Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostat black week/black friday?

Vierailija
17.11.2025 |

Itse ostin viime vuonna jumalattomasti black friday-tarjouksista mutta tänä vuonna en yksinkertaisesti tarvitse mitään. Äsken kävin cittarissa ja ostin paskapaperia+talouspaperia yht 9 e. Siinä mun tän vuoden black friday-ostokset.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

150€ paistinpannun 109€:lla. Josko nyt kestäisi edes muutaman vuoden.

pikku vinkki!

Nykyajan paistinpannut...ihan kuule ykkösellä tai kakkosella kuumennat niin kestää viikkoa pidempään!

Nimimerkillä "kantapään kautta opittua, kuusi pannua polttanut!!"

Vierailija
22/28 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osta mitään. Kusetusta koko black week ja friday. Hintoja on nostettu syksyn aikana ja nyt yhden viikon aikana lasketaan ja kansa menee halpaan.

Alennustavarat olisi pitänyt ostaa viimeistään lokakuun alun aleista. Sitten ne hinnat hilataan normaaleiksi ja pudotetaan pikkuisen Black Weekille. Sitten ne hinnat hilataan normaaleiksi tai hiukan övereiksi joulun takia, kunnes sitten joulun jälkeen taas pudotetaan aleksi. Sama kuvio vuodesta toiseen ja Black Week -uskolliset maksavat jo ylihintaa lokakuuhun nähden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtikäs mitään!

Sinä siis vietät Älä osta mitään -päivää. Meilläkin on todennäköisesti noin, riippuen siitä, minä päivänä tällä viikolla käydään ruoat ostamassa.

Vierailija
24/28 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo pitkään pohtinut IPL laitteen hankkimista, mutta ne ovat aina tosi kalliita joten koitan varmaan sellaisen löytää balck friday tajouksista. 

Vierailija
25/28 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pikku vinkki!

Nykyajan paistinpannut...ihan kuule ykkösellä tai kakkosella kuumennat niin kestää viikkoa pidempään!

Kunnolliset teflonpannutkin kestävät kutosella kuumentamisen, kunhan muistaa heti kuumenemisen jälkeen vähentää lämpöä reippaasti. Minulla pannut kestävät aina toistakymmentä vuotta, joku harvemmin käytettävä pannu taitaa viettää jo neljännessatavuotissynttäreitään. Tuo överihidas kuumentaminen nostattaa vain turhaan sähkölaskua.

Vierailija
26/28 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan ehkä liittymän, ja ostan siitä saamallani satasen etusetelillä airfryerin.

Vierailija
27/28 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä ei taivuttaa sanat? Olla sinä joku aivo vamma? Ottaa pää tuollainen ääliö kuin sinä. Toivottavasti sinä jäädä juna alle.

Vierailija
28/28 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pikku vinkki!

juu, muutaman itsekin polttanut pilalle ja sellaisen tilalle tää tulossa. Teflon shittiä en käytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän