Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meiksi täällä hihittelee kun kaikki ovat niin hauskasti kertoneet juttujaan...

(huomenna varotaan liikenteessä kaahaavaa nakkia ja makkaraa joka myös kävelee leveästi, Jennin pitäis tehdä lounas saamistaan kukista ja coltfootin mies ei tajua ihan pienelläkään vihjeellä hemmotella vaimoaan lahjuksilla... ;) ) Nuo nyt äkkiä tuli mieleen, mutta kaikkien jutut olivat vaan niin hauskoja tänään.. Mitä? oonko mäkin kenties väsynyt äiti ja luulen näkeväni vitejä kaikkien jutuissa...?

Kiva, että Karssulin Aino kasvaa, vaikkakin omaa rataansa.

Ja myös Niameyn neuvolareissu oli mennyt ikäviä katseita lukuunottamatta hyvin, juu älä välitä kateellisten katseista!

Onnea Millille uuteen kotiin! ihanaa kun saitte ihan uuden mööpelit olkkariin! Mäkin olisin halunnut tänne, mutta ei ollut nyt varaa kun ne edelliset oli pari vuotta sitten ostettu snne vanhaan, mut ei musta oikein sopineet samat tänne niin hyvin...

AA, juu klo 13 oli puhetta treffeistä. mekin tullaan ehkä vähän ajoissa kun en osaa arvioida aikaa niin lähden ajoissa, katselen jos näen teitä. :)

Heiluttelemme sit NapNapille treffimatkalla! Jos katsot ikkunasta ja näet holtitonta ajoa vauvakyydissä niin jos se ei ole makkara niin se voidaan olla me. ;)

HIhi, MiaMik ei ollut saanut imurikauppiasta siivoamaan koko kotia...Olisitko ostanut imurin jos olisi sen tehnyt? Hassua kyllä koko imurikauppiassysteemi...eikös ne ole aika kalliita vempeleitä? meidän kyllä pitäis ostaa uus imuri, edelline on joku xxs malli ja sillä menee ikä ja terveys kun imuroi sataa neliötä. Ja oon kyllä maailman laiskin siivja muutenkin, noloa.

Coltsfoot, mä melkein joskus toivon että Elli olis kans vähän hankalampi kun se on miehen kanssa kotona, mutta ei, se on ihan kun enkeli ja hymyilee vaan ja menee ajoissa nukkumaan eikä itke ollenkaan. Sit mies luulee että KAIKKI päivät on mulla ihan samanlaisia ja että tää on maailman helpoin työ ja että mulle pitäis jäädä aikaa siivoamisellekin ;)

Ainiin, miten teidän nimikriisi etenee? Onko jo neidin nimi selvenemässä? Mua huvittaa kun meillä oli niin sama tilanne: ennen syntymää oltiin päätetty että jos tulee tyttö niin siitä tulee Elsa (eikös teilläkin olut juuri tuo Elsa työnimenä??!) Mut sit kun Elli syntyi niin ei oltukaan varmoja ja " kokeiltiin" sille varmaan sataa nimeä ja päädyttiin lopulta Elliin joka ei ollut edes listoilla raskauden aikana, hmmmm--

Niin ja kiitoksi kaikille uniraporteista! hihi, hauska seurata asiaa vaikka se ei kyllä hauskaa ole ollenkaan kun pitää valvoa! Mun veljen tyttö nukkui 3kuisesta asti putkeen 12 tunnin yöunia ja ajattelin jo silloin että jos meille josksu tulee vauva niin se ei varmaan nuku koskaan koska kaikki suvun unenlahjat on jo näköjään jaossa.. No Elli nukkuu kai aika normaalivauvasti eli n. 3 heräämistä yösä, joskus onnekkaina öinä vähemmän ja joskus aamusta saattaa kans olla hereillä viidestä asti kokoajan ja ähistä ja puhista.. Päiväunet sensijaan maittaa, niin eilen kun tänäänkin 4 tuntia.

