Kertokaa miten karma kostanut
Kommentit (76)
Jos olen huonolla tuulella, huomaan alitajuisesti hakeutuvani ongelmiin. Pitäisi rauhoittua ennen kuin lähden ulos jos huomaan huonot tuulet. Jos olen huonolla tuulella, ongelmia syntyy ilman omaa vaikuttamistakin - tämä jos mikä on huonoa karmaa koska se iskee ja kostaa heti pelkästä huonosta sisäisestä ilmapiiristä!
Vierailija kirjoitti:
Jos olen huonolla tuulella, huomaan alitajuisesti hakeutuvani ongelmiin. Pitäisi rauhoittua ennen kuin lähden ulos jos huomaan huonot tuulet. Jos olen huonolla tuulella, ongelmia syntyy ilman omaa vaikuttamistakin - tämä jos mikä on huonoa karmaa koska se iskee ja kostaa heti pelkästä huonosta sisäisestä ilmapiiristä!
Toisaalta on ihmisiä jotka vihaa nähdä sinut onnellisena ja hyväntuulisena (tämä siis oma kokemukseni), karmaa odotellessa <3
ap
Yksi minua pahiten elämässä satuttanut ihminen ajautui ongelmiin ja yritti itsemurhaa (aika surullista kylläkin)
Yksi minua epäpäteväksi mustamaalannut henkilö ei saanut duunia, jonka minä sitten sain
Yksi minua kiusannut ja huijannut henkilö joutui vankimielisairaalaan, kun huumepäissään meni psykoosiin ja sekoili
Aika karuja juttuja kyllä ja olisin minä kyllä elämässä eteenpäin päässyt ilman heidän huonoa onneaankin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta on ihmisiä jotka vihaa nähdä sinut onnellisena ja hyväntuulisena (tämä siis oma kokemukseni), karmaa odotellessa <3
ap
En uskaltanut edes rukoilla oikeutta itselleni "täyteen mittaan" koska tuntuu jos tekisin niin tuo henkilö saattaisi jopa kuolla, niin paljon pahaa hän on tehnyt minulle
ap
Ihmiset kostaneet yleensä kuvittelemiaan toisten karmoja. Kuin itse karma.
Kaveri sano että älä työnnä repee suoli. Työnsin silti. No se työnsi mulle koivuhalon kun nukuin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset kostaneet yleensä kuvittelemiaan toisten karmoja. Kuin itse karma.
Kyllä, tämän olen kokenut myös että minulle "kostetaan" jotain vain siksi että kostajasta "tuntuu" siltä. No, oikea karma toivottavasti hoitaa tämänkin. <3
ap
Ap, mihin Jumalaan uskot? Et ainakaan ainoaan oikeaan, elävään, Raamatun kolmiyhteiseen Jumalaan.
Karma ei kuulu kristinuskoon.
Vierailija kirjoitti:
Ap, mihin Jumalaan uskot? Et ainakaan ainoaan oikeaan, elävään, Raamatun kolmiyhteiseen Jumalaan.
Älä sinä tule minulle kertomaan mihin Jumalaan uskon tai en usko
ap
Koulun typerin kiusaaja kuoli Kaakkois-Aasian tsunamissa.
Vierailija kirjoitti:
Ota vähemmän tosissaan. Käytä mielikuvitusta. Laske leikkiä.
Varmaan joku ansa lapsena. Veljen kanssa viriteltiin näitä, lankoja ja loukkuja ja ämpäreitä oven päälle. Joskus ne unohtui, kun ei pystynyt jäämään paikan päälle katsomaan, miten toiselle käy. Sitten tuli omaan niskaan takaisin palatessa.
Vierailija kirjoitti:
Koulun typerin kiusaaja kuoli Kaakkois-Aasian tsunamissa.
Sai kunnon persehuuhtelun
Kaverin vaimo sarjapetti. Jäi kiinni. Meni duunit, meni sukulaiset, asunto, auto oikeastaan kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Hyvä huomio :) on olemassa sanonta että mikään hyvä teko ei saa jäädä rankaisematta. Mutta se ei saa olla tekosyy hyvien tekojen tekemiselle!
Vierailija kirjoitti:
Yksi minua pahiten elämässä satuttanut ihminen ajautui ongelmiin ja yritti itsemurhaa (aika surullista kylläkin)
Yksi minua epäpäteväksi mustamaalannut henkilö ei saanut duunia, jonka minä sitten sain
Yksi minua kiusannut ja huijannut henkilö joutui vankimielisairaalaan, kun huumepäissään meni psykoosiin ja sekoili
Aika karuja juttuja kyllä ja olisin minä kyllä elämässä eteenpäin päässyt ilman heidän huonoa onneaankin
Heidän sinulle aiheuttamansa ongelmat eivät siis johtuneet alunperin sinusta ollenkaan vaan heistä itsestään ja heidän karmastaan. Satuit saamaan roiskeita mutta ne olivat ohimeneviä vahinkoja. Toivottavasti kaikilla on hyvin ja karmaajat ovat varoittaneet muita omalla toiminnallaan että kyseiseen toimintaa ei pidä ryhtyä!
Vierailija kirjoitti:
Älkää tuomitko ettei teitä tuomittaisi, sanoi jo Jeesus.
ps. Kolmiyhteinen Jumala on yhden opetuslapsen visio mikä kanonisoitiin vasta monta sataa vuotta Jeesuksen kuoleman jälkeen. Jeesus ei koskaan puhunut moisista.
Äklä tuomitse ettei sinua tuomittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sinä tule minulle kertomaan mihin Jumalaan uskon tai en usko
ap
Raamatun Jumalaan et voi uskoa samalla kun uskot Karmaan. Näin se vaan on.
Koulun vihatuin opettaja kuoli uimaretkellä välimerellä. Meillä oli henkilökohtaista kaunaa. Siipeilijä lokki kaveri vammautui pahasti.
up