Mies ei osaa tehdä aloitteita
Meillä menee asiat niin, että itse tarvitsisin huomiointia ja rajujakin otteita ennen kun alkaa tuntua siltä, että olisin valmis miettimään seksiä. Toinen vaihtoehto olisi, että toinen osapuoli alkaisi puhumaan seksistä ja siitä, mitä haluaisi tehdä minulle, tai mitä haluaisi hänelle tehtävän.
Mies ei ole puhuvaa tyyppiä, ja lähinnä odottaa aloitetta minulta. Meidän 10 vuoden suhteen aikana on miehen tekemät aloitteet yhdellä kädellä laskettavissa. Sanoo kuitenkin haluavansa ja jos häntä alan sitten koskettelemaan, hän kyllä innostuu, mutta ei siltikään osaa ottaa ohjia käsiinsä.
Tästä on puhuttu ja joka kerta mies tarvitsee ohjeita, jotta osaa tehdä mulle asioita joista tykkään. Oon antanut runsaasti esimerkkejä ja ohjeistanut lukuisia kertoja, mutta siltikään ei osaa oma-aloitteisesti tehdä mitään.
Onkohan tässä vaan toteuttava ajatukseen, etten tule koskaan kokemaan sellaista, että mies hakisi mut sänkyyn itse ja alkaisi itse mulle puhumaan, hyväilemään tai muutakaan. Mä en ole todellakaan mitenkään nirso siitä, miten mua kosketaan.
Mieskin innostuu vaikka mistä, mutta aloitteita en vaan häneltä saa. Ja jos itse aloitan hommat intohimoisesti koskemalla, en ehdi mukaan kun mies ei koske mua samalla intensiteetillä.
Jos mies jotain aloitetta yrittääkin, hän silittelee ja odottaa että minä teen aloitteen. Ei auta vaikka sanoisin suoraan, että tänään haluaisin seksiä. Voidaan vaikka makoilla 2 H vierekkäin ja halailla, mutta hän ei vaan käy kiinni. Vaikka pukeudun ja tanssin alusvaatteilla, ei siltikään käy kiinni.
Tämä ei ole mitään väheksyntää, mutta meillä on molemmilla omat tarpeet, jotka eivät ihan vastaa täysin toisiaan.
Onko jotain, mitä voin tehdä?
Ei tietenkään tarvitsekaan pystyä ^^
Mutta tarkoitan vain, ettei tietynlaiseen yhdessä sovittuun käytökseen tarvitse liittyä mitään oikeasti naista halventavaa. Kyllä oma mieheni suorastaan palvoo minua, eikä missään nimessä haluaisi pahoittaa mieltäni tai loukata.