Pesukarhun Joonalla on kohta synttärit, mahtavaa! onnea ja kivoja kestejä! Kyllä ne hoito- ja työasiat varmasti järjestyvät sitten kun on sen aika!

jaahans, alkaa neidille riittää nuo unet, kuuluu jo ähkimistä makkarista.

Ja mä en saanut taas mitään tehtyä sillävälin... Otin nimittäin kahen tunnin päikkärit itsekin kun oli sen tarvis, viimeyö ei ollut ihan niitä parhaimpia ja käytiin aamusta minilattereissa, mutta vaan siis käytiin koska tansseja ei ollutkaan kun ohjaaja kipeänä.

Jeps, näähdään osaa huomenna! Kivakiva!

-iiris ja elli 3 kk

Vierailija
22/26 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mekään ei päästä treffeille, auton saa huollosta vasta puoliltapäivin joten tulee kyllä liian kova kiirus kaahata jumboon (varsinkin kun makkara nakkeineen on liikenteessä ja pitää varoa;)) ..mutta kesän megatreffeille sitten viimeistään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähän olen aktiiviseksi heittäytynyt. Muksu tykkääkin nyt nukkua, normaalisti on pitänyt päivän toisen kukkumishetkensä näillä main. Siippa muuten juuri äsken vieläkin ihmetteli puhelimessa siskolleen, kuinka eilen mun kaupunkireissun aikana ei voinut tehdä mitään muuta kun olla vauvan kanssa (minäkö vahingoniloinen...?)

[color=purple] Pesukarhun [/color] Joona-raukka on kipeänä :( Voi kurjaa. Mulla onkin aika haasteellinen nimimerkki. Muistan kuinka aikoinaan rekisteröityessäni koitin ties kuinka montaa eri vaihtoehtoa ja kaikki oli varattuja. Eipähän pitäisi ihan vastaavaa täältä löytyä :D

[color=purple]Iiris [/color] pohti meidän nimikriisin edistymistä. Kova mietintä on edelleen päällä. Sekös mua harmittaa, kun olen tällainen ¿kaikki pitää tehdä/päättää heti¿ ¿henkinen. Meillä tosissaan oli Elsa (mun yksipuolisena) tekonimenä. Itse tykkäisin siitä myös ihan virallisena nimenä, mutta siippa ei muka kestä sitä. Loppuraskaudessa päädyttiin sitten Senni nimeen, mutta nyt musta tuntuu, ettei muksu välttämättä näytäkään siltä. Päätin juuri (ja ilmoitin miehelle) että ensi viikonloppuna pitää tuo nimidilemma saada päätökseen. Ja olit käynyt melkein tanssimassakin :D Musta kyllä tuntuu tällä hetkellä, että mä en enää ikinä kerkeä mitään harrastamaan (mutta täällä netissä sitten vissiin kuitenkin kerkeän norkoilemaan...)

Mäpä meen pottuja muussaamaan!

Vierailija
24/26 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Han on saanu flunssan... Voi rähmä! Toivottavasti paranet pian.

Ope on mummola reissulla... toivottavasti se sujuu hyvin ja teet hyviä shoppailu löytöjä. ;)

Queen oli shoppaillu uudet pihakalusteet ja grilliäkin oli tuunailtu kesäkuntoon.. :) Ihanaa tosiaan ku tulee kesä ja alkaa grillikausi. =)

Niamey... mitä mitä mitä?!?! Minkä ikänen sä oikeen sit oot, jos ne liian nuoreks sun mielestä oli sua aatellu? Pitääkin surffailla meidän esittelypinoon vilkaseen... hetkonen!

...Noniin... HOH! Ootko sä vasta 21... Siis kuvien perusteella mä olisin sanonu ennemminki et 31! :D Mut siis EI TODELLAKAAN MILLÄÄN PAHALLA. Hyvällä mä tän sanon. =) Ja hei muutenki... Anna niiden äitien kattoo vaikka päällään ;) ei siitä kannata mieltä pahottaa, ne on ihan hölmöjä!

