Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa miten karma kostanut

Vierailija
16.11.2025 |

tai itse uskon kyllä Jumalaan mutta kuitenkin

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskenkasvuisille tyhmyreille hermostuva ja epäasiallinen häiriökäyttäytyjä joutui lopulta itse sikiämään.

Joutua sikiämään on hyvin velamainen sanankäyttö ja hyvin ikävää kaikille. Karmaa pukkaa tuostakin!

Vierailija
62/79 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se estää tulevia vahinkoja, onko se haitaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten haluaisitte itsellenne tehtävän, tehkää se ensin toisille! 

Tämä tunnettu sanonta raamatusta on 100% yhteneväinen buddhalaisen boddhichitta-periaatteen kanssa!

Saatana on taitava eksyttäjä, ja hän on toiminut mm, Buddhan ja islamin Muhammedin kautta. Saatana on varas ja valehtelia, kuten Jeesus opetti!

Vierailija
64/79 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tunnettu sanonta raamatusta on 100% yhteneväinen buddhalaisen boddhichitta-periaatteen kanssa!

Saatana on taitava eksyttäjä, ja hän on toiminut mm, Buddhan ja islamin Muhammedin kautta. Saatana on varas ja valehtelia, kuten Jeesus opetti!

Jotkut ottavat vanhan testamentin niinkin tosissaan että kuvittelevat islamin olevan yksi Jumalan hajottamista 70 Jumalan heimoista. Tämä taru on kotoisin vanhasta testamentista.

Vierailija
65/79 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ottavat vanhan testamentin niinkin tosissaan että kuvittelevat islamin olevan yksi Jumalan hajottamista 70 Jumalan heimoista. Tämä taru on kotoisin vanhasta testamentista.

Tällä tarulla monet perustelevat itselleen miksi islam on hyvä ja sitä tarvitaan mm. suomessa. Tämänlaisien ajatuksien ajattelijat ovat aina vasemmistolaisia. Mutta kun tämänlaisien ajatuksien ajattelijoilta kysyy Jeesuksesta, hän ei tiedä mitään.

Vierailija
66/79 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai aivoinfarktin tekopyhyyden ja - hyvyyden teeskentelystä.

Vierailija
67/79 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

>Siis ihanko oikeasti ihmiset uskoo tällaiseen? Että joku on edellisessä elämässä tehnyt jotain ja asiat tapahtuu sen vuoksi.

Mielestäni tuo on tyhmä harha-ajatus ja ruokkii eternalistista ajattelua. Karma on salamannopea, se ei odota millisekuntiakaan.

Vierailija
68/79 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

>Siis ihanko oikeasti ihmiset uskoo tällaiseen? Että joku on edellisessä elämässä tehnyt jotain ja asiat tapahtuu sen vuoksi.

Mielestäni tuo on tyhmä harha-ajatus ja ruokkii eternalistista ajattelua. Karma on salamannopea, se ei odota millisekuntiakaan.

Miten niin ei odota?

Vierailija
69/79 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän tuolla väitettiin, että meille tapahtuvat asiat on seurausta edellisen elämän teoista. Miten tällä muuten selitetään esimerkiksi luonnonkatastrofit?

Vierailija
70/79 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko Jeesuksen opetuksia? Tiedätkö myös että Jeesus puhui ja varoitti erittäin paljon Helvetistä? 

Helvetti alkaa rakentumaan sillä sekunnilla kun unohdamme mitä olemme. Jeesus puhui tästä, tiedän.

Jeesus opetti että Helvetti on ikuinen, fyysinen paikka.

Taidat olla New Age eksytys.

Nyt tarvitsen oikean lähteen että uskon :) . Tiedän että Jeesus ei ole koskaan kertonut moista koska olen lukenut monta Jeesus-kirjaa.

Mitä " Jeesus kirjoja"? Tärkein kirja, nimittäin Raamattu on selvästi jäänyt lukematta. 

Vierailija
71/79 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin koulukiusaaja. Nykyään vakavasti sairas ja rahaton.

