Mikä juttu se on, että kuntosalilla pitää paiskoa ja karjua?
Eikä koske pelkkiä isoja levypainoja nostavia miehiä, jotka voitokkaan tempaisun jälkeen tiputtavat painot lattialle. Paljon näkee myös naisten salin puolella naisia, jotka tekevät esimerkiksi jalkaprässillä niin isoilla painoilla, että kuuluu jäätävä kolahdus kerta toisensa jälkeen kun antavat painon pudota takaisin alas. Jos et pysty laskemaan painoa hallitusti, teet liian isoilla painoilla.
Toinen laji ovat nämä tyypit, jotka kyllä hallitsevat sen painon mitä nostavat, mutta eivät ilman että lähtee tolkuton "ÄÄÄÄÄÄHNG" kun sen tempaisee. Olisiko sittenkin liian iso paino, jos ei ilman tuskan huutoa onnistu? Tekeekö tällainen vaikutuksen muihin nostajiin? Minulla tulee vain ekana mieleen, että tuolla tuskalla katkeaa kohta joku verisuoni.
Enkä tarkoita, että salilla pitäisi olla hiiren hiljaista, mutta jos minulla on vastamelukuulokkeet ja kuuntelen musiikkia, enkä oikeasti kuule sitä musiikkia muiden reuhtomisen takia, niin vähän menee omakin keskittymiskyky.
Kommentit (27)
Huono kunto ja huono itsetunto. Treenaa liian kovilla painoilla jos pitää koko ajan ähistä kuin kakalla olisi ja huomiota saadakseen mylvii vielä vähän lisää, "katsokaa minua".
Harva tuota onneksi tekevät. Ma mumiehet ehkä eniten keskimäärin, puhumattakaan puhelimeen meuhkaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Mene hiiri jonnekin neitien crossfittiin treenaamaan ja anna isojen miesten karjua, pierrä ja äheltää kun nostavat oikeaa rautaa.
Ei ole mitään miehekästä karjua pieniä tai edes suuria painoja nostettaessa. Pikemminkin viittaa huonoon itsetuntoon ja naurettavaan huomionhakuisuuteen, tai jopa heikkoon kykyyn sietää fyysistä rasitusta.
Limppuja on tangossa liian vähän, jos ei nostaessa pieru pääse. Sukan kutominen on eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Limppuja on tangossa liian vähän, jos ei nostaessa pieru pääse. Sukan kutominen on eri juttu.
Jos pystyy käyttämään energiaa ylimääräiseen keuhkoamiseen, vastusta ei selvästi ole nimeksikään.
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan Bull Mentula sanoi Jutalle sen huutaessa siinä heidän ohjelmassaan, että jos on voimaa huutaa, niin sitten painoa on liian vähän 😁
💛😁
Lieneekö toiminut sitten luolamiesaikojen?