Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulen olemaan aina ruma

Vierailija
18.11.2025 |

Ja se tuntuu ikävältä. Pakko elää sen kanssa loppuelämä, ei oikein ole vaihtoehtoja. On ollu pari vuotta todella vaikeaa aikaa sen rumuuden takia. Laihduin bmi 33,2 nykyiseen 24,1 ja edes se ei riitä, ja nyt laihtuminen on loppunut. Tuntuu vaan sanoinkuvaamattoman pahalta yksinkertaisesti.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä maailma on kyllä niin pinnallinen paikka, ja minulla alkaa mennä siihen hermo! Miksei voida keskittyä johonkin oikeasti tärkeään? Ei voida kun pitää ravata jossain ripsien laitossa ja kynsien laitossa ja ostaa vaatteita ja vaatteita ja vaatteita ja meikkejä ja meikkejä! En jaksa tätä turhuutta, miksei tehdä jotain järkevää, tai edes hauskaa tällaisen pinnallisen oman navan ympärillä pyörimisen sijaan!

Vierailija
42/48 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä maailma on kyllä niin pinnallinen paikka, ja minulla alkaa mennä siihen hermo! Miksei voida keskittyä johonkin oikeasti tärkeään? Ei voida kun pitää ravata jossain ripsien laitossa ja kynsien laitossa ja ostaa vaatteita ja vaatteita ja vaatteita ja meikkejä ja meikkejä! En jaksa tätä turhuutta, miksei tehdä jotain järkevää, tai edes hauskaa tällaisen pinnallisen oman navan ympärillä pyörimisen sijaan!

Bdd on sairaus. Sairaana ei pysty pitämään hauskaa kun on koko ajan liian surullinen omasta ulkonäöstä/kehosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea painonpudotuksesta. Painoindeksi 24 on aika ideaali terveyden kannalta.

Vierailija
44/48 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella rumalla on kaunis ja hyvää tekevä anus, jota moni on valmis rakastamaan.

Vierailija
45/48 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voistanasentään. Minä, mun naama, mun läskit, minäminäminä. Oisko asiallista keskittyä muuhunkin maailmaan? Jos sinun ympäriltäsi katoaisivat kaikki ihmiset, talot sortuisivat, koirat söisivät ruumiita, pommit räjähtelisivät, ruokaa ei olisi, juomavesi saastunutta, lapsia raiskattaisiin ja ilma olisi myrkkyjä täynnään.... niin katsoisitko rikkinäiseen peiliin ja hokisit että kuinka ruma mä oon, kuinka läski mä oon....voi että mää oon ruma!! Kyllä sinä niin tekisit!  

Vierailija
46/48 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea painonpudotuksesta. Painoindeksi 24 on aika ideaali terveyden kannalta.

Kiitos. Se vaan kun ulkonäön takia haluaisin päästä paljon alemmas. 

Vierailija
47/48 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella rumalla on kaunis ja hyvää tekevä anus, jota moni on valmis rakastamaan.

:D en aio harrastaa peppuseksiä, enkä oikeastaan mitään muutakaan seksiä (siis ikinä). Olen sen verran aseksuaali. + En keho-ongelmienkaan takia tule ikinä pystymään. Jollei tapahdu ihme.

Vierailija
48/48 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voistanasentään. Minä, mun naama, mun läskit, minäminäminä. Oisko asiallista keskittyä muuhunkin maailmaan? Jos sinun ympäriltäsi katoaisivat kaikki ihmiset, talot sortuisivat, koirat söisivät ruumiita, pommit räjähtelisivät, ruokaa ei olisi, juomavesi saastunutta, lapsia raiskattaisiin ja ilma olisi myrkkyjä täynnään.... niin katsoisitko rikkinäiseen peiliin ja hokisit että kuinka ruma mä oon, kuinka läski mä oon....voi että mää oon ruma!! Kyllä sinä niin tekisit!  

Ööh :D selvä. Näin sanot sitten syömishäiriöisellekin? No ei se mitään. Demonisoi sinä ihan rauhassa mielenterveysongelmaisia.