Keksitään uusia ammatteja.
Koska työpaikat vähenee, vaikka yhteiskuntamme huutaa, että työttömyys täytyisi saada laskemaan, on tämän ketjun aiheena uusien työpaikkojen keksiminen.
Talon vahti. Kun asiakas lähtee kodistaan x ajaksi pois, tulee talon vahti väliaikaisesti asiakkaan kotiin asumaan
Hyödyt: asiakkaan ei tarvitse pelätä, että kotiin murtaudutaan, kun talovahti pitää asunnon asutun näköisenä
Haitat: työ on epäsäännöllistä ja samalla ammatti ahdin oma koti jää tyhjäksi olettaen, että ammatti talovahti asuu yksinään
Kommentit (48)
Illan ohjelman valitsija. Kaikki ovat varmasti huomanneet kuinka vaikea on valita maksullisista kanavapaketeista ohjelmia. Ratkaisu tähän on ohjelman valitsija. Hän päättää puolestasi mitä katsot. Tietenkin tämä palvelu maksaa vähän mutta ajattele sitä ajan säästöä kun et joudu itse valitsemaan mitä katsot.
Pikaruokalaconcierge. Eli äpistä voi hoitaa vaikka grillikioskille pöytään tarjoilun tai lämmittää s-marketin lihapullat mikrossa paikan päällä
Palvelukseen halutaan puolesta piereksijä ja kengännauhojen sitoja. Työ on vaativaa asiantuntijatyötä, olethan korkeakoulutettu ja nöyrä.
Poliitikon (kansanedustajan) hullujen ideoiden valvoja. Palkka 20k/kk
Vierailija kirjoitti:
Illan ohjelman valitsija. Kaikki ovat varmasti huomanneet kuinka vaikea on valita maksullisista kanavapaketeista ohjelmia. Ratkaisu tähän on ohjelman valitsija. Hän päättää puolestasi mitä katsot. Tietenkin tämä palvelu maksaa vähän mutta ajattele sitä ajan säästöä kun et joudu itse valitsemaan mitä katsot.
Tekoäly voisi tehdä puolestasi.
asianhoitaja,ulkomailla on ihmisiä ja toimistoja, jotka hoitaa kelat ja virastot ja jonottaa sun puolesta.rakennus valvonnat ja muut.valtakirjat tietysti tarvii olla ja luotettava asianhoitaja.
kaupassa kävijä joku joka hoitaa kaikki ostot,postimerkistä,teippiin ja tuo koti ovelle.arjen luksusta.
sohvan tekstiilipesijä. eli voisit soittaa paikalle jonkun jolla härveli jolla pesu onnistuu ja joku maksu vaikka 50 euroo.oon monesti tarvinnut tätä palvelua ja joutunut tekeen itse jotain tekstiilipesua.
kierrätys palvelija,vie sun puolesta patterit,muovikipot jne oikeaan paikkaan. ituhipin unelma ammatti.hakee kotiovelta ja palkkio joku 30e vaikka per kerta.