Olen 19-vuotias työtön opiskelija, kysy mitä vain?
Tulonlähteinä Kelan opintotuet sekä muutama satanen opintolainaa. :)
Kommentit (179)
Vierailija kirjoitti:
Tupakoitko?
En tupakoi enää. Poltin tupakkaa lukiossa, mutta lopetin. Tosin paheena on vielä nikotiinipussit.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö siteitä, tamppooneita vai kuukuppia?
Tamppooneita ja siteitä.
Ap
Käyttäjä21299 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä opiskelet?
Opiskelen tällä hetkellä röntgenhoitajaksi ammattikorkeakoulussa. Oon ny opiskellu sitä melkein puol vuotta. SOTE:lla saa aina auttaa muita. :)
Ap
Miksi alapeukkuja? Hyvä ammatti
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä21299 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos verollinen hinta on 11 euroa ja arvonlisävero 10%, paljonko veroton hinta on?
Oisko se veroton hinta sitten 9,90 euroa.
Ps. laskin laskimella
Ap
Ei ole. Se on 10 euroa.
Voi hitsi. En ihmettele miksen päässyt ekalla kerralla lääkelaskutenttiä läpi.
Ap
Mihin kaikkeen olisit valmis rahan vuoksi?
Käyttäjä21299 kirjoitti:
Mun mielest osa mun opiskelijakavereist tekee ammattikorkeassa myös samalla töitä, niin siksi lisäsin sanan työtön
Ap
Päätoiminen opiskelija saa opintotukea eikä voi olla samalla tavalla työmarkkinoiden käytettävissä kuin työtön, joka saa työmarkkinatukea.
Vierailija kirjoitti:
Tukeeko vanhemmat taloudellisesti?
Ei yleensä. Kyllä ne auttaa, jos tulee joku kallis hankinta yllättäen esim. kuun lopussa. Kuten uusi oppikirja.
Ap
Käyttäjä21299 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä21299 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos verollinen hinta on 11 euroa ja arvonlisävero 10%, paljonko veroton hinta on?
Oisko se veroton hinta sitten 9,90 euroa.
Ps. laskin laskimella
Ap
Ei ole. Se on 10 euroa.
Voi hitsi. En ihmettele miksen päässyt ekalla kerralla lääkelaskutenttiä läpi.
Ap
Veroprosentti lasketaan verottomasta hinnasta, eli 10% vero 10 eurosta on 1e, eli verollinen hinta on 10e + 1e.
DD+ Ja käytän niitä myös keilpallojen kuljetukseen
Miten kertoa olevansa kokematon incel kertomatta olevansa kokematon incel.
Noloa kuvitella DD+ kupin olevan niin iso, että sinne mahtuu keilapallot.
Käyttäjä21299 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä21299 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä annoin tekussa tukiopetusta koulukavereille ja tein niiden labrat. Rahalla ja viinapalkalla.
Oon se tyyppi joka usein tarvii tukiopetusta. :D
Ap
Missä opiskelet?
Oulussa ammattikorkeassa.
Ap
Oletko yksinäinen? Ovatko opinnot etäopintoja?
Ei opiskelijan tarvitse käydä töissä.
Opiskelijan työ on opiskelu. Jos pistettäis ulkomaiset opiskelijat pois Suomesta. Rahat riittäisi paremmin suomalaisille opiskelijoille.
Itse opiskelen oppilaitoksessa, jossa on jo puolet muualta tulleita suomea osaamattomia opiskelijoita. Ja Suomen kansa maksaa heidän opiskelunsa Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
DD+ Ja käytän niitä myös keilpallojen kuljetukseen
Miten kertoa olevansa kokematon incel kertomatta olevansa kokematon incel.
Noloa kuvitella DD+ kupin olevan niin iso, että sinne mahtuu keilapallot.
Jep DD+ ei oo oikeesti niin iso. Se kirjain ei automaattisesti kerro kuinka isot ne rintaliivit on.
ps. must tuntuu et se hemmetin seksihullu kirjottelee ap:na asiattomuuksia ko ei saanu multa vastauksia
Ap :)
Ostatko tuotteita mieluiten verkkokaupasta, isosta marketista vai erikoisliikkeestä?
Vierailija kirjoitti:
Oletko yksinäinen? Ovatko opinnot etäopintoja?
En ole erityisen yksinäinen. Mulla on ihan hyvin kavereita, vaikka välillä onkin niin tylsää et kirjottelen keskusteluja vauva.fi:hin. Mulla on monimuoto opinnot. Mulla se on siis, joka toinen viikko etänä ja joka toinen oppilaitoksella.
Ap
Koetko tehneesi pahoja virheitä elämässäsi?
Eihän sitä koskaan voi netin välityksellä tietää. :) Vastausten perusteella voi päätellä, että olen aika hyvä kusettamaan jos olisin incel-poju
Ap