Mielipiteesi merirosvoaiheisista häistä , ?
Kommentit (10)
ja hän ei tykkää mistään perinteisestä,
joten ajateltiin jotain teemaa,
saataisiin vuokrattua yksi laiva tuolta turun suunnasta,
ja sitten merisrosvoaiheinen pitopöytä ja rekvisiitat,
kutsuun puketua merisrosvotyyliin ja jne. ei mitään yliampuvaa sellaista kivaa pientä ja suurta
nyt sitten siskosi ole niiiin erikoinen persoona, ettei se ketään (vierasta tms) hämmästytä...
Vierailija:
kutsuun puketua merisrosvotyyliin
Kuinka monella on merirosvoaiheinen asu kaapissa? Itse en ainakaan " uhraisi" rahoja moiseen vain yhtien häiden takia (siis vaikka vain valmista asua koristelisi joillain aiheeseen sopivilla asusteilla).
Vaikka kai mikä vaan olisi piristävää jos poikkeaisi tavallisesta. Tylsistyn aina häissä.
olisin aivan innolla tulossa häihin! Ihanaa ja erilaista. Kumpa olisi itse ajatellut joskus teema-mahdollisuutta.. Olisi aika hauskaa tulla laivaan häihin ja pukeutua vaikka 1700 luvun tyyliin.. tai jotain.. :)
Mitä olette ajatelleet ohjelmaksi tms? Onko vihkiminen paikan päällä? Siihenhän saa loistavan anniskelupaikan (rommia, tietenkin) ja joku bändi jne.. siis tii. saisiko tulla mukaan suunnittelemaan?? !! :)
niin ei tarvitse hankkia mitään naamiaisasuja.
Mun mielestä melkein kaikki tavallisesta tylsyydestä poikkeava on hauskaa, joten suosittelen teemahäitä!
Muistatte vaan, ettette vedä herneitä nokkaan, kun ihmiset päivittelevät juhlianne :D
Jos hakee erikoisuutta, niin jotain tyyliä sentään!
Tehkää niin, että pidätte ne juhlat merirosvobileitten nimellä, ja sitten yllätättekin vieraat menemällä naimisiin samalla.
Tykkään perinteisemmästä.
Mutta idea on mielestäni tosi hauska. Erilaiset häät. Ja jos on aika pienelle porukalle, niin tunnelma on varmaan tosi rento ja hauska.
Mäkin ajattelin, ettäjos te jakaisitte vieraille vaikka ovella huivin, silmälapun tms. niin vieraille ei tulisi paineita pukeutumisesta. Voisihan kutsussa lukea, että tyylin mukaan saa pukeutua?
Millaiset olisivat hääparin vaatteet? Mielestäni valkoinen pitsiunelma ei ainakaan morsiammelle sovi.
Mutta ilman muuta järjestäkää. Jää ihmisille kivat muistot teidän häistä.
on ns. merirosvo-taustaa; keräilyä, tutkimusta tms. aiheen tiimoilta jo vuosien ajan.
Sama pätee oikeastaan kaikkiin teemahäihin (paitsi jos teemana on pelkästään joku väri).