Mitä tekisit jos olisit ihastunut komistukseen, mutta ystäväsi nappaisi hänet ennen sinua?
Ja ystäväsi olisi siis tiennyt, että olet ihastunut ko. henkilöön.
Kommentit (7)
Niinno miten sen nyt ottaa ei minulla ikinä edes ollut mahiksia Joeliin.
Mielestäni ystävän olisi pitänyt ensin antaa sinulle mahdollisuus yrittää tämän miehen kanssa. Jos teillä ei olisi natsannut, mutta heidän kemiansa kävisi jotenkin selkeäksi, niin sitten kertoa sinulle että heillä on kemiaa (mutta ei kysyä sinulta ns lupaa vaan todeta että tässä nyt on käymässä näin ja toivoa, että et ota asiaa huonosti, koska tunteille ei mitään voi)
Menet kertomaan sille komistukselle kaikki ne asiat, mitä ystäväsi ei halua sen tietävän. Kaikki känni- ja seksisekoilut. Jos löytyy vielä pahempaa, niin sitä parempi.
Mielestäni jos mitään ei ole vielä tapahtunut, ei kaverilla ole mitään etuoikeutta kyseiseen mieheen. Tietysti olettaen, että olen itsekin aidosti kiinnostunut kyseisestä miehestä. Jos kaverilla on jo jotakin sutinaa miehen kanssa, pysyisin sivussa.
Eipä ole tällaista tilannetta kyllä koskaan tullut eteen. Kaverit kiinnostuneita ihan eri miehistä kuin minä.
Minkäs minä sille voisin, jos komistus haluaisi ystäväni, eikä minua. Ihan tahdottomaan mieheen, joka on kehen tahansa vietävissä, tuskin edes ihastuisin. Tältä pohjalta ajattelisin, että se on sitten myös miehen valinta ja nielisin tappioni.
Puukottaisin selkään eli juoruilisin hänestä sellaista p@skaa että feminiininen energia antaisi pallittomille jeesuksillekkin aiheen ristiä tämä h*ora nippusiteillä orapihlaja aitaan ja tunnustaa syntinsä tälle prinsessa ruususelle.
No minun kaverini luuli, että olen ihastunut erääseen komeaan mieheen. Ja tavallaan olinkin, mutta olin päättänyt että en nyt halua mitään, vaikka mieskin olisi halunnut.
Ehdotin sitten miehelle (tiesin hänen etsivän vakavampaa kumppania), että kaverini taitaa olla kiinnostunut hänestä, että miten olisi. Kaverini ei ollut siis kertonut minulle mutta sitä ei voinut olla huomaamatta. Myöhemmin kaverini "paljasti" että oli ajatellut minun olevan kiinnostunut miehestä eikä siksi kertonut yrittävänsä iskeä tätä.