Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katson ruutua 12-13 tuntia päivässä

Vierailija
14.11.2025 |

Istun joko tietokoneella tai katson televisiota. Nukun jotain 7-9 tuntia. Jos keliä tai jaksaa kävelen 5 kertaa viikossa tunnin päivässä. Ruoanlaitossa ja muussa on jotain liikkumista. 2 kertaa viikossa kuntosalilla ja kirjastossa.

Muuten sitten aikalailla paljon istumista päivästä toiseen. Olen kuntoutustuella, mielenterveysongelmia sekä fyysisiä myös. Ei ole ihmissuhteita.

Joo elämä menee näinkin ohi. Asuu syrjässä ja kesäisin nyt ulkona voi oleskella paljon mutta puolet vuodesta menee aikalailla lähes kokonaan sisällä. Kovalla pakkasella ei pysty edes kävelemään ulkona ja on vain istumista ja ruudun tuijottamista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen pilaa sää. Jos menee riittävän huonoksi säätila siis.

Vierailija
2/5 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä samaa se on minullakin. Olen työkyvyttömyyseläkkeellä. Sitä putoaa täysin yhteiskunnan ulkopuolelle kun sairastuu, on sairauslomalla, kuntoutustuella ja lopulta monen vaiheen jälkeen päätyy eläkkeelle, yhteiskunnan pohjasakaksi.

Huomaan monta kertaa sen, että olen stigmatisoinut itseäni jo parin vuosikymmenen ajan sairauden vuoksi. Järki sanoo, etten minä ole tätä valinnut. Välillä huomaan, että minä olen aina puolustuskannalla muiden kanssa puhuessa. Minusta tuntuu siltä, että pitäisi mennen tullen pyytää kaikilta anteeksi sitä, ettei minusta ollut tämän yhteiskunnan tukipylvääksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtijutuissa muistutetaan, että passiivisuus tappaa. En näe yhtään syytä, miksi minun pitäisi tavoitella yhtään sen pitempää elämää, mikä nyt on odotettavissa. Miksi pitäisi elää vielä lisää ankeaa elämää, ankeita päiviä ja vuosia toinen toisensa jälkeen?

Vierailija
4/5 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lehtijutuissa muistutetaan, että passiivisuus tappaa. En näe yhtään syytä, miksi minun pitäisi tavoitella yhtään sen pitempää elämää, mikä nyt on odotettavissa. Miksi pitäisi elää vielä lisää ankeaa elämää, ankeita päiviä ja vuosia toinen toisensa jälkeen?

Jostain syystä täällä yritän vielä kituutella mutta joo mitä järkeä oikein on tavoitella pitkää elämää jos se vaan on ankeaa kärsimystä päivästä toiseen. ap

Vierailija
5/5 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä täällä yritän vielä kituutella mutta joo mitä järkeä oikein on tavoitella pitkää elämää jos se vaan on ankeaa kärsimystä päivästä toiseen. ap

Pitäisi alkaa tavoitella vain maksimaalista nautintoa. Vaikka sitten ihan halpojen pikkujuttujen avulla. Laittaa soimaan suihkun jälkeen sopivan meditatiivista musiikkia ja hieroo jalkoja antaumuksella vaikka rypsiöljyllä, vetää jalkaterien päälle pakastepussit ja lopuksi vielä villasukat jalkaan. Sitten jatkaa power breathing-harjoituksilla. Välillä suo itselleen parempaa teetä tai tummasta kaakaojauhetta tehtyä maitokaakaoa ja nauttii niistä ajatellen olevansa etuoikeutettu kun kukaan ei tule keskeyttämään eikä häiritsemään nautiskelua.

Rikkaat maksavat samanlaisista retriiteistä ja harjoituksista maltaita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän