Oletko valmis maksamaan enemmän veroa, jotta terveydenhuolto saadaan paremmaksi?
Kommentit (11)
En todellakaan. Voisin maksaa siitä, että tuo myrkytys- ja nosebolaitos alasajettaisiin kokonaan ja siihen tuhlaantuvat rahat sijoitettaisiin vaikka laadukkaampaan ja edullisempaan terveelliseen ruokaan sekä liikuntapalveluihin.
Ei tarvitsisi maksaa enempää veroja jos pörriäiset ja lääkärit laitettaisiin kuriin.
Lakkautetaan puoluetuet ja leikataan ministereiden ja kansanedustajien palkkoja ja etuuksia ja potkitaan turhat avustajat ynnä muut elätit pellolle ja keskustellaan verojen korottamisen tarpeesta sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ei asia ole suoraan verrannollinen. Verorahoja käytetään moneen muuhunkin.
Verovaroilla maksetaan rakkolaastaritkin ja täytetyt patongit mun varusmiespojalle.
Intissä on kuulemma hyvät sapuskat. Catering linjasto on kuulemma koulun ja työpaikkaruokailun välistä. Iltapalalla saattaa olla täytettyjä patonkeja tai hampurilaisia.
Kuitenkin mun poika on laihtunut kuukaudessa 6 kiloa. Hoikka oli mennessäänkin.
Ainakin Demreiden keihäänkärki-teemana oli tuleviin vaaleihin, että pistetään terveydenhuolto paremmalle tolalle kuntaverotusta nostamalla.
En todellakaan. Julkinen terveydenhuolto voisi olla vain lapsille ja nuorille. Opiskelijoille on YTHS ja työväestölle työterveys. Eläkeläiset ovat tienanneet sen verran, että voivat käydä yksityisellä.
No ei tarvi veroja nostaa kun suunnataan ne paremmin! Mutta toivoisin kyllä, että jälleen kun veroja enemmän maksetaan, niin näin oleellinen asia saataisiin kuntoon. Päinvastoin näyttää tapahtuvan
Periaatteessa verorahojen käytön priorisointi ratkaisisi asian. En oikein usko että yritysten tukeminen 9 miljardilla vuodessa on veronmaksajista suurimman osan ykkössijalla.
Mitä? Eihän meillä ole mitään kriisiä terveydenhuollon suhteen, julkisen terveydenhuollon suhteen! Orpo tämän juuri on meille kertonut.
Se on vallan mainiossa jamassa.
Ja entistä paremmaksi muuttuu. Kun tulee uusia digitaalisia yhteydenottotapoja, lääkärinvastaanotot etänä ja niin edespäin, säästyy aikaa ja rahaa. Hyvin menee, mennään koko ajan vain parempaan päin.
Ei tarvita edes sairaaloita, kun voidaan etäyhteydellä hoitaa kotiin potilaat.
Kauko-ohjattu leikkaustoimenpide... Lähetetään robotti kotiin.
Ihmisten pitää vaan jättää ne turhat hoitovastaanotoille tulemiset pois. Heti vapautuu lisää aikaa oikeasti sairaiden hoitamiseen.
Just just. Syö tervellisemmin, et tarvitse lääkäriä niin usein.
Milloin olette viimeksi käyneet lääkärin vastaanotolla? Kuinka usein olette käyneet lääkärillä? Mun lääkärikäynnit pitkän elämäni aikana jäävät noin kymmeneen käyntiin. No, kukaan ei sitten kyllä tiedä, mitä kaikkea mun kropassa muhii noin niin kuin esim. syövän alkuina.
Hahhaha. Mut ei se mitään, sitte kun syöpä tekee itsensä tiettäväksi, niin ei sitä hoitoa enää sitten tarvita...
Hoidonsaatavuus paranee kun nostetaan hinnat kattoon!
Ei käy! Haluan että asiat paranee, mutta ei MINUN VERORAHOISTA!
Vihervasemmiston vika kun rahat tungettu m-muuttajille öyhöyh! Ei ole lähdettä asiaan mutta kyllä MINÄ TIIÄN!
-oikeiston kävelykeppi
Ei asia ole suoraan verrannollinen. Verorahoja käytetään moneen muuhunkin.
Verovaroilla maksetaan rakkolaastaritkin ja täytetyt patongit mun varusmiespojalle.