Pitääkö vegaanin hautajaisissa olla vegaaniset tarjottavat?
Mitä mieltä? Onko esim loukkaavaa juoda mustaa kahvia, sillä vegaanit eivät koskaan juo kahvia mustana.
Kommentit (32)
Kakarat ei näköjään osannnut tässäkään keskustella asiallisesti. Uli, uli, äkkiä poistoon... vtun pellet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin vegaanit ei juo kahvia?
Vegaanit eivät ikinä pysty juomaan mustaa kahvia, heidän on pakko saada iKaffea siihen joukkoon.
Tämä. Olen pitänyt kahvilaa ja vegaanit kysyvät ensimmäisenä onko kauramaitoa ja jos ei ole eivät osta kahvia.
Suurin osa jättää jopa kahvin tilaamatta siksi ettei ole iKaffea vaan jotain muuta kauralitkua.
Vierailija kirjoitti:
Kakarat ei näköjään osannnut tässäkään keskustella asiallisesti. Uli, uli, äkkiä poistoon... vtun pellet!
Kiva vegaani tuli paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Päivän vegaaniprovo hohhoijaa
Aijoo, teistähän saa kirjoittaa vain ylistystä.
😂 Tarjottava kuuluu miettiä sen mukaan, elossa olevat syövät ja juovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa en ole vegaani että metsään meni sinun arvauksesi.
Aika pahansisuinen vegaani oli, jos tulee marmattamaan haudan takaakin vielä muiden syömisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva vegaani tuli paikalle.
En ole vegaani, mutta ei kiinnostaisi tuollaisten teinien huonot jutut. Huomaa kyllä, että älykkyys on laskussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kylläkin lakto-ovo-vegetaristi enkä mikään vegaani
Jos haluat vainajan liittyvän aterialle, niin kyllä.
Noin muuten vegaaniset tarjottavat on oltava silloin, kun vieraat ovat vegaanisia. Juhlakalun ruokavalio ei ratkaise.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin muka vegaaneista kirjoitettaisiin mitään ylistävää? Ei milloinkaan, ainakaan keskustelupalstoilla. Muuallakaan sävy ei ole mitenkään erityisen ylistävä, vaan neutraali.
Tuo katkeruus vegaaneja kohtaan kertoo hyvin paljon haukkujista itsestään.
Tämä. Olen pitänyt kahvilaa ja vegaanit kysyvät ensimmäisenä onko kauramaitoa ja jos ei ole eivät osta kahvia.