän jonon ajonopeus???

Vierailija
8/14 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästän aika paljon bensaa jos ajan kahdeksaakymppiä kuin satasta.

Ajallisesti en häviä siinä kuin muutaman minuutin.

Vierailija
9/14 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja motarilla on niitä idiootteja jotka ohittaa 130km/h lasissa ja sitte kiilaa heti eteen vaikka kasitaa riittää ivaloon asti ja siinä sitten hidastetaan körröttelee satasta.

rampilla ärsyttää nää turbo-autot joiden ei tarvii kiihdyttää etukäteen. siinä sitten vaa ku on sopiva väli turbo pohjaan ja hetkessä ollaan 120km/h vauhdissa. kiva, mutta meijän pösön tarvis siinä sen takana kyllä kiihdyttääkkin että pääsee johonkin väliin.

Vierailija
10/14 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Säästän aika paljon bensaa jos ajan kahdeksaakymppiä kuin satasta.

Ajallisesti en häviä siinä kuin muutaman minuutin.

Mutta eihän tässä olekaan kyse siitä, mitä autoilija itse hyötyy tai on hyötymättä ajonopeudestaan. Kyse on toisten huomioinnista ja liikenteen sujuvuuden ja turvallisuuden varmistamisesta.

Vierailija
11/14 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myös ajan niin kuin itse haluan liikennesääntöjen puitteissa. Se ei ole muiden vika jos joku ei osaa hallita ajankäyttöään ja kaahaa sen takia turhaan liikenteessä.

Vierailija
12/14 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja myös ajan niin kuin itse haluan liikennesääntöjen puitteissa. Se ei ole muiden vika jos joku ei osaa hallita ajankäyttöään ja kaahaa sen takia turhaan liikenteessä.

No, asenteensa kullakin...

Vierailija
13/14 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näkyny ihquja nuoria miehiä?

Vierailija
14/14 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos poliisilla sattuu olemaan huono päivä kun ajan kahdeksaa kymppiä ja mittari sattuu värähtämään vähän yli niin ei ole kiva saada sakkoja. Kun pitää lukeman koko ajan vähän alempana ja sitten kun lisää välillä vähän kaasua niin pysyy nopeusrajoitusten sisällä koko ajan. Sitäpaitsi liikenne ei ole tarkoitettu heikkohermoisille.