Jos jonkun kanssa on hyvää seksiä niin millaista se silloin on?
Voisitteko kuvailla et mitkä jutut tekee seksistä normaalia parempaa?
Kommentit (50)
Pate ja muut ,sekä valenaiset ja sellaisetkin naiset, jo
ka eivät ymmärärä näitä naisia (sitä kutustaan muuten empatiaksi) joiden miehet vaan naivat örähtävät, ja käyvät nukkumaan, karrikoidusti.
Ja näin vaikka vuosikaudet...en jaksais. Mutta jotkut naiset silti rakastavat, ja toivovat, joillakin lapsia, joillakin talousasiat...mutta mikei aina se nainen on luuseri, vaikka se mies näissä tilanteissa onkin se paskiainen.
Ja naisia haukutaan yhä vaan hulluna palstalla .
Vierailija kirjoitti:
Pate ja muut ,sekä valenaiset ja sellaisetkin naiset, jo
ka eivät ymmärärä näitä naisia (sitä kutustaan muuten empatiaksi) joiden miehet vaan naivat örähtävät, ja käyvät nukkumaan, karrikoidusti.
Ja näin vaikka vuosikaudet...en jaksais. Mutta jotkut naiset silti rakastavat, ja toivovat, joillakin lapsia, joillakin talousasiat...mutta mikei aina se nainen on luuseri, vaikka se mies näissä tilanteissa onkin se paskiainen.
Ja naisia haukutaan yhä vaan hulluna palstalla .
Luuserilta ei löydy rohkeutta eikä selkärankaa lopettaa paskaa liittoaan. Ihan se ja sama, onko kyseessä mies vai nainen. Sun kommenteissa aina mies.
ps. vain sua haukutaan.
Vastaus alkuperäiseen kysymykseen eli hyvä seksi on molempia isosti tyydyttävää. Sellaista johon lähdetään himolla, työnnöt tuntuvat (ja sen huomaa/kuulee) ja lopussa molemmat saa niin ettei tarpeet enää jää tykyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No saatiinhan me sittenkin ihan Normi Pate-vastaus. Täyttä terästä. Ihan kun sen seisokkikin.
Joko se vaimon pillu kostuu. Nimittäin sellaisella miehellä, joka ei saa edes pillua märäksi, ei tee mitään! Jokainen nainen tajuaa tämän asian."
Sulla on jäänyt vastaamatta mun vastakysymyksiin!
Kerro nyt omin sanoin selvennykseksi miten orgasmeja saavan naisen pillu voi olla kuiva?
Miten kova megakulli mahtuu kuivaan pilluun? Koita edes, vaikka ymmärrän, että sulle pienikullisena vaikea ehkä hamottaa ongelmaa.
Kysy vaimoltasi.
Näin ajattelinkin, ettet pysty vastaamaan absurdeihin väittämiisi. Muilta aina tivaamassa vastauksia ja itse esittää ihan mitä sattuu potaskaa. Syynsä varmaan silläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No saatiinhan me sittenkin ihan Normi Pate-vastaus. Täyttä terästä. Ihan kun sen seisokkikin.
Joko se vaimon pillu kostuu. Nimittäin sellaisella miehellä, joka ei saa edes pillua märäksi, ei tee mitään! Jokainen nainen tajuaa tämän asian."
Kerro nyt omin sanoin selvennykseksi miten orgasmeja saavan naisen pillu voi olla kuiva?
Miten kova megakulli mahtuu kuivaan pilluun? Koita edes, vaikka ymmärrän, että sulle pienikullisena vaikea ehkä hamottaa ongelmaa.
Kysy vaimoltasi.
Näin ajattelinkin, ettet pysty vastaamaan absurdeihin väittämiisi. Muilta aina tivaamassa vastauksia ja itse esittää ihan mitä sattuu potaskaa. Syynsä varmaan silläkin.
No mitä se vaimo vastasi sulle?
Hyvässä seksissä ollaan ylikiihottuneita ja siinä hyväillään toistemme anuksia. Loppuhuipennuksena liukastettu penis hissukseen liikkuu naisen pepusss kunnes laukeaa syvälle, syvälle lemmen parhaimpaan.
Vierailija kirjoitti:
Vastaus alkuperäiseen kysymykseen eli hyvä seksi on molempia isosti tyydyttävää. Sellaista johon lähdetään himolla, työnnöt tuntuvat (ja sen huomaa/kuulee) ja lopussa molemmat saa niin ettei tarpeet enää jää tykyttämään.
Näin miehenä piste i:n päälle on purkautuminen kohdunsuulle, kuten luonto on tarkoittanut.
Tottelevainen ja nöyrä, nuori ja hoikka kaunotar, joka on tiukka ja tatuoimaton, tekee leikeistä ja rakastelemista parhainta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy vaimoltasi.
Näin ajattelinkin, ettet pysty vastaamaan absurdeihin väittämiisi. Muilta aina tivaamassa vastauksia ja itse esittää ihan mitä sattuu potaskaa. Syynsä varmaan silläkin.&nbs
Joko uskalsit kysyä?
Kysy vaimoltasi.