Jopa yli miljoona m aahanmuuttajaa voi saapua Suomeen
Kusessa ollaan jos ei m aahanmuuttajien tukia leikata rajusti https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/00836767-d204-4a91-a0e8-c6a2d1ba6…
Kommentit (354)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jatkossa joutuu työkkärin listoille, kun vauva 9 kuukautta, jos ei ole asunut maassa kolme vuotta.
Työkkäri laittaa työkokeiluun työmarkkinatuella 595 netto kuukaudessa ja kulukorvaus 9 euroa / työpäivä hyllyttämässä tavaroita kaupoissa, laittamassa palautettuja kirjoja hyllyyn kirjastossa, auttamassa osastonsihteeriä sairaaloissa, hoitamassa lapsia päiväkodeissa jne.
Ne työkokeilutkaan eivät onnistu ilman sopimusehtojen täydellistä täyttymistä eivätkä kaikki tahot edes suostu ottamaan työkokeilijoita. Kukapa nyt jotain päihteistä sekaisin olevaa edes haluaisi lapsia hoitamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat lapset ovat muuttaneet Suomesta muualle joten ihan hyvä jos joku tulee tilallekin. Siis jos täällä mitään tekemistä on kohta enää kellekään.
Otathan kotiisi asumaan ja pidät huolen kaikesta. Hyvä.
Eivätköhän osaa asua itsenäisestikin jos tänne töihin tulevat. En ihan usko että minun tarvitsee huolehtia aikuisista työssä käyvistä ihmisistä?
Hoidat kuitenkin he jotka eivät tule töihin, eikös juu. Tuumasithan että ihan hyvä jos joku tulee lastesi tilalle.
Ei kuulu minulle. Minä hoidan omat asiani. Minulla ei ole mitään muualta tänne töihin tulevia vastaan joten minulla ei asian suhteen ole ongelmaa.
Kun toivotat tänne tervetulleeksi ihan vaan jonku, et silloin edellytä että tulisi töihin. Ja silloin kyseessä ei ole enää oma asiasi, ellet kanna heistä 100% vastuun myös.
Saisi tulla paljon enemmän. Vaihtuisi tämä lammaskansa nopeammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat lapset ovat muuttaneet Suomesta muualle joten ihan hyvä jos joku tulee tilallekin. Siis jos täällä mitään tekemistä on kohta enää kellekään.
Otathan kotiisi asumaan ja pidät huolen kaikesta. Hyvä.
Eivätköhän osaa asua itsenäisestikin jos tänne töihin tulevat. En ihan usko että minun tarvitsee huolehtia aikuisista työssä käyvistä ihmisistä?
Hoidat kuitenkin he jotka eivät tule töihin, eikös juu. Tuumasithan että ihan hyvä jos joku tulee lastesi tilalle.
Ei kuulu minulle. Minä hoidan omat asiani. Minulla ei ole mitään muualta tänne töihin tulevia vastaan joten minulla ei asian suhte
Juurihan sanoin että minulla ei ole mitään tänne töihin tulevia vieraskielisiä vastaan Eikö se mene tajuntaan vai missä on vika. Ja minun mielipiteeni on minun mielipiteeni ja sinä saat vastustaa sitä niin paljon kuin haluat.
Intiaanit ovat kovin pahoillaan siitä että oikeistolaiset valtasivat maan. Vieraskielisiä tuli maa täyteen ja sitten alkoivat syrjimään alkuperäiskansoja. Sitten päättivät tuoda afrikasta väkisin vieraskielisiä orjuuteen. Kyllä se on kiva se oikeisto eikös olekin.
Siis oikeasti, mitä v***n väliä?
perskokkareet on tämän maan jo myyneet ja romuttaneet. Sama se on millä etnisyydellä tätä konkurssia vierestä seuraa.
Äänestetään myös seuraavat 30 vuotta aina oikeistoa, koska ollaan niin fiksuja. Hyvä Suomi.
"Juurihan sanoin että minulla ei ole mitään tänne töihin tulevia vieraskielisiä vastaan Eikö se mene tajuntaan vai missä on vika. Ja minun mielipiteeni on minun mielipiteeni ja sinä saat vastustaa sitä niin paljon kuin haluat."
Muotoile siis vastaisuudessa viestisi perusteellisemmin. Tuollaiset sipilän kutsuhuudot ovat vaarallisia. Jälkeenpäin ei auta selitellä, kuten näemme.
Vierailija kirjoitti:
Intiaanit ovat kovin pahoillaan siitä että oikeistolaiset valtasivat maan. Vieraskielisiä tuli maa täyteen ja sitten alkoivat syrjimään alkuperäiskansoja. Sitten päättivät tuoda afrikasta väkisin vieraskielisiä orjuuteen. Kyllä se on kiva se oikeisto eikös olekin.
Oikeisto rakensi amerikan. Intiaanit olivat kuin afrikkalaiset, vaeltelivat päämärättömästi sotien keskenään. Valkoinen mies toi kehityksen, infran, kaupungit, lääketieteen. Mukana tuli myös sosialistit, toivat orjat ja orjuuttamisen tullessaan. Oikestolaiset lakkauttivat orjuuden, lakkautivat sen suurimmilta osin myös transatlantin osalta. He jotka yhä jatkavat tuota monituhatvuotista perinnettään, ovat arabeja sekä afrikan tummaihoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkiä osaajia sieltä tulee, näin on sdp, vihreät ja vasemmisto sanonut.
