Olen 19-vuotias työtön opiskelija, kysy mitä vain?
Tulonlähteinä Kelan opintotuet sekä muutama satanen opintolainaa. :)
Kommentit (179)
Vierailija kirjoitti:
Oletko halannut toripolliisia?
Keskustassa on niin paljon porukkaa aina ettei oo tullu halattua. Pitääpä harkita.
Ap
Oletko onnellinen? Itse en ollut. Köyhä ja täysin suuntaa vailla. Silti Olen aina jotenkin selvinnyt ja pärjännyt. Osannut katsoa eteenpäin.
Onko ollut 2-1 tai 3-1 tai kunnon gangbang?
Käytkö tanssimassa tai keikoilla?
Vierailija kirjoitti:
Ohi aiheen, mutta kannustin poikaani hakemaan RTG-hoitajaksi. Laittoikin sen yhteishakuun kolmannelle tai neljännelle sijalle. Koska pääsi kakkosvaihtoehdon TKT yliopistoon, niin se siitä. Hyvän alan olet valinnut.
Kiitti. SOTE on tosiaan aina kiinnostanu mua. RTG-hoitajana on vielä tosi paljon myös vaihtoehtoja, missä voi työskennellä.
Ap
Montako levyä suklaata syöt kuukaudessa?
Vierailija kirjoitti:
Oon aika paska tanssimaan, mutta käyn silloin tällöin keikoilla, kun jotain kiinnostavaa löytyy. Harmiksi Oulun alueella ei niin usein ole mitään kiinnostavaa.
Ap
Mikä sairas sekopää tähän ketjuun tuli jankuttamaan seksijuttuja? Aivan pimeä tyyppi.
Ap:lle tsemppiä opintoihin. Tärkeää alaa opiskelet. Itse olen aiemmalta koulutukseltani lähihoitaja ja tänä vuonna valmistuin sairaanhoitajaksi.
Käyttäjä21299 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon aika paska tanssimaan, mutta käyn silloin tällöin keikoilla, kun jotain kiinnostavaa löytyy. Harmiksi Oulun alueella ei niin usein ole mitään kiinnostavaa.
Ap
Ap sinä et ole 19 😂
Käyttäjä21299 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kiinnostaako Puhelinseksi?
Käyttäjä21299 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä äänestit kuntavaaleissa?
En enää muista. Varmaan jotakin sellaista, joka ajaa nuorten etuja.
Ap
Jotain se sössötti et kaiken voi tehdä REILUMMIN....tais olla joku demari pösilö, sillä oli nokian mustat kumisaappaat jalassa sekä samanvärinen sadetakki päällään ja kännissä oltiin molemmat.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Käytkö Kärppien matseissa?
Oon ehkä kerran käyny yhessä matsissa. En seuraa urheilua, kun ei ole oma juttu. Ymmärrän kyllä, miten se voisi paikan päällä olla kiinnostavaa.
Ap
Miten korona-aika vaikutti sun elämään?
Käytätkö stringejä ja onko treenatut pakarat?
Ohi aiheen, mutta kannustin poikaani hakemaan RTG-hoitajaksi. Laittoikin sen yhteishakuun kolmannelle tai neljännelle sijalle. Koska pääsi kakkosvaihtoehdon TKT yliopistoon, niin se siitä. Hyvän alan olet valinnut.