Kun tulee perjantai niin kaikki pyytää minulta rahaa lainaksi.
Olenko joku sossun toimisto kun olen töissä ja osaan säästään. Tienaan 1700 euroa brutto joten en tienaa paljoo ja silti tänäänkin tullut 3 viestiä että lainaa rahaa. Yks pyysi 50 euroa, toinen 70 ja kolmas 250 euroa. Ja sellaisia tyyppejä jotka ajelee suht hyvällä autolla. Minulla ei edes ole autoa. Jos kerran olen lainannut niin sitten ne pyytää joka viikko rahaa ja maksavat sitten 4 kuukauden päästä takas vaikka lupaavat 2 viikossa. Enää en ole lainannut enkä lainaa koskaan mutta silti jaksavat yrittää joka perjantai.
Kommentit (8)
Mulle kans satanen. Maksan takas kun saan rahaa.
Ap, mikä sun numero on? Kysyn kaverin puolesta
Niin että 370€ pitäs tänään lainata? ÄLÄ LAINAA
Lopeta. Älä vastaa puheluun. sano hyvä kun enää itselle riittää. Hienoa tooosi hienoa, että osaat elää vähäisillä tuloilla. Olen ylpeä sinusta. Joo on tosi noloa-järkkyä noi tyypit. Laina vain jos tosiasiallisestikoet ,että tämä x ja nyt tiukassa paikassa, sairaala, sairaus, lääkettä, oikeasti joku hetken romahdus,, ennenkuin tulee tuet, että selviää siihen asti ruoka-lääke, bussilippu. Kyllä sä tunnistat joka muutenkin hoitaa asiansa eikä ns elämäntapalainaajat. Auta vain oiekasti hädässäolevaa.
Näin kassalla vanhuksen jolta uupui 3.20 e ja muutenkin oli aika köyhät ruuat,, yksi tomatti, yksi omena jne. Oli upeeta nähdä kuinka hänen takan oleva oli tilanteen tasalla ja lykkäs en 4e siihen, jokseenkin sillain, ettei tulisi kiusallista tilannetta. Se olisin mennyt noin hienovaraisesti muuten, mutta kun vanhus alkoi itkemään ihan hirveesti ja se kiitollisuuden määrä, se herättikin huomioj, mikäs tilanne täällä on kun vanhis itkeee.
Radiossa taas kuulin vastaavaa,mutta oli nuori kundi- hää ei sanonut kiitoksen sanaaaa, ei siis mitään ei edes moi, hänet pelastettiin kassalla. Muista nyt mitä järjen sanaa sulle paasasin. Stop ja to pe olet saavuttamaton-------------
Olet,vippaa satanen.