Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulen olemaan aina ruma

Vierailija
18.11.2025 |

Ja se tuntuu ikävältä. Pakko elää sen kanssa loppuelämä, ei oikein ole vaihtoehtoja. On ollu pari vuotta todella vaikeaa aikaa sen rumuuden takia. Laihduin bmi 33,2 nykyiseen 24,1 ja edes se ei riitä, ja nyt laihtuminen on loppunut. Tuntuu vaan sanoinkuvaamattoman pahalta yksinkertaisesti.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä ulkonäköä ei voi itse valita ....siksi arvostelu on sivistymätöntä.  👍🏻👍🏻👍🏻

Olet oikeassa, ei voikaan, paitsi tietyt asiat siinä. Ja toki leikkauksiinkin voi aina valita mennä. Olen ite kyllä sellainen  että pelkään leikkauksia ihan hirveästi, mikä estää mua menemästä niihin vaikka haluisinkin.

Vierailija
22/45 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimiksi kääntyminen ratkaisee ongelman. Valitse mies joka vaatii silmätkin peittoon sillä verkolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mahdollista näyttää rumalta ja nauraa sille, nauttia elämästä. Moni teke niin, koska se ei ole vakavaa. Se on vain ulkonäköä. Näetkö itsesi ilman peiliä? Et näe. Taitaa olla niin että ulkonäkö on tärkeää vain muiden mielipiteen kautta. Entä jos et välittäisi muiden mielipiteistä niin paljon. Ehkä et tarvitse ihastelua ulkonäöllesi. Jos on mahdotonta näyttää hyvältä, kannattaa suunnata energia siihen mihin voi vaikuttaa. Ihailuakin voi saada monesta muusta asiasta. Tai lakata välittämästä siitä saako sitä vai ei.

Ongelmahan on siinä että saan periaatteessa ihailua tai siis olen saanut, en nyt vähään aikaan. Toki myös negatiivista. Yksi sanoi että naamani ei kuulemma herättäisi kiinnostusta mutta mulla on "upea kroppa" tai jotain tällästä. Kun en itse kyllä sitä upeaa kroppaakaan nää. Jotkut ovat pitäneet rinnoistani mutta en taaskaan tiedä kuka tarkoittaa sitä mitä sanoo. Ja vaikka he pitäisivätkin oikeasti, niin uskon että hekin silti näkee joitain virheitä mitä katsoo läpi sormien. Pointti siis se että jos saa vähän ihailua välillä niin sekään ei mitenkään ole riittänyt mulle, eikä oikein koskaan ole kunnolla parantanut oloani. Tiedän kuitenkin olevani arvoton ja ruma. Mussa on todella monia huonoja kohtia, itse asiassa kaikki.

Vierailija
24/45 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, ruma ja yksin. Ja rumemmaksi vain vanhenee.

Vanheneminen on niin hirveä asia ulkonäön kannalta. Tosin ristiriitaista ehkä on että ihastun itse vanhempiin miehiin. Tosin ihastun myös naisiin joilla ei ole tätä mun tavoittelemaa äärimmäisen laihaa kehoa, joten sekin on todella ristiriitaista multa.

Vierailija
25/45 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmassa on paljon enemmän tai vähemmän rumia. Varmaan löydät oman kumppanin, ruman tai vähemmän ruman, kun astut pois kolostasi ja hymyilet muille. Moni ruma on onnellisesti toisen ruman kanssa. Tai kauniin. On niitä semmoisiakin.

Joo, tiedän, ei se oikeastaan olekaan se ongelma, vaan se rumuus itsessään. En sinänsä usko ettenkö voisi löytää esimerkiksi itselleni rumaa kumppania. Se vain ei oikein ole se ongelma. Vaan nimenomaan se rumuus itsessään on se mikä itkettää.

