Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö siivouspalveluita?

Vierailija
17.11.2025 |

Itse en käytä, emme koirienkaan takia voisi päästää ketään meille, mutta pidän siivouksesta ja lisäksi mietityttäisi vieraan ihmisen päästäminen kotiini. Siivoojathan ovat täysin tuntemattomia ihmisiä. Onko teitä tämä mietityttänyt?

Samasta syystä en ole ottanut mitään vartiointifirmaa kodin turvaamiseen, vaan hoidamme sen itse omilla valvontalaitteilla. Aina kun joku tulee pihaan tai ovelle, näemme hänet ja voimme halutessamme kysyä mitä asiaa. Ja voimme itse soittaa 112, jos on tarvis. Vartijoissa on epämääräistä porukkaa, heitä en varsinkaan haluaisi kotiin pyörimään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kenestäkään voi tietää mitään. Mätämunia löytyy joka alalta. 

Vierailija
2/6 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun edellisessä kämpässä vuokrasopimukseen kuului siivooja, mutta se ei ollut joka viikko. 

No tää oli hauska, kun mä olin itse siivoushullu ja asunto oli aina niin siisti, että ne siivoojat ihmettelivät, miten voi 

olla niin siistiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt jo kohta parinkymmenen vuoden ajan. Koskaan ei ole viety mitään tms. Joskus on jotain pieniä vahinkoja sattunut, esim. kylppärin hyllyltä rikkoutunut joku lasipullo. 

Miksi siivooja edes ajattelisi vievänsä jotain kun siitä jää jokatapauksessa kiinni? 

Asutaan pääkaupunkiseudulla isossa paritalossa. Onkohan sulla jotain arvokastakin taidetta himassa kun noin epäluuloinen olet?

Vierailija
4/6 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt jo kohta parinkymmenen vuoden ajan. Koskaan ei ole viety mitään tms. Joskus on jotain pieniä vahinkoja sattunut, esim. kylppärin hyllyltä rikkoutunut joku lasipullo. 

Miksi siivooja edes ajattelisi vievänsä jotain kun siitä jää jokatapauksessa kiinni? 

Asutaan pääkaupunkiseudulla isossa paritalossa. Onkohan sulla jotain arvokastakin taidetta himassa kun noin epäluuloinen olet?

En pelkää omaisuuden puolesta, sehän on vain maallista. Mietin avainten antamista, nehän voivat pååtyä vaikka kotiin tunkeutuvalle seksuaalirikolliselle. Ja toinen on pankkitunnukset, hetut ym. Niitä löytyy laatikoista jos etsii. Vaikka tunnarit ja käyttäjätunnukset ovat eri paikoissa, löytyy netistä ohjelma joka arpoo niitä automaattisesti. Ap

Vierailija
5/6 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä mutta jos joku kaunis nuori opiskelijanainen kävisi kerran viikossa siivoamassa ilman vaatteita niin sitten voisin käyttääkin.

Vierailija
6/6 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Sinä teet niin kuin itse parhaaksi näet. Samoin muut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi