Tesla-kuski ostelee vanhentuvaa punalaputettua ruokaan. Mistä tämä kertoo?
Meneekö kaikki rahat Teslaan, ei jää enää ruokaan? Mistä kyse?
https://www.hs.fi/suomi/art-2000011623891.html?utm_medium=promobox&utm_…
Kommentit (70)
Työttömyys tai sairaus voi osua Teslan omistajaankin.
Aika omituista ajatella, että aletuotteet ovat vain vähävaraisia varten. Samoin kylmäketjun katkeamisjuttu ihmetyttää. Samalla tavalla se maito viedään kotiin oli se sitten eilen ostettu tai tänään 60 prossan alesta.
Jos 20 000€ katoaa pääomassa + kulut, vuodessa, niin se tuntuu keskituloisenkin taloudessa.
Tuhat euroa kuussa pelkästään auton arvonlaskuun, siihen nopeasti kuluvat kalliit renkaat, vakuutukset yms päälle niin jostain muualta pitää säästää.
Vierailija kirjoitti:
Aika omituista ajatella, että aletuotteet ovat vain vähävaraisia varten. Samoin kylmäketjun katkeamisjuttu ihmetyttää. Samalla tavalla se maito viedään kotiin oli se sitten eilen ostettu tai tänään 60 prossan alesta.
Kyse on kuitenkin pilaantuvasta tuotteesta. Ei pelkästään ale-tuotteesta.
Helvetin nuija. Se aletuote on vain hävikin minimointia, ei sitä ole korvamerkitty jollekin vähävaraiselle.
Sähköautoilla leveilevä sebbo säästää?
Käytetyt Teslat halpoja? Tesla-kuskikin voi joutua työttömäksi.
Toisaalta ei missään ole kielletty ostamasta sitä punalaputettua ruokaa. PItäisikö se siis suunnata suoraan ruokajonoihin?
Vierailija kirjoitti:
Työttömyys tai sairaus voi osua Teslan omistajaankin.
Ja ei sen Teslan ylläpito ole sen kalliimpaa kuin minkään muunkaan auton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömyys tai sairaus voi osua Teslan omistajaankin.
Ja ei sen Teslan ylläpito ole sen kalliimpaa kuin minkään muunkaan auton.
Painavan Teslan rengaskulukin on kaksin- jopa kolminkertainen tavallisen kansanauton rengaskuluihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömyys tai sairaus voi osua Teslan omistajaankin.
Ja ei sen Teslan ylläpito ole sen kalliimpaa kuin minkään muunkaan auton.
Painavan Teslan rengaskulukin on kaksin- jopa kolminkertainen tavallisen kansanauton rengaskuluihin.
Heh, pappat esson baarissa kerto?
Ei varmaan range riittänyt muuhun kauppaan.
Ennemin näen nälkää kuin teslastani luovun. Mitähän naapuritkin sanovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömyys tai sairaus voi osua Teslan omistajaankin.
Ja ei sen Teslan ylläpito ole sen kalliimpaa kuin minkään muunkaan auton.
Painavan Teslan rengaskulukin on kaksin- jopa kolminkertainen tavallisen kansanauton rengaskuluihin.
Tyttö kulta, kun renkaan pinta kuluu ei tarvitse ostaa kuin ne kumit ja ne on ihan saman hintaiset ihan kaikkiin automerkkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Ennemin näen nälkää kuin teslastani luovun. Mitähän naapuritkin sanovat?
Tästähän tässä on kyse.
Ajan mersulla ja ostan punalappuisia.
Se kertoo siitä, että käytetyt mersut voi olla halpojakin ja helpohkoja korjata itse.
En minä vaan tiedä. Pitääkö sen kertoa jostakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömyys tai sairaus voi osua Teslan omistajaankin.
Ja ei sen Teslan ylläpito ole sen kalliimpaa kuin minkään muunkaan auton.
Painavan Teslan rengaskulukin on kaksin- jopa kolminkertainen tavallisen kansanauton rengaskuluihin.
Tesla model 3 painaa 1600kg
Luin artikkelia erään kaupungin ruokakalelusta. 80 prosenttia ruuan hakijoista on ulkomaalaitautaisia.
Kertoivat myös, että välillä täyttävät kadulla odottavia pakuja ruokakasseilla ja sitten menevät niitä myymään jopa kauppojen parkkipaikolle. Alkaa kyllä hirvittää, mikä se ruuan laatu on, jos monta päivää edelleen myydään niitä ruokia.
Ehkä kannattaa niitä kotiin toimitettavia pitsojakin harkita uudelleen, jos ei ole tuttu yrittäjä ja ovat kovin halpoja. Vaikka kyllähän maha kestää mahdollisesti vanhentunuttakin ruokaa, jos muistaa sen kuumentaa kunnolla.
Köyhän pitää näytellä.