Suomalainen menestysresepti 2025 OFFICIAL
Kausi 5 alkaa 18.11.2025.
Mikä Suomalainen tuote voittaa tällä kertaa?
Katso lähetysajat : Suomalainen menestysresepti - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (236)
Vierailija kirjoitti:
Onpa pieniä nokareita tikun nokassa. :D
Peukalonpään kokoisia.
Taas kiinnostavimmat tuotteet tiputettiin eli se sormiruoka ja filippiiniläinen välipala ainakin. Litkuja ja leivoksia vaan joka kerta jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peukalonpään kokoisia.
Niitä kolme isoon pahvilaatikkoon ja kunnon hinta kylkeen.
Vierailija kirjoitti:
Niin, mä en oikein lämmennyt noille. Oli sitten pieniä tai isoja.
Miksi ihmeessä tuo valmis lettutaikina valittiin? Ravidtamalla tyhjässä puolen litran pullossa valmista lettujauhoseosta ja vettä saa ihan vastaavan tuotteen.
Näkee taas, kun s-ryhmä saa päättää, niin kuluttajaa aliarvioidaan rankasti.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, ei kai tule uusi vettynyt salaatti kauppojen hyllyille.
Tai omituiselta maistuva pieni piiras.
Käyttöliittymä taitaa olla tämän kauden sana. Viimevuonna se oli killeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ohjelmassa puhuttiin pitkät pätkät vain englantia, suomentamatta? Aikamoinen moka. Miksi se nainen ei ole opetellut suomea?
Somemyrskyä odotellessa.
On paljon ihmisiä, jotka eivät ymmärrä englantia sujuvasti, esimerkiksi monet vanhemmat ihmiset ja pitkän muun kielen lukijat, Muutenkin on omituista, että Suomessa elävä ihminen ei opettele suomen kieltä, vaan solkkaa englantia,
Nuo letut on tulleet markkinoille jo viime kesänä (Saarioinen). Itseä kiinnostaa bagelit, täytetaco, arvostettava salaatti, Filippiinien mykyt
Vierailija kirjoitti:
Mitkä oli jatkoon menijät tuossa eka jaksossa? Proteiinipatukka, sekosalaatti, kolesteroli juomat..
banskulettutaikina, kikkareet tikussa
Eikö sormiruokaa ole helppo itse tehdä vai mikä juju noissa oli?
Vierailija kirjoitti:
Beetaglukaania saa ihan kaurapuuroa.
Saa kyllä, mutta monella kaurapuuro pamauttaa verensokerin alas tunnin päästä syömisestä. Itse olen yksi näistä, eikä se hypo ole mikään kehuttava olotila.
T DM1
Vau salaatti kuinka omaperäistä😒
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä tuo valmis lettutaikina valittiin? Ravidtamalla tyhjässä puolen litran pullossa valmista lettujauhoseosta ja vettä saa ihan vastaavan tuotteen.
Ilmeisesti gluteeniton jauhovalinnoista päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sormiruokaa ole helppo itse tehdä vai mikä juju noissa oli?
Ei tarvitse mamman itsensä liata sormiaan ja kynsiään ruoanlaitossa, riittää että lapsi sotkee kätensä ruokatoihuissaan.
Vierailija kirjoitti:
Patukka omaan tarpeeseen, kuivan näköinen proteiinipatukka.
Kai tyttö tietää että seinän takana olisi proteiinipatukkaa tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Haukkumatta S-ryhmää kuitenkaan, niin olen usein miettinyt millainen ohjelma olisi jos sponsorina olisikin Kesko. Mahtaisiko olla enemmän innovaatiota?
oikeestiko se salaatti pääsi jatkoon? _D Hohhoijaa.
Boltsit ja Rostikset ovat jääneet käyttöön meillä sekä viime vuotiset mozzarellamuffinsit. Tällä kertaa toivon että saan maistaa joskus vielä niitä bageleita vai mitä ne olikaan virallisesti, näytti herkulliselta.