Mies ei halua seksiä...
Onko kellään samaa eprheessä? Mies ei vaan ole millään tavalla kiinnostunut seksistä. Aina on ollut yhteiselomme aikana sellainen, ettei ole mikään seksi hirmu, ja pärjännyt " vähällä" , mutta nyt ei ollenkaan. En usko että pettää, että saisi sitä muualta, mutta kotona sitä meillä ei ole ollut yli vuoteen kun kerran. Puhua ei osaa mistään, hellyyttä ei osoita mitenkään...tuntuu kuin oltaisiin kämppiksiä, ketkä kasvattaa lasta, ja nukkuu samassa sängyssä...mikä avuksi?
Kommentit (2)
Aika huojentavaa kuulla että samaa ongelmaa on olemassa jollakin muullakin kuin meillä, vaikkei se sitä sen helpommaksi tee ymmärtääkään. Olen ollut viime aikoina jo aika masentunut/huolissani tilanteestamme mutta puhuminen ei auta, hänen vastauksensa on ettei se johdu musta ja että kyllä se tästä. Toki ymmärrän että meillä on pienet lapset ja meitä molempia väsyttää ja blaa blaa..mutta tekosyiltä nuokin vaan minusta tuntuvat.
Meillä on seksiä ollut yhden kerran tämän vuoden aikana, suukottelua&halailuakaan ei ole..aivan kamalaa..
myös seksitöntä. Viimeksi lokakuussa 2006 ja sitä ennen elokuussa 2005..... Tuossa välillä siis syntyi lapsi.
Minä olen puhunut, ollut puhumatta, painostanut, ollut painostamatta. Huolehtinut ulkonäöstä ja yhteisestä ajasta. Mutta miestä ei vaan kiinnosta.
Muistakin syistä ajauduttiin riitelemään kovasti. Joko ero tai parempi yhteiselämä olivat valintoina. Päädyttiin yrittämään. Nyt halataan ja pusutellaan taas ja yritetään muistaa läheisyys em. keinoilla joka päivä.
Pientä edistystä on jo tapahtunut, uskon että teilläkin auttaisi läheisyyden lisääminen pikkuhiljaa. Puhumattoman miehen kanssa asiasta ei kannata kovin yrittää puhua. Ainakaan meillä se ei toimi.
Voisit toki yrittää kirjoittaa kirjeen, jossa kerrot että kaipaat " vanhoja hyviä aikoja ja läheisyyttä" .
Voimia!
Minua auttoi, kun selvisi, ettei vika ole minussa. Ja sen jo tiesinkin että vieraissa ei käy.