Kuinka usein käytte kebabilla?
Mulla on aina joka toinen päivä. Esim:
Maanantai: kotiruoka
Tiistai: kebab
Keskiviikko: kotiruoka
Torstai: kebab
Perjantai: kotiruoka
Lauantai: kebab
Sunnuntai: kotiruoka
Kommentit (40)
Kerran kävin ja pois lähdettyäni 150m. jälkeen rupesi vatsassa kunnolla kiertämään. Juoksuksi meni ja ehdin juuri ja juuri pubin vessaan varpusparvelle.
Tää on kohta koko v#tun maapallo kevätrullalla kun kiinalaiset myy ja muut kaivelee kiveksiään.
Kävin viimeksi Hesassa poliisiaseman vieressä oli ravintola, jonka nimeä en muista. Tämä 90-luvulla. Aivan fantastista kebabia. Nää nykyaikaset on ihan shaissea.
En ole koskaan syönyt kebabia ja tuskin tulen syömäänkään. Ei halal liha kiinnosta.
Vituttaa tuo kebabbi porukka niin paljon etten syö kebabbia.
En syö kebabbia Suomessa kun se on einespaskaa. Teen 2 kertaa itse ja on hyvää.
Vierailija kirjoitti:
En syö jätteistä tehtyä ruokaa. Yök.
Joskus olen tehnyt itse kokolihasta kebabbia.
Ihm juttu ihmisjätteen kirjoittamana.
En ole koskaan käynyt kebabilla.
N42
Vierailija kirjoitti:
En syö kebabbia Suomessa kun se on einespaskaa. Teen 2 kertaa itse ja on hyvää.
Juuri näin. On aivan eri asia käydä Ranskan Kebab-laaksossa ja syödä siellä aitoja, aurinkoisilla Kebab-rinteillä kypsyneitä, tuoreita kebabbeja sormisuolan kera. Siinä voi samalla työntää toisen sormen sieraimeensa ja toisen perseeseen. Sitten vaihdetaan kädet.
Harvoin.
Yleensä kebabrulla tulee minun luo.
Vierailija kirjoitti:
Kerran kävin ja pois lähdettyäni 150m. jälkeen rupesi vatsassa kunnolla kiertämään. Juoksuksi meni ja ehdin juuri ja juuri pubin vessaan varpusparvelle.
Mitähän olit syönyt 10 tuntia aiemmin? Ihan noin vaan niin kuin tiedoksi valehtelijalle: ruokamyrkytys ei ala vartissa.
Oin yli 50 ja 2 kertaa syönyt kebabin. Eli joka 35 vuosi
Vierailija kirjoitti:
Oin yli 50 ja 2 kertaa syönyt kebabin. Eli joka 35 vuosi
... etkä ole eläessäsi matematiikkaa peruskoulun jälkeen tarvinnut.
Periaatteesta en käy missään matupizzeriassa tai kebabissa.
Kaikki saisi palauttaa takas kotimaihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Voisin käydä useinkin jos Suomesta saisi kunnon kebabia.
Löysin Lahdesta Berlin (Mariankadulla ent. Sinuhen kahvilaa vastapäätä) nimisen paikan. Ei ihan kymppi suoritus esikuvansa (Berliinin paikat) mukaan mutta suomalaisessa kebab scenessä A+
Vierailija kirjoitti:
Kävin viimeksi Hesassa poliisiaseman vieressä oli ravintola, jonka nimeä en muista. Tämä 90-luvulla. Aivan fantastista kebabia. Nää nykyaikaset on ihan shaissea.
90-luvulla Suomen kebab paratiisi oli Tampere. Ne oli ihan jotain muuta kuin nykysössöt.
En ole koskaan käynyt kebabilla. En tykkää, ennemmin tilaan pizzaa. Tosin sitäkin äärimmäisen harvoin, noin kerran vuodessa jos sitäkään.
Ennen olin kuin ap. Nykyään ei pysty kuin pari kertaa vuodessa.