Ostitteko K-etuhintaan 12e Fazerin suklaarasioita joululahjaksi?
Viime vuonna maksoi 10e ja niitä tuli joka lahjapaketissa.
Kommentit (33)
En osta. Ostan parempaa, enkä tuota liian sokeripitoista
En todellakaan, liian kallis hinta.
Vierailija kirjoitti:
Bandan konevehtirasiakin maksaa Prismassa 4,95e ja on halvin mitä olen missään nähnyt, Tokmannillakin nylkevät 4,99e samasta rasiasta. Fatserin rasiat on vieläkin kalliimpia, n. 6 euroa Prismassa, vai olikohan lähes 7e. Ei tarvitse harkita edes, liian kalliiksi on mennyt!
Pandan
Fazerin
Vierailija kirjoitti:
Ostin ja söin jo yhden rasian, ceishaa.
Geishaa
Vierailija kirjoitti:
Mikä on laatusuklaata sille joka ei fatseria syö. Itse en pidä esim. Lindt -suklaasta. Parhaita jotkut luomu tummat, mikä sitten on kullekin laatua. Halpakin voi maistua hyvältä.
Fazeria
No en ole ostanut enkä tuota tarjousta huomannut. Minä ja puolisoni emme pidä suklaasta emmekä jakele suklaata myöskään lahjaksi, koska en tiedä, että ystävistämmekään kovin moni olisi suklaasta kiinnostunut. Pitäisikö suklaasta olla jotenkin kiinnostunut ylipäänsä tai joulun alla..?
Suklaa on nykyään niin kallista, että täytyy harkita, kuinka paljon sitä ostetaan jouluksi. Ja koska ostetaan vain rajallinen määrä, valitaan parempia suklaita kuin perus-Fazerit. En siis ostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bandan konevehtirasiakin maksaa Prismassa 4,95e ja on halvin mitä olen missään nähnyt, Tokmannillakin nylkevät 4,99e samasta rasiasta. Fatserin rasiat on vieläkin kalliimpia, n. 6 euroa Prismassa, vai olikohan lähes 7e. Ei tarvitse harkita edes, liian kalliiksi on mennyt!
Pandan
Fazerin
Ohis, on kyllä mielenkiintoista että moni henkisesti vajaa kuvittelee tahallaan tehtyjen kirjoitusvirheidensä olevan hauskoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pandan
Fazerin
Ohis, on kyllä mielenkiintoista että moni henkisesti vajaa kuvittelee tahallaan tehtyjen kirjoitusvirheidensä olevan hauskoja.
No minä ymmärsin ne kaikki muodot, kun en ole vajaa.
Ostin ja aloin miettimään, onko osa rasioista taas pienentynyt viime vuodesta, kun konvehteja oli vain 250 g. Ostin itselleni Fazerinaa ja pari rasiaa lahjaksi.
Bongasin tänään Normalista Fazermintin ja jonkun Dumlen rasiat hintaan 4e.
Ostan, huomenna: liköörikarkkeja 2 rasiaa vanhoille sukulaisille ja tädille Marianne-karkkeja.
Samalla reissulla 2 pakettia Kulta Katriina kahvia kun alessa on.
Mutta nyt saa kookaupoista 12 eurolla 3 rs. Eli 4e rs niin kannattais edes harkita jos se on hinnasta kiinni.