Suomalainen menestysresepti 2025 OFFICIAL
Kausi 5 alkaa 18.11.2025.
Mikä Suomalainen tuote voittaa tällä kertaa?
Katso lähetysajat : Suomalainen menestysresepti - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (289)
Siopao oon joskus Filippiineillä syöny. Ei nyt kovin ihmeellinen pulla. Ei juuri lihapiirakasta eroa. Tuoreena voin ostaa ja ostinkin lentokentiltä. Pakasteesta en jaksa alkaa lämmittää.
Tää ei toki jatkoon mennytkäään. Siellä pitää jokin leivonnainen vissiin olls mitä hakevat. Kuten se valmis keksitaikina. En tiedä ketä niitä ostaa itse en keksejä leivo.
Onko nuo lapsiperhelihapullat samaa tuoteperhettä mummonlihapullien kanssa?
Tuomarit yrittävät ajatella kovin trendikkäästi ja pysyä some jutuissa mukana vaikka pitäisi ajatella aivan uudella tavalla eli konsepti mikä mullistaa uudella tavalla. Ravistettava salaatti ei ole sitä ja jokainen voi sen itse tehdä! Idiotismia kerrakseen! Samoin ikuiset tylsät pyörykät joita kauppojen hyllyt täynnä ja itse nekin voi tehdä! Missä tämän ohjelman oikea tarkoitus siis!?!!
Ravistettava salaatti ei ole ihmiselle, joka arvostaa edes jonkinlaista ruoan ulkonäköä. Toihan näyttää oksennukselta, just niin. Miksi tuomareille tuodaan nätit annokset, joissa kastike on laitettu salaatin päälle normaalisti. Mitä tuomarit olisi sanoneet siitä sotkusta, voi vaan arvata. Kuinkahan kivikovia falafeleja kilpailija aikoo valmistaa, ettei ne hajoa siinä ravisteluryskytyksessä.
En koskisi pitkällä tikullakaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuomarit yrittävät ajatella kovin trendikkäästi ja pysyä some jutuissa mukana vaikka pitäisi ajatella aivan uudella tavalla eli konsepti mikä mullistaa uudella tavalla. Ravistettava salaatti ei ole sitä ja jokainen voi sen itse tehdä! Idiotismia kerrakseen! Samoin ikuiset tylsät pyörykät joita kauppojen hyllyt täynnä ja itse nekin voi tehdä! Missä tämän ohjelman oikea tarkoitus siis!?!!
No kerro nyt sitten joku ihan uusi ruoka jota ei kukaan ikinä ole vielä missään keksinyt? Ja jota voi alkaa teollisesti tuottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Lihapulla naista, vois naija napsauttaa!
T.Mauri
Mauri vetää nyt vaan käteen niin kuin ennenkin. Meitä ei sun seksifantasiat kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Onko nuo lapsiperhelihapullat samaa tuoteperhettä mummonlihapullien kanssa?
:D
Tää ohjelma on jotenkin tahattomasti koominen. Kaikki kilpailijat on omalla tavallaan omituisia ( ja tuomarit myös). Tykkään :)
Vierailija kirjoitti:
Ravistettava salaatti ei ole ihmiselle, joka arvostaa edes jonkinlaista ruoan ulkonäköä. Toihan näyttää oksennukselta, just niin. Miksi tuomareille tuodaan nätit annokset, joissa kastike on laitettu salaatin päälle normaalisti. Mitä tuomarit olisi sanoneet siitä sotkusta, voi vaan arvata. Kuinkahan kivikovia falafeleja kilpailija aikoo valmistaa, ettei ne hajoa siinä ravisteluryskytyksessä.
Kyllä tuomarit sanoivat ettei tämä ole se annos mitä olet koemaistattanut yleisölle. Lisäksi ole ceasar-salaattia missä oli makaroonia, siihen tuomarit sanoiva, että nimi pitää vaihtaa.
Olen seurannut sarjaa koko ajan.
Tällä kaudella en ymmärrä yhtään tätä lihapulla innovaatiota, enkä salaatti innovaatiota.
Kummastakaan en pääse kärryille, minusta tämä salaattijuttu on jo nähty. Ja lihapullissa ei mielestäni ole mitään uutta.
Ehkä kiinnostavin tällä kaudella- ei minusta ole kiinnostava kausi - on tämä kahvi energia juttu ja lettumies.
Onpa ''yllättävää'' että tämän illan jaksossa miehet saavat eniten kritiikkiä tarinoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerro nyt sitten joku ihan uusi ruoka jota ei kukaan ikinä ole vielä missään keksinyt? Ja jota voi alkaa teollisesti tuottamaan.
Se on noiden osallistujien tehtävä keksiä ruokainnovaatioita eikä meidän katsojien :D Me tunnistamme vain jo niin nähdyt jutut.
"Ruuhkavuosia auttamaan, hyvä kaupallinen tarina tuskin on semmonen mikä repäistään omasta elämästä.
Sukula totesi lihapullista että on sellainen maku ja rakenne nyt ettei hyvä. Sitten kuitenkin tämän TARINA sai täydet pojot ja meni ns johtoon tämä nainen.
Että sellaista sitten tulossa meidän kuluttajien iloksi tuonne kauppoihin?
Miten Rieskistä mainostetaan jo??
Mä haluaisin noita bageleita, toivottavasti tulee meidän kauppoihin, nam
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on vain esim eväänä käytettävä kumottava salaatti. Ei tuo edes vaatisi ravistamista. Ravistaminen on päälle liimattu aivottoman sometrendin toivossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim tuo luonnollinen energiajuoma on sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Miten Rieskistä mainostetaan jo??
Samaa ihmeteltiin täälläkin, kun mainostauolla tuli Rieskiksen mainos. Tuotteiden lanseeraus piti alkaa vasta tammi- helmikuussa 2026.
Tuo salaatti sekoitus. Samanlainen näkyy TLC mainoksissa. Tai joku jenkki mainos oli. Miksi pääsi jatkoon ? Kaupasta saatavat salaatit on herkkuja ja niitä on nykyään paljon.