Milli: ONNEA UUTEEN KOTIIN!!!!

Osse: Kiitos joogaseurasta. Mitäs pidit joogasta? :)

Oma napa: KIITOS KAIKILLE ihan hirveesti osanotoista, halauksista ja tsemppaamisesta! :) Tänään on ollu taas parempi päivä, eiköhän tää tästä. Kunhan ny ei ketään kuole taas vähään aikaan.

Me oltiin kans tänään siellä joogassa. Oli kyllä ihan kivaa. Se nosti sopivasti sykettä ja " hikee" , ja jätti kivan olon ittelle. Mä jopa aloin harkittee, että pitäiskö mennä ton kurssin jälkeen alkavaan tehojumppajoogaan, et pääsis kesäkuntoon. =)

Heidi oli tänään ekaa kertaa OIKEESTI HOIDOSSA... :D Siis on se aikasemmin ollu silleen ns. hoidossa, mut tänään mä vein Heidin miehen tädille ja se oli siellä n.3 tuntia. Sillä aikaa me pakattiin miehen kanssa kamoja kasaan täällä kotona. =) Hienosti niillä oli menny. Aattelinki sitte, että voitas toteuttaa se mitä oon jo jonku aikaa miettiny eli... vietäs heidi hoitoon ja mentäis miehen kans kylpylään rentoutuu. :)

Jaa nii joo... Me tehtiin eilen extempore reissu RAVEIHIN. =D Mentiin sen verran myöhään, että katottiin vaan pari lähtöö ja sit tultiin kotiin. Vaikka olikin aika lyhyt reissu niin ei ollu turha, me nimittäin veikattiin toisessa lähdössä voittajaa ja voitettiin jopa 3,3¿!!! :D Heh..

Jaaha... Mies tossa hoputtaa syömään eli siis tarttee lopettaa. Moi moi.

Burde ja Heidi (sunnuntaina 7kk)

Vierailija
25/26 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas lipsahti myöhäiseksi tämä visiitti ja samalla yritän vielä katsoa Grayn anatomiaa (naisetko ei pysty samaan aikaan moneen juttuun?) joten enpäs taida mitään pitkää pätkää kirjoittaa tänäänkään.

Ihan alkuun täytyy onnitella Mammista oman nyytin saamisesta! Olenkohan onnitellut C:tä jo? Jos en, niin onnea myös teidän perheelle!

Sitten pieni oikaisu, kun MM kyseli meitin uinnista. Siis eilen oltiin ihan omalla vauvauintivuorolla uimassa. Meillä vauvauinti on uimalan tilaussaunan altaalla, joten vesi saadaan lämpöiseksi myös iltaisin. Kokeitiin sunnuntaina vaan toista vauvauintiaikaa ja sen vaikutusta Emmin uinti-intoon.

Ja sitten tän päivän hehkutus: löysin Emmin alaikenestä pienenpienet valkoiset sahalaidat - eli ekat hampujenalut. =)

Juups, nyt täytyy kyllä lopettaa. Huomenna sitten nähdään osan kanssa. Kivaa!

-Amy ja Emmi, taas unten mailla

Vierailija
26/26 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa vaan mieleeni tuosta Amyn Emmin hampaista =) Onnea Emmille purukaluston kasvattamisesta! Niin ja siis se tuli mieleen, että MiaMik kyseli joku päivä onko Aksulla jo hampaita... noh.... TADAA, saanko esitellä: maailman ensimmäinen hampaaton lapsi!!! Noh... ehkä niitä tännekin joskus saadaan, mutta vielä ei siis oo yhtään. Katotaan juhlitaanko synttäreitä hampaattomana :D reilu viikko olis vielä armonaikaa.