Jokunen tietysti saattaa jakaa rakkautta väkisin naisille, mutta sehän on vaan rikkautta.
Jostain varmasti taas kaivetaan rahaa maksaa muiden eläminen taas.
Kyllä se kokoomus haluaa lisää kyykytettäviä.
Öööh, nimenomaan laitaoikeisto kaasuvalaisee maahantulijat. Oikeasti menestyvät yritykset ovat osanneet rekrytoida omia todellisia osaajiaan täsmätöihin aina. Kun yliopistosta valmistuneet maahansaapujat EIVÄT KELPAA KUIN riisto-bulvaaneille töihin marjanpoimijoiksi ja solmollol-siivoojiksi nollatuntisopparein mieluiten kolme egee päivä palkalla omalla autolla niin you name it.
Tarvitaan joku puolue joka uskaltaa sanoa että hei, pitäisi hoitaa nämä kotimaiset työttömät ensiksi töihin tai sairaseläkkeille.
Sitä ei kokoomuskabinettiläiset koskaan tule tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkiä osaajia sieltä tulee, näin on sdp, vihreät ja vasemmisto sanonut.
Jokunen tietysti saattaa jakaa rakkautta väkisin naisille, mutta sehän on vaan rikkautta.
Jostain varmasti taas kaivetaan rahaa maksaa muiden eläminen taas.
Kyllä se kokoomus haluaa lisää kyykytettäviä.
Öööh, nimenomaan laitaoikeisto kaasuvalaisee maahantulijat. Oikeasti menestyvät yritykset ovat osanneet rekrytoida omia todellisia osaajiaan täsmätöihin aina. Kun yliopistosta valmistuneet maahansaapujat EIVÄT KELPAA KUIN riisto-bulvaaneille töihin marjanpoimijoiksi ja solmollol-siivoojiksi nollatuntisopparein mieluiten kolme egee päivä palkalla omalla autolla niin you name it.
Tarvitaan joku puolue joka uskaltaa sanoa että hei, pitäisi hoitaa nämä kotimaiset työttömät ensiksi töihin tai sairas
Eikä yhtään enempää kepu demari vassukit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeisto rakensi amerikan. Intiaanit olivat kuin afrikkalaiset, vaeltelivat päämärättömästi sotien keskenään. Valkoinen mies toi kehityksen, infran, kaupungit, lääketieteen. Mukana tuli myös sosialistit, toivat orjat ja orjuuttamisen tullessaan. Oikestolaiset lakkauttivat orjuuden, lakkautivat sen suurimmilta osin myös transatlantin osalta. He jotka yhä jatkavat tuota monituhatvuotista perinnettään, ovat arabeja sekä afrikan tummaihoisia.
Ennen amerikoissa sai kalastaa, metsästää ja elää rauhassa. Yöt vietti naisen kanssa jonka seksuaalisuutta ei ollut uskonto myrkytyänyt.
Sitten nämä ihmiset pelasti sivistys.
Suomi on harvaan asuttu maa ja lapset vähenee, nyt miehet puskemaan sinne makuusalonkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jatkossa joutuu työkkärin listoille, kun vauva 9 kuukautta, jos ei ole asunut maassa kolme vuotta.
Työkkäri laittaa työkokeiluun työmarkkinatuella 595 netto kuukaudessa ja kulukorvaus 9 euroa / työpäivä hyllyttämässä tavaroita kaupoissa, laittamassa palautettuja kirjoja hyllyyn kirjastossa, auttamassa osastonsihteeriä sairaaloissa, hoitamassa lapsia päiväkodeissa jne.
Ne työkokeilutkaan eivät onnistu ilman sopimusehtojen täydellistä täyttymistä eivätkä kaikki tahot edes suostu ottamaan työkokeilijoita. Kukapa nyt jotain päihteistä sekaisin olevaa edes haluaisi lapsia hoitamaan?
Kokanokka myyntiedustaja Levillä isolla Audillaan kyllä on arvostettu missä vaan, mutta täysin raitis työtön korkeakoulusta valmistunut on kuin keppikerjäläinen työssäkäyvien silmissä.
Jonkun pitäisi tämä Sote-huijaus paljastaa, kun Karpoakaan ei enää ole tähän mediatyöhön, että miksi siellä kaikki maksaa niin helvetisti. Kuka käärii voitot ja miksi verotulot Suomessa vaan pienenee koko ajan? Jos raha ei riitä eikä verotulot kuin laske vetää jotkut omiin taskuihin ja tämä korruptio ei muuta kuin syvenee.
Verotuloja ei saada nousemaan koska yritykset ei investoi Suomeen, ja vähentävät koko ajan työntekijöitään. Pitää säästää kellä on vain siihen mahdollisuus.
Tämä on rasistihuuteloiden syytä. Ainakin 15 vuotta olette leimanneet ihmisiä rasisteiksi, jos he ovat yrittäneet varoitta tästä. Sen jälkeen huusitte että rikkaus se on ja hyödyksi Suomelle. Vihreät, Vasemmistoliitto ja SDP suurimmat syylliset. Pitäisi antaa 25 vuotta vankeutta maanpetoksesta ja häpäistä heitä äänestäneet.