Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisinä naisia ei enää häiritse se, jos potentiaalinen kumppanikandidaatti on puoliksi kalju?

Vierailija
15.11.2025 |

Siis omaa sellainen täysin kaljun päälaen, nk. kumikaljun, jota ympäröi hiuksista muodostuva kranssi tai hevosenkenkä.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni on Suomen paksuimmat hiukset. Minusta on mukavaa, kun jälkeläisillämme on hyvä hiustenkasvu.

Luulisi, että ainakin naispuolisille olisi hyvä saada hyvät hiusgeenit?

Mielestäni järjenjuoksulla ei ole väliä, kunhan on heviletti.

Vierailija
42/52 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni on Suomen paksuimmat hiukset. Minusta on mukavaa, kun jälkeläisillämme on hyvä hiustenkasvu.

Luulisi, että ainakin naispuolisille olisi hyvä saada hyvät hiusgeenit?

Onko jossain ollut joku kilpailu tästä?

Kannattaa muistaa, että jälkeläisesi saa myös geenivaikutuksen sinulta.

Ja miettikääpä naiset kun haukutte miehiä pienen varustuksen vuoksi, jälkikasvullasi voi olla sellainen myös.

Ei kenenkään varustuta pidä haukkua, mutta naiset ehkä haluavat jälkikasvulleen paremman varustuksen? Siinä ei varmaan ole mitään väärää? Sekin geeni voi toki tulla äidiltä.

Miksi naiset haluavat isokullisia jälkeläisiä? Todella häiritsevä ajatus. Sama kuin miehelle olisi tärkeää minkälainen pillu tyttärellä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä pitää olla jännähiusraja ja jännäkakka housussa. Muuten en huoli kumppaniksi. Oksettaa jos ei ole tosi jännää housrajaa

Vierailija
44/52 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsee ihan. Kaikenikäisiä naisia, koska näyttää typerälle. Ajele vaan jaikki pois. Pellehermannitukka ei viehätä.

Vierailija
45/52 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 80-vuotiaat naiset voivat jo kelpuuttaa kaljunkin miehen.

Vierailija
46/52 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne hiukset ole ratkaiseva asia. Toki jos pitää sitä kranssia pitkänä ja sit päälaki kiiltää kilometrin päähän, niin ei kiitos. Mieluummin sit ajelee kaikki hiukset veks.

Vierailija
47/52 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole siihen ikään vielä päässyt ja olen nelikymppinen. Kokokalju taas on mun mielestä seksikäs, mulla oli jo teininä kalju poikaystävä.

Vierailija
48/52 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi ajaa kokonaan kaljuksi kuin olla puolikalju.

Tämä. Puolikalju häiritsee aina. Miksi pitää kiinni niistä jäljelle jäävistä karvoista kun ne ei pelasta kokonaisuutta? 

Vierailija
49/52 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ne hiukset ole ratkaiseva asia. Toki jos pitää sitä kranssia pitkänä ja sit päälaki kiiltää kilometrin päähän, niin ei kiitos. Mieluummin sit ajelee kaikki hiukset veks.

Kranssi xD

Vierailija
50/52 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies alkoi kaljuuntua reilu kolmekymppisenä. Aloimme seurustella noihin aikoihin. Mieheni on aivan älyttömän hyvännäköinen kaljuna parran kera. Toki se vaatii hyvän kallonmuodon ja kasvonpiirteet sekä kivat korvat, kuten hänellä onkin. Kaikilla miehillä kalju ei näytä hyvältä.

Sun mies on kokonaan kalju, siitä ei ollut puhe

Vierailija
51/52 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä haitannut minua. Kaljut miehet ovat komeita.

Vierailija
52/52 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ikinä haitannut minua. Kaljut miehet ovat komeita.

Nyt puhuttiin puolikaljusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän