Suomalainen menestysresepti 2025 OFFICIAL
Kausi 5 alkaa 18.11.2025.
Mikä Suomalainen tuote voittaa tällä kertaa?
Katso lähetysajat : Suomalainen menestysresepti - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (297)
Vierailija kirjoitti:
Tää uusi tuomari vaan mielistelee vanhoja tuomareita, ei anna mitään tähän ohjelmaan.
Mun mielestä toisinpäin. Sampo jäi ulkopuoliseksi, kun nuo kolme muuta keskustelivat keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finalistikuusikosta kiinnostaa ainoastaan bagelit, energiajuoma ja siemenleipä. Kolme muuta eli salaatti, lihapullat ja banaaniletut eivät ole mitään uutta ja ihmeellistä, mitä viitsisi edes ostaa ja kokeilla.
Niinpä me ollaan erilaisia. Itseäni kiinnostaa nimenomaan salaatti, lihapullat ja letut. Sen sijaan yhtään uutta vehnäpulla-bagelia tai taas yhtä siemennäkkäri/rieska/sitkistä tai energiajuomalitkuja en ostaisi.
Hmm, saa nähdä mikä on ruokaisan salaatin määrä. Tuleeko määräksi miehen vai naisen täyttävä. Me kun syödään eri määrät.
Siemennäkkäri ja bagel kiinnostavat.
Minä oon kyllä pettynyt noihin tuotteisiin ohjelmassa kun joka vuosi paljon samoja tuotteita: pyöryköitä, teollista juomaa, leipää, salaattia. Joskus valmisruokaa ja joku pizzamuunnos. Miksei jotain ihan uutta erilaista? Piimäjäätelöä ja lasten sormiruokaa olis mm ollut tarjolla mutta ei kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää uusi tuomari vaan mielistelee vanhoja tuomareita, ei anna mitään tähän ohjelmaan.
Mun mielestä toisinpäin. Sampo jäi ulkopuoliseksi, kun nuo kolme muuta keskustelivat keskenään.
Onhan Sampo voinut puhua paljonkin, mutta leikkaaja/ohjaaja haluaa draamaa ja antaa Kurttilalle näkyvyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Minne sympaattinen Sampo Päällysaho hävisi?
Hänet valittiin Tokmannin toimitusjohtajaksi ja heti asian tultua tietoon hänet siirrettiin pois ohjelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Minne sympaattinen Sampo Päällysaho hävisi?
Tokmannille johtajaksi.
Alkukausina ohjelmassa pohdittiin paljon tuotteiden myyntihintaa, ihan senttitasolla. Että meneekö jo yli asiakkaiden maksuhalun ja mikä seikka tuotteessa hintaan vaikuttaa. Se pohdinta on jäänyt nykyään kokonaan pois, en ymmärrä miksi. Tärkein asia kuluttajalle ekaan ostokertaan, jotkut tarinat eivät vaikuta millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan Sampo voinut puhua paljonkin, mutta leikkaaja/ohjaaja haluaa draamaa ja antaa Kurttilalle näkyvyyttä.
Puhumme kuitenkin nyt ohjelmasta katsojana. En lähde spekuloimaan sillä, miten on voinut olla jne.
Rieskiss arvioitiin, kuinka hieno pakkaus, eikä liikaa informaatiota. Paraskin ihan vastaava pakkaus oli huono, kun ei ollut sitä pitkää syntytarinaa pakkauksessa!!
Samoin minäkin. Kaupoissa ollut myynnissä jo muutaman vuoden yhden kauden Boltsit niin nyt mennään kehityksessa"taaksepäin" ja uutena reseptinä pulleroiset missä puolet lihaa?! Kauppojen tiskit ennestään täynnä salaatteja niin nyt salaatti jota voi ravistaa, ei hyvänen aika mitä soopaa. Bageleitakin kaupat ennestään pullollaan. En näe oikeasti uutta ja menestyksekästä reseptiä yhdessäkään ehdokkaassa.
Tylsähkö ohjelma. Eikö nuo ole jo keksitty. Ihmisillä ei vaan ole mielikuvitusta.
Vierailija kirjoitti:
Rieskiss arvioitiin, kuinka hieno pakkaus, eikä liikaa informaatiota. Paraskin ihan vastaava pakkaus oli huono, kun ei ollut sitä pitkää syntytarinaa pakkauksessa!!
Tämä!
