Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsetyydytys parempaa kuin seksi mieheni kanssa

Vierailija
14.11.2025 |

Voisin täysin tyydyttää itse itseni. Miehen kanssa seksi on vain miehen tyydytystä, ei oman. 

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin yleistä kai tuo. Miehethän haluavat vain panoa, noin yleensä kokemukseni mukaan.  Ja se ei useimmille riitä.

Miksi naiset alkaa seurustella tuollaisten miesten kanssa?

Ku n on rakastunut, sitä uskoo että muuttuhan se..mutta ei se useimmiten muutu. Ja sitten onkin jo koukussa ja mahdollisesti lapsia ym ym. Miksi asioiden annetaan olla noin, tai siis miehet antavat. Miksei voi naista tyydyttää käsin, nuolemalla tai muillakin tavoin, miten se on miehiltä pois!

Ja tuollaisten kanssa sitten lisäännytään jne. Ihan voi peiliin katsoa.

Ihan yhtä vaikeaa oli ex-vaimolle tyydyttää minua liiton loppussa käsin tai suihinottamalla. Miten se olisi ollut häneltä pois?

Koska miehet ovat sikoja!

Etkö ymmärrä?

Sika!!!

Vierailija
62/65 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olla tuollaisen miehen kanssa joka ei viitsi naistaan tyydyttää? Kyllä mulla katoaisi nopeasti kunnioitus ja tunteet miestä kohtaan jos seksi on vain miehen tyydytystä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama oli ex-vaimon kanssa viimeiset vuodet. En ymmärrä miksen eronnut aikaisemmin.

Nyt kun on naisystävä, joka on kiihkeä ja halukas, on elämä paljon mahtavampaa.

Vierailija
64/65 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kanttaisiko käyttä aikaa sen yhteisen seksisuorituksen parantamiseen? Keskustella, opettaa, opetella, leikkiä, kokeilla, tutkia. Vai olettaakko vain että toinen lukee ajatukset?

Nähdä vaivaa ja saada palkinnoksi parempi seksielämä?

Eli tarkoitat että nainen opettaa ja näkee vaivaa yhteisen seksin parantamiseen kun mies on niin aloitekyvytön ettei osaa edes ajatella että jotain parantamisen varaa voisi edes olla. 

Vierailija
65/65 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, ei se miehesi kovin kummoinen ole. Pari työntöä ja ähkäisy. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän