Miten tulkitsette sen kun mies oma-aloitteisesti kertoo, että häntä on yritetty iskeä jossain?
Haluaako hän todistella, miten luotettava on, kun ei langennut ja kertoo asian? Vai haluaako osoittaa, että vientiä kyllä muuten olisi, että parempi olla tyytyväinen?
Kommentit (29)
Minun mies kertoi joskus kauniista siivojattaresta työpaikallaan. Mies piti häntä hyvännäköisenä ja kertoi hänestä minulle, koska halusi kiusoitella minua ja saada minut mustankipeäksi. Mies naureskeli ilmettäni ihan avoimesti, joten tiesin, että hän kiusoitteli minua ihan tahallaan. No en pahemmin kadehtinut. Ja lopulta mies eräänä päivänä sanoi, ettei ko. nainen enää mikään hyvännäköinen ole, koska antoi kuulemma kyniä tukkansa kamalaksi.
Mutta kyllä tämmöiset toisten naisten katsomiset ja ihailemiset suhdetta syövät. Emmekä muuten ole enää yhdessä tuon miehn kanssa. Vaikka en usko, että mies ainakaan tuon ko. siivoojan kanssa minua petti, niin muuta touhua kyllä riitti sen verran paljon, että erohan meille lopulta tuli.
Kun nainen tarjoaa tavaraansa miehelle, niin siinä on kyseessä asiakashankinta, ei iskuyritys.
Voi kertoa ihan vain siksi,että haluaa olla rehellinen vaikka voishan olla kertomatta kin. Välttyisi ainakin turhilta riidoilta. Varsinkaan kun asialla ei ole mitään merkitystä.
Kyllä minä kerron että kuule muija, tuli tuolla joku nainen iskemään. 😅 Kerron mitä tapahtui ja mitä ajattelin. Yleensä imartelevaa ja kerron senkin. Sitten otan kullan sylkkyyn ja halitaan hetki ja sitte lähetäänkin sinne minne pitää milloinkin mennä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä kerron että kuule muija, tuli tuolla joku nainen iskemään. 😅 Kerron mitä tapahtui ja mitä ajattelin. Yleensä imartelevaa ja kerron senkin. Sitten otan kullan sylkkyyn ja halitaan hetki ja sitte lähetäänkin sinne minne pitää milloinkin mennä.
Kulta ei vaan kertonut minulle 😉
Vierailija kirjoitti:
Tapa millä kertoo on oleellinen. Onko avoin ja rehellinen, manipuloiva vai kumpuaako kertomus epävarmuudesta.
Tämä. Kyseessä on normaali tilanne ja tapahtuu toisinaan kummallekkin sukupuolelle.
Että olet psykoottisen vainoharhainen etsiessäsi kaikesta piilomerkityksiä. Käskisin miehen juosta taakseen katsomatta ja niin lujaa kuin pystyy.
Pari kertaa käynyt tuolleen, olen tyyliin heti whatsappia laittanut vaimolle ja ilman mitään taka-ajatuksia. Minun mielestäni vain hauska juttu.