Ei näissä tuomareiden horinoissa ole mitään järkeä, vaihtelevat kilpailijasta riippuen. En ymmärrä miksi ajavat salaattia yhtäkkiä niin kiivaasti kärkeen. Jostain on käsky käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Alkukausina ohjelmassa pohdittiin paljon tuotteiden myyntihintaa, ihan senttitasolla. Että meneekö jo yli asiakkaiden maksuhalun ja mikä seikka tuotteessa hintaan vaikuttaa. Se pohdinta on jäänyt nykyään kokonaan pois, en ymmärrä miksi. Tärkein asia kuluttajalle ekaan ostokertaan, jotkut tarinat eivät vaikuta millään tavalla.
Taitaa tuo tuomariraati olla sellaisesta yhteiskuntaluokasta, notta ei paljon tarvitse hintoja miettiä.
Noin antavat ymmärtää mitä kohderyhmää suosivat.
Ostaako köyhä kahvimarjajuomaa, valmista woffel tai lätty-mitälie-taikinaa, tai kalliita sekoitepyöryköitä jne? Taitaa monikin vatkata ise lättynsä, leipoa leipää, juoda kahvit kahvina ja pyöräytellä vaikka pavuista ja potuista palleroita..
Siemennäkkäriäkin voi itse tehdä.
Kaupat täynnä salaatteja. Hyvin nopeasti sen kastikkeen sekoittaa joukkoon. Ei tarvitse salaatteja mitä pitää ravistelleja.
Vierailija kirjoitti:
Kaupat täynnä salaatteja. Hyvin nopeasti sen kastikkeen sekoittaa joukkoon. Ei tarvitse salaatteja mitä pitää ravistelleja.
Ja eväslounassalaatti kyllä säilyy työpaikallakin. Yleensä löytyy jääkaappi. Kylmäkalle laukussa ajaa asian. Salaattikastikkeen hujauttaa itse öljystä ja mausteista johonkin pikkupurkkiin mukaan. Naurettavaa sheikkausta. Missitaustainen nainen vaan esittää itseään antaumuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa tuo tuomariraati olla sellaisesta yhteiskuntaluokasta, notta ei paljon tarvitse hintoja miettiä.
Noin antavat ymmärtää mitä kohderyhmää suosivat.
Ostaako köyhä kahvimarjajuomaa, valmista woffel tai lätty-mitälie-taikinaa, tai kalliita sekoitepyöryköitä jne? Taitaa monikin vatkata ise lättynsä, leipoa leipää, juoda kahvit kahvina ja pyöräytellä vaikka pavuista ja potuista palleroita..
Siemennäkkäriäkin voi itse tehdä.
Monen tuotteen kohdalla on sanottu, että on suunnattu kiireisille, työssäkäyville jne.
Ohjelmassa on aina puitu myös hintaa. Kuluttajatkin ovat sanoneet siitä mielipiteensä.
Vierailija kirjoitti:
Alku spiikissä Sukula sanoo että etsitään seuraavaa hittiä...mitä seuraavaa, ei vielä ole ollut yhtään ja eiks tää oo jo viides kausi? Tuomareina jengiä joka ei näytä tietävän edes mistä Pagels on kotoisin, yks Kurttila puhuu ja selittää pelkkää paskaa ja muut keikuttelee päätään ihan niin kuin Kurttilan sanomiset olis totta, VOI EI! Ei näin, kyllä vois tarkistaa edes perusteet...Siis salaattia ravistellaan kahden purkin välissä, miksi? Eiks toi oo vähintäänkin typerää tuottaa tuollainen määrä muovi roskaa lisää samaan aikaan kun muut miettii miten sitä määrää vois vähentää. Lettu taikinaa valmiina, miks? Onpas vaikeeta tehdä kotona...en taida jatkaa, ton ohjelman jutut on niin typeriä. No, sitähän ne oli viime kaudellakin, eikä sieltäkään mitään "hittejä" syntynyt...Pagelsia vois maistaa, mutta eihän sekään mikään uutuus ole ja vielä vähemmän hitti!
Pitsamuffini-tyttö on ainakin menestynyt huikeesti, samoin Bakerika.
Kuluttaja se on työtön tai pienipalkkainenkin. Kukaan ei voi olla omavarainen ja joskus täytyy hemmotella itseään valmiillakin, olkoon kiire tai ei.
Tuo ikuinen kiirekin on jo niin loppuun kaluttu, hyvin ehditään kuitenkin lätisemään puhelimessa, jopa siellä kaupassa menee joillain reippaasti aikaa puhua ihan koko ajan jollekin, mitä mä ostaisin, onko tää hyvä sovellus, mulla on niin hirvee kiire muka ihan koko ajan. Pakastimeen voi vapaapäivänä vaikka laittaa valmiita annoksia. Soppa tulee pottukasvissekoituksella vartissa, kun lisää vaikka kalaa mukaan. Viitsimisestä se kiinni on.
Hän jätti tehtävänsä kauden 2025/2026 aikana, ja hänet korvattiin, siirtyen muihin tehtäviin.