Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni mies vastustaa feminismiä?

Vierailija
18.11.2025 |

Eivät halua tasa-arvoa?

Kommentit (186)

Vierailija
41/186 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se ei ole sitä, että miehiä ja poikia lyödään lyttyyn ja annetaan heistä naurettava kuva. Tasa-arvo ei ole toisen sukupolven loukkaamista."

Mistä johtuu että minä en ole näin miehenä ollenkaan kokenut että minua olisi löyty missää lyttyyn tai annettu naurettava kuva? Missä näin sinulla jatkuvasti tapahtuu?

Vierailija
42/186 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vai miksi feministit haluaa suojella VAIN TYTTÖJÄ ja NAISIA kaikelta väkivallalta? "

Miksi kuvittelet että se olisi niin?

Justhan tuossa sanottin niin. Ja sitähän se feminismi onkin.

Pojista ei puhuta mitään, pojat hylätään kokonaan, niitä ei ole olemassakaan ja miehille taas sanotaan, että hoitakaa itse asianne.

Ei feministiä kiinnosta kuin se mitä sukupuolta ihminen edustaa. Ja sen mukaan määrittelee kuinka ihmiseen tulee suhtautua. Ei tekojensa mukaan, vaan sukupuolen.

Kamala ideologia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/186 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten taakka on jo muutenkin liian suuri. Ei enää uutta rälssiä vapaamatkustajaksi kivirekeen.

Feminisminhän on vähentänyt miehen taakkaa? 

Hyvä läppä

Millä tavalla koet, että feminismi on lisännyt miehen taakkaa? 

Vierailija
44/186 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sota syttyy, miehet laitetaan täysin surutta uhraamaan terveytensä ja henkensä muiden puolesta. Se on ainoa "etuoikeus" mikä miehillä tässä maassa on. Ultimaattinen velvollisuus vaikka kuolla muita puolustaen. Sellasta tämän maan "tasa-arvo" on. Voimaantuneet naiset laittaa rintamalle nippanappa aikuistuneet poikansa ennemmin kuin omaa persaustaan. 

Apua, mä oon pahoillani, että sun äiti ei rakastanut sua :/ On varmasti ollut vaikeaa elää sen kanssa. Kuitenkin yleensä ne on miehet jotka lähettää toisia miehiä sotiin ja äidit ja vaimot jää kotiin itkemään ja toivomaan, että sota loppuisi. Moni äiti olisi varmasti myös halukas antamaan oman henkensä poikansa puolesta jos sellainen mahdollisuus olisi.

Suomen asevelvollisuuteen pitäisi ehdottomasti saada muutos. Onko kukaan teistä palstan miehistä tehnyt lähiaikoina asiasta lakiehdotusta? Voisin käydä allekirjoittamassa.

Vierailija
45/186 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Se ei ole sitä, että miehiä ja poikia lyödään lyttyyn ja annetaan heistä naurettava kuva. Tasa-arvo ei ole toisen sukupolven loukkaamista."

Mistä johtuu että minä en ole näin miehenä ollenkaan kokenut että minua olisi löyty missää lyttyyn tai annettu naurettava kuva? Missä näin sinulla jatkuvasti tapahtuu?

"Mä en oo nähnyt yhtään katujengiä. Missä näitä muka on.."

"Ei mua vaan oo kukaan koskaan seksuaalisesti ahdistellut..."

Kuulut samaan sarjaan.

Jos väität, ettet ole ilmiöstä millään tavalla tietoinen, valehtelet tai vähättelet 100 % varmuudella.

Ohis

Vierailija
46/186 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vai miksi feministit haluaa suojella VAIN TYTTÖJÄ ja NAISIA kaikelta väkivallalta? "

Miksi kuvittelet että se olisi niin?

Justhan tuossa sanottin niin. Ja sitähän se feminismi onkin.

Pojista ei puhuta mitään, pojat hylätään kokonaan, niitä ei ole olemassakaan ja miehille taas sanotaan, että hoitakaa itse asianne.

