Kertokaa miten karma kostanut
Kommentit (79)
Ei se kosta, itte pittää tehä kaikki työ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, mihin Jumalaan uskot? Et ainakaan ainoaan oikeaan, elävään, Raamatun kolmiyhteiseen Jumalaan.
Karma ei kuulu kristinuskoon.
Älä sinä tule minulle kertomaan mihin Jumalaan uskon tai en usko
ap
Raamatun Jumalaan et voi uskoa samalla kun uskot Karmaan. Näin se vaan on.
Raamattu ei poissulje karmaa. Päinvastoin, se on ymmärrettävissä karman kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, mihin Jumalaan uskot? Et ainakaan ainoaan oikeaan, elävään, Raamatun kolmiyhteiseen Jumalaan.
ap
Melko dogmaattista. Jeesus ei koskaan tiennyt uudesta testamentista vaan oli raju uudistaja.
Mitä höpiset? Jeesus ei kumonnut Vanhaa Testamaenttia, vaan täydensi sen. Jeesus on aina ollut olemassa, Hänen kauttaaltaan kaikki on luotu.
Kuka ajoi rahanmankujat t
Tunnetko Jeesuksen opetuksia? Tiedätkö myös että Jeesus puhui ja varoitti erittäin paljon Helvetistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Melko dogmaattista. Jeesus ei koskaan tiennyt uudesta testamentista vaan oli raju uudistaja.
Mitä höpiset? Jeesus ei kumonnut Vanhaa Testamaenttia, vaan täydensi sen. Jeesus on aina ollut olemassa, Hänen kauttaaltaan kaikki on luotu.
Ihmisen pojan kautta? Ei varmasti ole. Ihminen on evoluution tulosta. Jos Jeesus oli ihminen, hänen maallinen preesens syntyi tasan silloin kun hän tänne syntyi. Mitään muuta ei sitä kautta luotu kuin max oma istukka.
Minua kiusanneille henkilöille seurasi: syöpä, lapsen kuolema, työpaikan menetys, avioero ja uuden puolison kuolema.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiusanneille henkilöille seurasi: syöpä, lapsen kuolema, työpaikan menetys, avioero ja uuden puolison kuolema.
<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ihmisen pojan kautta? Ei
Kolmiyhteinen Jumala on luonut maailman: Isä , Poika, Pyhä Henki!
Se että Jeesus syntyi neitseellisesti, ei tarkoita että Hänet luotiin silloin, vaan Jumalan toinen persoona, poika tuli lihaksi maan päälle.
Vanhan Testamentin profeetat kertoivat tulevasta Messiaasta, erityisesti ptofeetta Jesaja. Hän kuvasi Jeesusta osuvasti ja tarkasti, yli 700v ennen kun Jeesus syntyi maailmaan!
mun koulukiusaaja meni naimisiin miehen kanssa joka veti turpaan.ero tuli.
toinen koulukiusaaja sai kummallisen lapsen joka on trans tyylinen.yhden koulukiusaaja pojan ,lapsi on adhd poliisin tuttu.
te palvelu muija joka kiusas mua kun olin työttömänä jäi kii ja viranomais rikos prosessi. oli ilmeisesti kiusannu muitakin.
työpaikkakiusaaja lihoi 20 kiloa kun aloitti mun kiusaamisen,sitä ennen oli kaunis.
tämä ei ole karma, vaan raamatullinen periaate,sitä niität mitä kylvät eli teot aiheuttaa tapahtumaketjun.nykyään jopa tunnen myötätuntoa ja anteeksiantoa,kiusaajia kohtaan koska ne rangaisukset on niin kovat.oon varma että jos olisivat olleet mulle kivoja,noita asioita ei olis tapahtunut.ei kannata tehdä pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Pelle "Näin se vaan on". Jos oikeasti tietäisit mitään, tietäisit ettet tiedä yhtään mitään.
ap
Ja sinä todistit nyt viimeistään ettet ole kristitty, millään mittarilla.
Kaikkea Hyvää Sinullekin!
Läheiseni mies petti ja jätti 20 vuoden liiton jälkeen. Mies joutui pian onnettomuuteen, jossa menetti toisen käden ja jalan. Huom. ex-vaimolla ei ollut osuutta onnettomuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko Jeesuksen opetuksia? Tiedätkö myös että Jeesus puhui ja varoitti erittäin paljon Helvetistä?
Helvetti alkaa rakentumaan sillä sekunnilla kun unohdamme mitä olemme. Jeesus puhui tästä, tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Karma ei kosta.
Olen huomannut että se opettaa ihmistä, toisia rankemmin kun toisia... hiljaa kävelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Pelle "Näin se vaan on". Jos oikeasti tietäisit mitään, tietäisit ettet tiedä yhtään mitään.
ap
Ja sinä todistit nyt viimeistään ettet ole kristitty, millään mittarilla.
Kaikkea Hyvää Sinullekin!
Ja sinähän et ole henkilö, joka määrittelee sen.
ap
Karma mitään kosta tässä elämässä. Karman vuoksi voit kuoleman jälkeen syntyä paskakärpäsenä tai lehmänä Intiaan
Jeesus: rakastakaa vihollisenne, ja rukoilkaa heidän puolesta, jotka teitä vainoavat.
Mitä sanot siitä, Ap? Ei sovi oikein sinun kostonhimo karmasi kanssa.
Jeesuksen sanomat alkoivat saada järkevyyttä vasta kun aloin lukemaan niitä hengellisen havahtumiseni jälkeen. Olen satavarma että liian moni ottaa koko raamattukirjan liian kirjaimellisesti ja liian tosissaan. Valtakunta on heti ja nyt saatavilla jos tajuat. Ei pidä hirttäytyä kanonisoituihin dogmiin!
No en tiedä onko karmaa, mutta hauska sattumus. Ajoin autolla maantiellä, kun perässä hiihti ja hiillosti joku ukko. Vilautteli valoja ja oli ihan puskurissa kiinni, vaikka ajoin rajoitusten mukaan. Lopulta päästeli hirveällä vauhdilla ohi ja posotti ylinopeutta näkymättömiin. Jonkun ajan päästä tavoitin hänet. Oli poliisi pysäyttänyt äijän tien viereen 🤣🤣. Kyllä nauratti!
Kuka ajoi rahanmankujat temppelistä ulos? Kuka ei koskaan perustanut seurakunnista? Kuka sanoi suoraan että ei tule kylvämään sovun siementä vaan vihan ja eripuran? Tämä on Jeesus jonka minä tunnen ja jota rakastan.