Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täällä kun vauhkotaan laittamattomista naisista!

Vierailija
18.04.2007 |

Että muka miehen mielestä on ihanaa kun nainen on laitetun näköinen?

Meillä kun olen meikannut ja laittautunut, niin mies tuskin sitä edes huomaa. Koskaan ei mainitse asiasta. Joten on ihan sama meikkaanko vai en kun mies näyttäisi käyvän kuumana olen minkä näköinen tahansa.

Enkä siis meikkaa/laittaudu mieheni takia!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo aina että musta tulee liian " rajun" näköinen ja hän tykkää enemmän luonnollisesta minusta. Toki siis arkimeikki, eli ripsiväri on ihan ok, mutta siis kun laitan hieman enemmän. Yleensä tosin sanoo että WAU, mutta ei halua että meikkaan joka päivä paljoa. Moni muukin on sanonut (miehet) että näytän kauniimmalta kun olen luonnollinen kuin meikattu. Ja kyse ei ole minun meikkaustaidoista, sillä olen käynyt monesti ihan meikattavanakin :)

Mutta laitettu ja huoliteltu ei välttämättä tarkoita meikkaamista. eli minä kiinnitän aina huomiota että mulla on vaatteet jotka sopii yhteen ja istuu minulle. Minulle ei myöskään ole tullut lisäkiloja kolmen lapsen jälkeenkään ja ryhtini on hyvä. Minusta ainakin huoliteltu ei ole sama kuin meikattu.

Mitä itse olen kuullut miesten valittavan on se että vaimo muuttuu. Eli jos on ennen meikannut ja yht' äkkiä lopettanut, niin mies valittaa että hän rakastui siihen meikattuun ja laitettuun naiseen ja nykyään kotona on verkkareissa, tukka sekaisin ja sohvalla makaava entinen jumppahiiri. Eli ymmärrän sen että minäkin rakastuin mieheeni sellaisena kuin hän oli ja jos hänen tapansa kovasti muuttuisivat niin tottakai se vaikuttaisi minuunkin. Esimerkkinä että ennen oli ahkera kotitöissä ja nykyään juo kaljaa sohvalla ja siitä syystä on maha kasvanut. Tai vaikka se ettei enää menisi parturiin eikä ajaisi partaansa. Voin rehellisesti sanoa että kyllä ne muhun vaikuttaisi, niin miksi ei miehelleni se että itse olisin täysin muuttunut? Enkä nyt tarkoita että pitäisi olla samanlainen kuin nuorena, vaan sitä että jos tavat ovat ihan toiset. Vartalohan meillä kaikilla muuttuu ja se pitää hyväksyä, mutta, jos olen aina ajanut säärikarvani, niin miksi sen lopettaisin kun ikää tulee lisää?

Vierailija
2/16 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei kyllä pistä pahakseen vaikka vähän on ripsaria ym. Mitään " hurjaa" meikkausta en koskaan harrasta.

Mulla on jäänyt ikävästi mieleen, että isäni ei halunnut äitini meikkaavan - eikä tämä normaalisti niin meikannutkaan mutta edes juhliin ei olisi saanut, isäni heitti aina jotain ikäviä kommentteja ja paheksu.

Yksi entinen poikaystäväni oli kanssa sellanen että ois pitänyt olla koko ajan " luonnollinen" ja kun otinkin ripsivärin käteen niin rupes valittamaan, etät älä nyt ja ootko vähän tyhmä jne.

Mieheni antaa minun olla niin kun haluan, mulle on tärkeetä että saan myös meikata jos siltä tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miettikääpä vaikka Oscar-gaalaa tai mitä tahansa Hollywood-leffaa niin että ne naiset olisi ilman meikkiä, tukka saunapuhtaana ja verkkarit päällä. Mitä veikkaatte, olisivatkohan yhtä tyrmääviä miesten mielestä?

Vierailija
4/16 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jopa kieltävät sen. Sairasta mustasukkaisuutta.

Vierailija
5/16 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuskin nämä Hollywood-tähdetkään kotonaan ovat juhlapuvuissaan, -kampauksissaan ja -meikeissään? ap

Vierailija
6/16 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ei meillä mies kiellä mua meikkaamasta ja tottakai on mielissään että juhlissa olen meikattuna. Mutta kyse on siitä että mies sekä monet muutkin miehet ovat sanoneet mun näyttävän kauniimmalta luonnollisena (arkimeikillä). Mutta mä en ole koskaan ollutkaan mikä kova meikkaamaan ja mies on varmasti rakastunut muhun niin että olen ollut arkimeikeissä (tutustuttiin töissä).

Kyse ei siis ole mustasukkaisuudesta vaan miehen mielipiteestä siitä koska olen kauneimillani. Itse toki pidän itseäni paremman näköisenä meikattuna :)

Vierailija
7/16 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta tuskin nämä Hollywood-tähdetkään kotonaan ovat juhlapuvuissaan, -kampauksissaan ja -meikeissään? ap

Tuskin ovat, mutta tämä oli vastine sille väitteelle että naiset olisivat miesten mielestä aina seksikkäämpiä laittamattomina. Kuka tahansa joka on nähnyt Pamela Andersonin ilman meikkiä on eri mieltä.

Monet naiset ovat myös surkeita meikkaajia (piirretään karset kulmakarvat mustalla kajalilla ihoon, räikeää huulipunaa ja kokkareista meikkivoidetta) joten en ihmettele että heidän miestensä mielestä " ehostus" ei kaunista.

Vierailija
8/16 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim kakkoselle " luonnollinen" tarkoittikin ilmeisesti arkimeikkiä. Minulle taas meikkaaminen tarkoitta juuri tuota arkimeikkiä ja luonnollinen että on ihan ilman mitään meikkejä.

Tosiaan meikkaaminenkin voi tarkoittaa aika ääripäitä.

Vierailija
9/16 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka eivät sitä teiltä vaadi!!!!

Vierailija
10/16 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin tarkennan että mun mies ei ole suomalainen ja muutkin miehet jotka ovat minulle kommentoineet tästä kauneudesta luonnollisena ovat olleet ulkomaisia. Ja minun meikkaus ei ole mitenkään " kamalaa" , kuten sanoin monesti kun olen laitettu niin olen käynyt ammattimeikkaajalla (ulkomailla kun se ei paljoa maksa). En sitten tiedä onko maasta kiinni, mutta mieheni kotimaassa ei juurikaan meikattuja naisia näe. Laitettuja toki ovat, tukat ja vaatteet hienoja, mutta meikkiä on vähän. Ja siis mun arkimeikki on ripsiväri, ei muuta (jos olis tummat ripset niin ei tarvis sitäkään). Ja mun mies ei tosiaankaan tykkää näisät Hollywoodin laitetuista naisista vaan luonnollisista naisista. Hänen kuva-arkistonsa poikamiesvuosilta sisälsi paljon naisia, mutta Pameloita siellä ei ollut :)

Vierailija
11/16 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin minulla meikkaaminen arkena tarkoittaa tasoittavaa meikkivoidetta, ripsiväriä ja huulikiiltoa. Tulee mieheen aina vipinää ja käy tavallistakin enemmän halittelemassa ;)

Eri asia sitten jos arkenakin vetää täydet pakkelit päälle, poskipunat, vahvan silmämeikin ja tummaa huulipunaa... sellainen on jo aika ylilyönti, eikä välttämättä miehen mieleen. Tulee liian rajun näköinen, vaikka iltamenoihin sopiikin ihan hyvin.

" Luonnolisena" eli ilman meikkiäkin on vientiä oman miehen kanssa eli se, meikkaanko vai en ei vaikuta meidän seksielämään, mutta kyllähän siisti arkimeikki kaunistaa ja kaunista ihmistä on aina mukava katsella, niin miehen kuin naisenkin.

Vierailija
12/16 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, en meikkaa joka päivä. En edes joka viikko! Mutta välillä tulee kausia, jolloin jaksan meikata. Olen kotona, joten miksi ihmeessä meikkaisin?

Iltameikki on sitten asia erikseen. On paljon tummempi ja siihen kuuluu huulipunat, rajaukset yms. ap

Vierailija
13/16 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei suostu edes tula lähelle jos olen meikannut

Vierailija
14/16 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tavallaan taas sitten sillä myös on väliä, ne ei vaan tajua sitä. Syy ekaan on se, että nainen on miesten mielestä seksikkäimmillään helposti lähestyttävänä ja mielellään vielä sellaisen näköisenä, kuin olisi juuri harrastanut seksiä. Siksi esim. saunapuhdas, pörröhiuksinen nainen on monen mielestä tosi sexy olento.

Toisaalta, miehet eivät kertakaikkiaan huomaa niitä lukuisia keinoja, joilla naiset kohentavat ulkonäköään jatkuvasti. Kulmakarvojen nyppiminen, hiusten sävytys, ripsiväri ja push-upit on esimerkkejä tästä. Miehen mielestä näillä keinoilla aseistautunut nainen on " luonnollinen" ja hurmaava. ;)

Tottakai nainen voi olla laitettuna vielä kauniimpi, mutta kun me emme elä missään kauniit ja rohkeat -maailmassa ja miehet ovat käytännöllisiä olentoja, pitävät luonnollista naista kauniina ja haluttavana.

Vierailija
15/16 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi hän olisi toivonut että olisin leikannut hiukset ihan lyhyeksi, koska piti lyhythiuksisia naisia seksikkäinä.

Nykyinen mieheni sanoi että hänen eksänsä meikkasi joka päivä ja kyseli koko ajan miltä hän näyttää jne. Ja kuulemma minä meikkaamattomana olen paljon kauniimpi kuin tämä meikattu ja ettei hän kaipaa tai tarvitse, että meikkaan.

Enkä kyllä meikkaakaan. Kulmakarvoja joskus kyllä nypin ja hiukseni värjään :)

Vierailija
16/16 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun tulen vaikka töistä huoliteltuna ja täydessä tällingissä niin kukaan ei kiinnitä mitään huomiota. Olen tästä keskustellut toisellakin palstalla ja moni allekirjoitti tämän huomion.