Ei feministiä kiinnosta kuin se mitä sukupuolta ihminen edustaa. Ja sen mukaan määrittelee kuinka ihmiseen tulee suhtautua. Ei tekojensa mukaan, vaan sukupuolen.

Kamala ideologia

Maailmassa on paljon erilaisia liikkeitä ja aatteita. Feminismi pitää naisten ja tyttöjen puolta. Miksi ette perusta poikien liikettä?

Vierailija
47/186 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Justhan tuossa sanottin niin. Ja sitähän se feminismi onkin."

No jotkut niin väittävät mutta se on ihan eri asia kuin että se olisi automaattisesti totta. Se on vain yksi väite feminismistä.

"Pojista ei puhuta mitään, pojat hylätään kokonaan, niitä ei ole olemassakaan ja miehille taas sanotaan, että hoitakaa itse asianne."

Minä olen kyllä kuullut monenkain feministin puhuvat pojista. Monilla on itselläkin lapsissa poikia.

"Ei feministiä kiinnosta kuin se mitä sukupuolta ihminen edustaa. Ja sen mukaan määrittelee kuinka ihmiseen tulee suhtautua. Ei tekojensa mukaan, vaan sukupuolen."

Jälleen sinä vain sanot mitä se feminismi sinusta on ilman mitään perusteita ja todisteita.

Ei ole uutta että osalla miehistä on feminismistä hyvin huono kuva. Mutta se ei automaattisesti ole siltikään mikään koko totuus feminismistä.

Vierailija
48/186 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Jos väität, ettet ole ilmiöstä millään tavalla tietoinen, valehtelet tai vähättelet 100 % varmuudella."

Jos et huomannut niin minä kysyin myös että missä te muut olette sitten käytännössä kohdanneet kaikkea tuota miesten vähättelyä ja haukkumista. Osaatko sinä kertoa vaikka pari esimerkkiä ihan omasta elämästäsi joka liittyy nimenomaan feministeihin?

Vierailija
49/186 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

feminismi on epäonnistunut projekti. naisilla ei ole sielua tai tahtoa. naiset ainoastaan reagoi siihen mitä miehet tekee. tai joskus joku nainen saattaa mukailla miestä jolloin mukamas saa jotain aikaiseksi

valitettavasti näin. itsekin joskus uskoin naisten vapautukseen. mutta mitä siitä seuras. ei yhtikäs mitään

Vierailija
50/186 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten taakka on jo muutenkin liian suuri. Ei enää uutta rälssiä vapaamatkustajaksi kivirekeen.

Hyvä läppä

Miehiä koskee edellisten, perinteisten vaatimusten lisäksi nyt modernit uudet. 

Edelleen ns. miesten tekemät työt sukupuolittuneimpa, edelleen ainoastaan miehiä koskeva asevelvollisuus... kaksinaismoralistisesta sosiaalinormistosta puhumattakaan! 

Miesten odotetaan olevan kaikkea sitä hyvää mitä ennenkin, mutta  myös samalla toimia kuin feministi haluaa, naisten tavoin.

On selvää, ettei toisinpäin missään nimessä voi edes puhuakaan.

Vierailija
51/186 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

feminismin hyötyö oli tuoda ilmil se että naiset on tyhmiä eläimiä eikä niistä ole yhtään mihinkään

Vierailija
52/186 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 vuotta feminismiä ja missä on yksikään naisen tekemä saavutus?

Vierailija
53/186 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin moni nainen vastustaa sovinismia?

Vierailija
54/186 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun sota syttyy, miehet laitetaan täysin surutta uhraamaan terveytensä ja henkensä muiden puolesta. Se on ainoa "etuoikeus" mikä miehillä tässä maassa on. Ultimaattinen velvollisuus vaikka kuolla muita puolustaen. Sellasta tämän maan "tasa-arvo" on. Voimaantuneet naiset laittaa rintamalle nippanappa aikuistuneet poikansa ennemmin kuin omaa persaustaan. 