Vierailija
26/45 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mahdollista näyttää rumalta ja nauraa sille, nauttia elämästä. Moni teke niin, koska se ei ole vakavaa. Se on vain ulkonäköä. Näetkö itsesi ilman peiliä? Et näe. Taitaa olla niin että ulkonäkö on tärkeää vain muiden mielipiteen kautta. Entä jos et välittäisi muiden mielipiteistä niin paljon. Ehkä et tarvitse ihastelua ulkonäöllesi. Jos on mahdotonta näyttää hyvältä, kannattaa suunnata energia siihen mihin voi vaikuttaa. Ihailuakin voi saada monesta muusta asiasta. Tai lakata välittämästä siitä saako sitä vai ei.

Ongelmahan on siinä että saan periaatteessa ihailua tai siis olen saanut, en nyt vähään aikaan. Toki myös negatiivista. Yksi sanoi että naamani ei kuulemma herättäisi kiinnostusta mutta mulla on "upea kroppa" tai jotain tällästä. Kun en itse kyllä sitä upeaa kroppaakaan nää. Jotkut ovat pitäneet rinnoistani mutta en taaskaan tiedä kuka tarkoi

Eli rumuutesi on pääsi sisällä. Korjaamista tarvitsee pääkoppasi, ei ulkonäkösi. Itse olen saanut kuulla rumaksi haukkumista lapsesta asti, mutta onneksi elämässä on paljon muutakin kuin ulkonäkö. 

Vierailija
27/45 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanheneminen on niin hirveä asia ulkonäön kannalta. Tosin ristiriitaista ehkä on että ihastun itse vanhempiin miehiin. Tosin ihastun myös naisiin joilla ei ole tätä mun tavoittelemaa äärimmäisen laihaa kehoa, joten sekin on todella ristiriitaista multa.

Siihen vielä sairaus päälle rumentamaan lisää, niin enpä tiedä, mitä täällä enää tekee...

Vierailija
28/45 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

26: ei ole pään sisällä. Minuakin kiusattiin koulussa rumuudesta/läskiydestä. Olen siis kuullut sitäkin paljon. Välillä positiivisia kommentteja myös, pitkälti netissä, joskus irl. Mutta kun positiivisista kommenteista ei ikinä tiedä koska miehet sanovat ihan mitä vaan koska ovat vain niin epätoivoisia. Ei he itsekään pidä hyvännäköisenä kehun kohdetta, vaan haluavat vain jonkun kenet tahansa. Ainakin jos ei miehellä itsellään ole kovin hyvää itsetuntoa. Ja siis: mulla on akne, sotkuiset hiukset, tosiaan en ole laiha, rinnat roikkuvat, en sheivaile ollenkaan, kasvonpiirteitä en osaa kuvata mutta epäilen ettei niitä yleisesti pidetä kauniina. Joskus näytän kirjaimellisesti ihan spurgulta.

Vierailija
29/45 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen vielä sairaus päälle rumentamaan lisää, niin enpä tiedä, mitä täällä enää tekee...

Mikä sairaus?

Vierailija
30/45 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä ulkonäköä ei voi itse valita ....siksi arvostelu on sivistymätöntä.  👍🏻👍🏻👍🏻.

Vierailija
31/45 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

26: ei ole pään sisällä. Minuakin kiusattiin koulussa rumuudesta/läskiydestä. Olen siis kuullut sitäkin paljon. Välillä positiivisia kommentteja myös, pitkälti netissä, joskus irl. Mutta kun positiivisista kommenteista ei ikinä tiedä koska miehet sanovat ihan mitä vaan koska ovat vain niin epätoivoisia. Ei he itsekään pidä hyvännäköisenä kehun kohdetta, vaan haluavat vain jonkun kenet tahansa. Ainakin jos ei miehellä itsellään ole kovin hyvää itsetuntoa. Ja siis: mulla on akne, sotkuiset hiukset, tosiaan en ole laiha, rinnat roikkuvat, en sheivaile ollenkaan, kasvonpiirteitä en osaa kuvata mutta epäilen ettei niitä yleisesti pidetä kauniina. Joskus näytän kirjaimellisesti ihan spurgulta.

Olet epäsiisti. Sotkuiset hiukset ja et sheivaa. Akne on todella ruma sairaus, tekeekö akne sinulle rasvaisen ihon ja onko sun hiukset siksi sotkuiset? Sain niin vakavan aknen 21-vuotiaana että yritin it sa ria. Mun entisellä työkaverille (n.25v.) nainen, oli niin pahat aknearvet, että ei voinut tietää, miltä hän oikeasti näytti, kasvot ihan ruined silmät ja sieraimet näkyi. Se on sinun ongelma.

Vierailija
32/45 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sairaus?

Ihosairaus, syöpä, vakava reuma(?), maksan vajaatoiminta, ....? Esim

Vierailija
33/45 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis on se joka kauniisti tekee.

Vierailija
34/45 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet epäsiisti. Sotkuiset hiukset ja et sheivaa. Akne on todella ruma sairaus, tekeekö akne sinulle rasvaisen ihon ja onko sun hiukset siksi sotkuiset? Sain niin vakavan aknen 21-vuotiaan

Niin, juurihan koko ajan olen sanonut että olen ruma. Tiedän sen itsekin.

Vierailija
35/45 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs tämän keskustelun tekeminen vain pahenti asiaa. Hienosti hoidettu minulta.

Vierailija
36/45 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
37/45 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aivan liian ulkonäkökeskeinen ja se pilaa elämäsi. Katso ympärillesi. Maailma on täynnä ihmisiä, jotka eivät täytä juuri tämän hetkisiä kauneusihanteita. Luuletko että he kaikki tuhlaavat aikaansa vain ulkonäkönsä pohtimiseen? Ongelmasi juurisyy taitaa olla siinä, ettet ole löytänyt itsellesi jotain merkityksellistä tekemisistä, kun jaksat liikaa murehtia tällaisia loppujen lopuksi aika merkityksettömiä asioita.

Vierailija
38/45 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet aivan liian ulkonäkökeskeinen ja se pilaa elämäsi. Katso ympärillesi. Maailma on täynnä ihmisiä, jotka eivät täytä juuri tämän hetkisiä kauneusihanteita. Luuletko että he kaikki tuhlaavat aikaansa vain ulkonäkönsä pohtimiseen? Ongelmasi juurisyy taitaa olla siinä, ettet ole löytänyt itsellesi jotain merkityksellistä tekemisistä, kun jaksat liikaa murehtia tällaisia loppujen lopuksi aika merkityksettömiä asioita.

Olet sitä mieltä että BDD katoaa merkityksellisellä tekemisellä? Toivottavasti asia on noin. Mutta näin kuitenkin videon miehestä jolla on bdd ja kävi töissä, mutta ei auttanut. Tai ei ainakaan siihen mennessä ollut auttanut ainakaan kokonaan. Kävi samalla myös terapiassa.

Vierailija
39/45 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten, luen redditistä joskus päivittäin feeder ja fat admirer kommentteja, joten todellakin luulisi edes painoasian vaipuvan unholaan, jos ei mikään muu. Mutta ei. Tuntuu ettei niillä ole mitään merkitystä mulle. Miehet jotka suorastaan jumaloiden kehuu minua lihavampiakin naisia, ja onhan täälläkin se yksi samanlainen keskustelu. Ja mitä tapahtuu mun päässä? Ei juuri mitään. Laihdutusinto jatkuu. Vaikkakin itse laihtumista ei enää tapahdu, se näköjään tyssäsi tuohon.

Vierailija
40/45 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten, luen redditistä joskus päivittäin feeder ja fat admirer kommentteja, joten todellakin luulisi edes painoasian vaipuvan unholaan, jos ei mikään muu. Mutta ei. Tuntuu ettei niillä ole mitään merkitystä mulle. Miehet jotka suorastaan jumaloiden kehuu minua lihavampiakin naisia, ja onhan täälläkin se yksi samanlainen keskustelu. Ja mitä tapahtuu mun päässä? Ei juuri mitään. Laihdutusinto jatkuu. Vaikkakin itse laihtumista ei enää tapahdu, se näköjään tyssäsi tuohon.

Ja olen edelleen vakuuttunut että olen liian lihava ollakseni kaunis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän