Lue keskustelun säännöt.
G;KUKA oli EROTIIKKAMESSUILLA? Mitä mieltä..Dina Lynnistä mm?
18.04.2007 |
Itse olin ekaa kertaa ja vähän pettynyt. Luulin jotenkin hurjemmaksi tapahtumaksi.
Dina Lynn oli kyllä upea.. liiankin upea. Oma mieskin sanoi, että nyt hän uskoo Jumala on olemassa...
No joo.. Turhaan olen mustasukkainen, mut en voi mitään et alko ärsyttää:)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ei meillä ole miehen kanssa koskaan mahdollisuuksia mennä mihinkään ilman lapsia.