Apua, mä oon pahoillani, että sun äiti ei rakastanut sua :/ On varmasti ollut vaikeaa elää sen kanssa. Kuitenkin yleensä ne on miehet jotka lähettää toisia miehiä sotiin ja äidit ja vaimot jää kotiin itkemään ja toivomaan, että sota loppuisi. Moni äiti olisi varmasti myös halukas antamaan oman henkensä poikansa puolesta jos sellainen mahdollisuus olisi.

Suomen asevelvollisuuteen pitäisi ehdottomasti saada muutos. Onko kukaan teistä palstan miehistä tehnyt lähiaikoina asiasta lakiehdotusta? Voisin käydä allekir

Miksi oletat sukupuoleni mieheksi? Olen nainen jota vituttaa nää kaksoisstandardit. Nimenomaan MIEHET haluaa tasa-arvoisen asevelvollisuuden, ei naiset. Toki nuorisossa jo naisetkin enemmän. Mutta me etuoikeutetuimmat ikinä, keski-ikäiset naiset, emme haluakaan tasa-arvoa tässä. Onpa jännä. Rusinat pullista kelpaa kyllä.

Vierailija
55/186 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehiä koskee edellisten, perinteisten vaatimusten lisäksi nyt modernit uudet. 

Edelleen ns. miesten tekemät työt sukupuolittuneimpa, edelleen ainoastaan miehiä koskeva asevelvollisuus... kaksinaismoralistisesta sosiaalinormistosta puhumattakaan! "

Se on juuri se kuuluisa patriarkaatti joka ylläpitää miehillä näitä vanhoja vaatimuksia, ei siis feministit.

Jos hieman mietit niin juuri miehet ovat niitä jotka eniten pauhaavat siitä miten "kunnon mies käy intin" ja "tosimies ei naisten töitä tee". Patriarkaatti sortaa siis ihan yhtä lailla isoa osaa miehistäkin ja pakottaa heidät johonkin muottiin, halusivat tai eivät.

Vierailija
56/186 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan sanaa tasa-arvo.

Minusta feminismin ytimessä on naiseuden ja naisten arvostaminen ihmisinä. Ja sen ymmärtäminen että naiset ovat arvokas ja tärkeä osa yhteiskuntaa ja ihmiskuntaa.

Feminismi on sitä, että jokainen voi elämässään tehdä mitä haluaa lain puitteissa ja kukaan ei häntä estä.

Vierailija
57/186 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen asevelvollisuuteen pitäisi ehdottomasti saada muutos. Onko kukaan teistä palstan miehistä tehnyt lähiaikoina asiasta lakiehdotusta? Voisin käydä allekir

Voi naisparkoja kun joutuu itkemään! Siksihän niille aina kaikki keräyksetkin järjestetään, kuten olette huomanneet. Sodan suurimmat uhrit! Eihän sotiminen ole mitään itkemiseen verrattuna! Pitäiskö tähän nyt joku komitea perustaa miettimään tätä miten tuettaisiin itkeviä naisia mahdollisimman paljon, jos sota syttyy?! 

Vierailija
58/186 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä läppä

Miehiä koskee edellisten, perinteisten vaatimusten lisäksi nyt modernit uudet. 

Edelleen ns. miesten tekemät työt sukupuolittuneimpa, edelleen ainoastaan miehiä koskeva asevelvollisuus... kaksinaismoralistisesta sosiaalinormistosta puhumattakaan! 

Miesten odotetaan olevan kaikkea sitä hyvää mitä ennenkin, mutta  myös samalla toimia kuin feministi haluaa, naisten tavoin.

On s

Feminismihän nimen omaan tekee töitä juuri tuollaisten asioiden korjaamiseksi...

Vierailija
59/186 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

60 vuotta feminismiä ja missä on yksikään naisen tekemä saavutus?

Kerro ensin ne omat saavutuksesi. Montako pörssiyritystä olet perustanut tai montako maailmaluokan keksintöä on aivoissasi kehittynyt?

Ei yhtään? Siis vaikka edustat mielestäsi sitä fiksumpaa ja aikaansaavempaa sukupuolta?

Vierailija
60/186 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elät jossain raamattuvyöhykkeellä korvessa tai muussa tynnyrikuplassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä