Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Talvi häihin tuli kutsu. En haluaisi mennä kuinka toimia?

Vierailija
15.11.2025 |

Helmikuussa pidettäviin häihin tuli kutsu. En ole juhla ihmisiä en välitä häistä tai muistakaan juhlista. Kuinka väistää nämä häät hienotunteisesti? 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei valitettavasti minulla on muuta menoa juhlapäivänänne ja en pääse ottamaan osaa suureen päiväänne. Sydämelliset onnittelut. t. XXX

Vierailija
2/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että menet silloin oikeinkirjoituskurssille, joka on pakollinen että saat pitää työsi.

Kivempihan se on kesäviikonloppua viettää kirkossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te saatanan avuttomat osaa mitään tehdä itse? Pitääkö teidän kaikkiin yksinkertaisimpiinkin asioihin kysellä apua tältä palstalta?

Vierailija
4/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko heillä kiire, kun pitää talvella mennä? Pulla uunissa?

Vierailija
5/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytä miksi ei osallistu ei tarvitse kertoa. Voi ilmoittaa "valitettavasti en pääse osallistumaan".

Vierailija
6/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy äidiltäsi neuvoa. Sehän sinut on selvästi noin avuttomaksi passannut.

Vierailija
7/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei valitettavasti minulla on muuta menoa juhlapäivänänne ja en pääse ottamaan osaa suureen päiväänne. Sydämelliset onnittelut. t. XXX

Ap on sen verran hölmön oloinen tapaus että varmaan kirjoittaakin viestiinsä "t. XXX""

Vierailija
8/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vataa että et nyt valitettavasti pääse ja onnittele. 

Vierailija
9/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran serkkuni, jonka kanssa en ollut missään tekemisissä ja jonka isän eli enoni kanssa oli välit poikki kutsui rippijuhliinsa selvästi äitinsä pakottamana velvollisuudesta. Vastasin suoraan, että en osallistu juhliin kun olen oikeasti ei toivottu vieras ja tajuan sen ja että välit enooni ovat poikki. Osallistumisestani olisi seurannut vain kiusallisia tilanteita. Se, miksi välit oli ja on yhä poikki johtuu perintöriidoista ja yksinkertaisesti siitä, että emme pidä toisistamme.

Vierailija
10/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Opettele YHDYSSANAT. 

Vierailija
11/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on sen verran hölmön oloinen tapaus että varmaan kirjoittaakin viestiinsä "t. XXX""

Mikä on tuo t XXX? Mihin kohtaan nuo äksät tulevat? Ja mitä noilla äksillä tarkoiteta an?

Ap

Vierailija
12/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran serkkuni, jonka kanssa en ollut missään tekemisissä ja jonka isän eli enoni kanssa oli välit poikki kutsui rippijuhliinsa selvästi äitinsä pakottamana velvollisuudesta. Vastasin suoraan, että en osallistu juhliin kun olen oikeasti ei toivottu vieras ja tajuan sen ja että välit enooni ovat poikki. Osallistumisestani olisi seurannut vain kiusallisia tilanteita. Se, miksi välit oli ja on yhä poikki johtuu perintöriidoista ja yksinkertaisesti siitä, että emme pidä toisistamme.

Kiitos kun kerroit meille sinun ja sukulaistesi väleistä. Miten tämä liittyi aiheeseen?

Vierailija
13/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot että tilasit matkan etelään jo heinäkuussa ja otat äkkilähdön.

Vierailija
14/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mene sinne häihin.

Vierailija
15/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule ihan vain kieltäydyt kutsusta. Aivojen käyttö on sallittua. 

Vierailija
16/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan, että menet. 

Vierailija
17/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina kipeä jos tulee kutsu johonkin 

Vierailija
18/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot että juuri samaan aikaan on Kipeiden kissojen tukiyhdistyksen sääntömääräinen vuosikokous ja sinun on taloudenhoitajana ehdottomasti siihen osallistuttava.

Vierailija
19/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syytä miksi ei osallistu ei tarvitse kertoa. Voi ilmoittaa "valitettavasti en pääse osallistumaan".

Tosin jos tapaa säännöllisesti sitä kutsujaa, tai jotain yhteistä lähipiiriä, niin syytä joku kuitenkin ennen pitkää kysyy. Silloin kannattaa olla valmiina joku syy, niin ettei jää heti huijauksesta kiinni. 

Vierailija
20/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosin jos tapaa säännöllisesti sitä kutsujaa, tai jotain yhteistä lähipiiriä, niin syytä joku kuitenkin ennen pitkää kysyy. Silloin kannattaa olla valmiina joku syy, niin ettei jää heti huijauksesta kiinni. 

Ei kukaan normaali ihminen tivaa toiselta, miksi et ollut meidän häissä.