Vierailija
72/79 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei odota?

Lyhyesti: koska me ja muut olemme samaa, kaikki mitä teemme muille edes ajatuksissa, se on tapahtunut aina ja ensin itselle. Parasta siis ajatella hyvää kaikille vaikka mikä olisi koska se on lopulta hyvää itselle!

Vierailija
73/79 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin koulukiusaaja. Nykyään vakavasti sairas ja rahaton.

Hyvä. Mitä opit?

Vierailija
74/79 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko Jeesuksen opetuksia? Tiedätkö myös että Jeesus puhui ja varoitti erittäin paljon Helvetistä? 

Helvetti alkaa rakentumaan sillä sekunnilla kun unohdamme mitä olemme. Jeesus puhui tästä, tiedän.

Nyt tarvitsen oikean lähteen että uskon :) . Tiedän että Jeesus ei ole koskaan kertonut moista koska olen lukenut monta Jeesus-kirjaa.

Mitä " Jeesus kirjoja"? Tärkein kirja, nimittäin Raamattu on selvästi jäänyt lukematta. 

Jeesus ei eläessään ollut kuullut koko raamatusta.

Vierailija
75/79 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesset, Buddhat. Ei minulta.  

Vierailija
76/79 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesus

Jeesus käytti Vanhaa Testamenttiä usein kun saarnasi temppelissä, eli fyysistä kirjaa.

Uudessa Testamentissä Jeesus käski että opetuslapset levittävät evankeliumia kaikkialle maailmaan, miten se olisi mahdollista ilman kirjoituksia? Ja, Uusi Testamentti on Vanhan Testamentin jatke, " vihreä linja" kulkee Raamatun alusta, sen loppuun asti!

Vierailija
77/79 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisinpäin on myös joku joka auttaa muita saa itse lahjan-

toisia auttanut saa työpaikan jne.myös näin päin.

Vierailija
78/79 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sanoi minusta, että olen kylässä ylimääränen- hän nukkui jostain syysyä pian itse pois. Yksi kiusaasi ja syytteli ja kertoi omia syitä minulle kuuluviksi- se jäi taksin alle. Yksi pamahti autotallin oven minulle päähän- se haudattin ja kuopatiin hiekkään elävältä( pääsi kyllä kuopasta pois), itse myöhemmin kertoi. Yksi kateudesta esti työpaikan saamisen, häneen putiikkin ikkuna rikottiin, varastettin tavara ja kauppa suljettin. En tiedä, miten hänelle kävi. Exmies ei maksanutut penniäkään elätysmaksua lapsille. Nyt on itse pyörätuolissa ja kerjäsi meiltä raha- apua. Kaikki, ketkä on minua solvannut, pelottanut, on joutunut mielisairaalaan tai nukkunut pois. Ja päinvastoin- kaikki, ketkä on minulle ystävällisiä ja rehellisiä,  niiden bisnes menee nousuun, terveys, elämäniloa kohoaa, asiat hoituvat, elämä hymyilee. Karma on oikeudenmukainen. Niin kuin sinä, toisille, niin elämä sinyule. Joko positiivisesti tai negatiivisesti. Mutta se toimii. 

Vierailija
79/79 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset kostaneet yleensä kuvittelemiaan toisten karmoja. Kuin itse karma.

Kyllä, tämän olen kokenut myös että minulle "kostetaan" jotain vain siksi että kostajasta "tuntuu" siltä. No, oikea karma toivottavasti hoitaa tämänkin. <3

ap

Jep. Ne ovaat psykkopaateista narsisteja, omissa maniakkaaliseissa, pakkomielteiseissa fantaasiamaailmoissa esittelemässä itsestä syyttömiä ja viattomia ja samalla omia syitä sinun syyksi laittamassa ja vielää haluaisivat kostaa sinulle. He jäävät vaille elämänenergiaa, taistelevat painajaisten kanssa kunnes lopulta otettaan itsekin sinne pois, mihin toisiaa halusivat ajaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän