Naiset eivät pidä itsenäisistä miehistä koska itsenäinen mies ei tarvitse naista elämäänsä.
Itsenäinen mies osaa kotityöt, itsenäinen mies tienaa omat rahansa ja itsenäinen mies pärjää yksin. Naiset kokee itsenäiset miehet uhaksi koska itsenäinen mies tarvitsee naiselta vain seksiä eikä mitään muuta.
Kommentit (176)
Vierailija kirjoitti:
Eihän se mies ole itsenäinen, jos tarvitsee naiselta seksiä.
Heterolla näin tuppaa olemaan,rahalla saa nuorta ja kaunista naista tarpeiden mukaan eikä muuta tosiaan naiselta kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvä tekemään ruokaa, pärjään naisena yksin.
Pärjäät yksin, jos yhteiskunta eri muodoissa tukee rahallisesti sinun olemista.
Siinä on suuri ero, kun veropotista sinun vuokra ja ruokakulut maksetaan. Näköjään maksetaan myös nettiliittymä, koska olet jakamassa noita älyttömyyksiä täällä.
Teidät moniongelmaiset nettokuluttajat pitäisi hoidella isällisesti varoitukseksi muille. Varoittavana esimerkkinä teistäkin olisi edes kerran jotain hyötyä meille veronmaksajille.
Olet kamala ihminen, kaiken lisäksi tyhmä, typerine oletuksinesi.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi maa täyttyy afrikkalaisilla ja lähi-itälaisilla niin tulette mammat oppimaan paikkanne
On se kummallista kun niin noita muslimeita vihataan ja sitten samalla kuitenkin ihaillaan. Miehen logiikka
"Logiikka"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas joku mies kuvittelee että naiselle pitäs riittää se että mies käy töissä ja maksaa omat laskunsa. Ei näillä miehillä mitään tee. Ovat poika parkoja.
Ahaa, eli sinulle pitää maksaa kaiken tuon lisäksi extraa. Mistä sinulle pitää maksaa??? pillustako.
Meillä on kyseisenlaisille henkilöille ihan oma "ammattinimike".
Eihän tuossa ollut kyse mistään maksamista tai rahasta ylipäätään. Sinulle taitaa parisuhde olla ihan uusi asia, josta sinulla ei ole kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi maa täyttyy afrikkalaisilla ja lähi-itälaisilla niin tulette mammat oppimaan paikkanne
On se kummallista kun niin noita muslimeita vihataan ja sitten samalla kuitenkin ihaillaan. Miehen logiikka
huonoissa asioissa sattuu olemaan jotain hyvääkin mutta naisen logiikalla sitä ei tietenkään voi tajutaKoska siinä ei ole logiikkaa 🤭
Miehen "logiikkaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas joku mies kuvittelee että naiselle pitäs riittää se että mies käy töissä ja maksaa omat laskunsa. Ei näillä miehillä mitään tee. Ovat poika parkoja.
Naiset ovat pohjasakkaa. Miehet ylivertaisia. Ymmärrän siis kateutesi miehiä kohtaan.
Mene pois ja pysy vertaistesi seurassa. Hus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvä tekemään ruokaa, pärjään naisena yksin.
Pärjäät yksin, jos yhteiskunta eri muodoissa tukee rahallisesti sinun olemista.
Siinä on suuri ero, kun veropotista sinun vuokra ja ruokakulut maksetaan. Näköjään maksetaan myös nettiliittymä, koska olet jakamassa noita älyttömyyksiä täällä.
Teidät moniongelmaiset nettokuluttajat pitäisi hoidella isällisesti varoitukseksi muille. Varoittavana esimerkkinä teistäkin olisi edes kerran jotain hyötyä meille veronmaksajille.
Kertoilee tuilla elelevä elätti.
Sosiaaliturva on suomen perustuslain ja ihmisoikeuksien mukainen kansalaisoikeus joka tulee diilissä sen kanssa, e
"Tässä on hyvin kiteytettynä, mikä kaltaistesi ihmisten ajattelussa on vikana. Ei se riitä, että on syntynyt ja saanut sen seurauksena sosiaaliturvatunnuksen.
Tuossa lainatussa paistaa kilometrin päähän se, että Suomen kansalaisena teille kuuluu automaattisesti täysi ylöspito. Ei, ei ja ei.
Mitä sellaisella vätyksellä tekee, joka tekemättä mitään hyödyllistä, on muiden ahkerien (miesten ja naisten) maksutaakkana. Itsensä ja jälkikasvunsa pitää pystyä elättämään ilman uloista apua.
Tässä yhteiskunnassa se vapaamatkustajan rooli on varattu kumiveneilyä harrastaville kiharatukkaisille koneinsinööreille...sitähän te vihervasemmistossa haluatte."
No ihan sama, mikä mielipiteesi on vihervasemmistosta(miten liittyy asiaan?) ja pak olaisista, se on kyl kirjattu meidän perustuslakiin. Jos se on mielestäsi väärin, mene politiikkaan, ja yritä poistaa se sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, eli sinulle pitää maksaa kaiken tuon lisäksi extraa. Mistä sinulle pitää maksaa??? pillustako.
Meillä on kyseisenlaisille henkilöille ihan oma "ammattinimike".
Se on sellaista, kun on vain huor at mielessä. Minä ainakin haluan mieheltäni muutakin, kuin että hän käy töissä, tekee kotihommia jne. Jos tuohon tyytyisin, olis hän vain kämppis.
Hassua ajatella, että on todellakin noin pihalla olevia ihmisiä, joyka eivät tiedä et mitä oikeat ihmissuhteet ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin. Naiset eivät halua kivirekeä arkeen, vaan itsenäisen miehen.
Miksi se itsenäinen mies alkaisi seurustelemaan naisen kanssa kun se itsenäinen mies ei tarvitse naista mihinkään? Itsenäinen pärjää itsekseen.
Koska jotkut haluaa elämältään muutakin kuin vaan pärjäämistä. Kyllä mäkin pärjään syömällä vain puuroa, mutta haluan silti syödä pihviäkin.
Mä olen halunnut elämältä vapauden sisustaa ja remontoida taloni oman mieleni mukaan. Haluan itse päättää omasta omaisuudestani enkä halua käydä keskusteluja, että onko esim järkevämpää tehdä keittiöremppa tänä vuonna vai lykätä sitä parilla vuodella ja ostaa nyt moottorikelkka tai keväällä prätkä. Haluun, että voin lähteä pitkillä vapailla koiran kanssa kahdestaan mökille rentoutumaan eikä kukaan riko mun rauhaa siellä keksimällä jatkuvasti lisää hommia mulle.
Miehelle ei parisuhde tuo mitään lisäarvoa elämään, jos lapsiluku on jo täynnä, asuntolainat alkaa olla jo maksettu ja tulot on riittävän hyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se mies ole itsenäinen, jos tarvitsee naiselta seksiä.
Heterolla näin tuppaa olemaan,rahalla saa nuorta ja kaunista naista tarpeiden mukaan eikä muuta tosiaan naiselta kaipaa.
Kertoo sen, ettei sinulla ole kenellekään mitään tarjotakkaa. Paitsi rahaa.
Tuossa on perää. Vanhana (ja eläköityneenä) casanovana opin jo nuorena, että hottiksia saa verkkoon, kun ei ole liian tuttavallinen, vaan pitää sopivaa välimatkaa kohteeseen.
Hauska projisointi. Se vaan, et missä nää naiset pääsee ilmaisemaan suuttumuksensa tästä? Kun eihän tuota itsenäistä ihmistä lukaan koskaan kohtaa edes.
Ilmainen nöyrä piika kelpaa kyllä.
Miksi sinä itsenäinen mies mietit naisia?
On myös itsenäisiä miehiä jotka haluavat parisuhteen naisen kanssa. Jokainen elää miten haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin. Naiset eivät halua kivirekeä arkeen, vaan itsenäisen miehen.
Miksi se itsenäinen mies alkaisi seurustelemaan naisen kanssa kun se itsenäinen mies ei tarvitse naista mihinkään? Itsenäinen pärjää itsekseen.
Koska jotkut haluaa elämältään muutakin kuin vaan pärjäämistä. Kyllä mäkin pärjään syömällä vain puuroa, mutta haluan silti syödä pihviäkin.
Mä olen halunnut elämältä vapauden sisustaa ja remontoida taloni oman mieleni mukaan. Haluan itse päättää omasta omaisuudestani enkä halua käydä keskusteluja, että onko esim järkevämpää tehdä keittiöremppa tänä vuonna vai lykätä sitä parilla vuodella ja ostaa nyt moottorikelkka tai keväällä prätkä. Haluun, että voin lähteä pitkillä vapa
"...jos lapsiluku on jo täynnä, asuntolainat alkaa olla jo maksettu ja tulot on riittävän hyvät."
Tarkoitatko, että nainen tuo elämääsi vain rahaa ja lapsia? Ei mitään muuta? Silloin on todellakin reilumpaa elää itekseen. Toivottavasti teit nämä omat arvot selväksi tälle naiselle, joka mahdollisti asunnot ja lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa itsenäisen miehen kanssa. On mukavaa tulla töistä kotiin, kun koti on siivottu, ruoka pöydässä ja lapset kylläisiä.
Olen itsenäinen nainen toki myös.
Vai itsenäinen. Lusmuileva huor#npentu sinä olet.
Entä jos asetelma on toisin päin.
Mies tulee töistä kotiin ja kotona on siivottu, lapset kylläisiä ja valmis ruoka odottamassa.
Onko mies silloin lusmuileva huor#npentu?
Mitä aivomätää tämä nyt taas on.
Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä mies sitä, mitä nainen tätä. On elämäkin.
Seksin harjoittaminen julkisissa tiloissa, ravintoloissa ja kahviloissa, on kiellettyä.